Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Haha! Take that shit bloody Blizzard horer! Jeg kjøpte meg 60 dagers ting i dag jeg, så no more Mister Frozen-Account-And-Salamando-Cant-Play, Shit fra deg nå.

Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan+21.03.2005, 17.26-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.03.2005, 12.55
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@21.03.2005, 04.08
Ha, nå fikk jeg teste RG server og.. Ble litt skuffet når det første jeg ser er en død naken orc  :ehm...:

Men ble positivt overrasket over å /who, og se at det intet var nogen tulle navn..

Seinere ble jeg bedt på med på the inn, hvor vi drakk oss fulle.. (en dwarf prøvde å skjenke meg og deretter prøvde å få meg med opp på et av rommene)

Vel..... Det er min første opplevelse med RG server :)
193600​

Hvilken RP-server spiller du på?
193646​

Hmm, tror det var earthern rings eller noe.. Men tviler på at jeg kommer til å spille der.. For NE'en min har så lang kappe nå..
193823​
[/b]
Earthen Ring, ja. Samme server som jeg er på. Hvis du føler for det kan du sende meg en /whisper. Nicket er Asildee.

Opprinnelig skrevet av Agahnim+22.03.2005, 01.22-->
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@21.03.2005, 17.26
Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.03.2005, 12.55
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@21.03.2005, 04.08
Ha, nå fikk jeg teste RG server og.. Ble litt skuffet når det første jeg ser er en død naken orc  :ehm...:

Men ble positivt overrasket over å /who, og se at det intet var nogen tulle navn..

Seinere ble jeg bedt på med på the inn, hvor vi drakk oss fulle.. (en dwarf prøvde å skjenke meg og deretter prøvde å få meg med opp på et av rommene)

Vel..... Det er min første opplevelse med RG server :)
193600​

Hvilken RP-server spiller du på?
193646​

Hmm, tror det var earthern rings eller noe.. Men tviler på at jeg kommer til å spille der.. For NE'en min har så lang kappe nå..
193823​
Earthen Ring, ja. Samme server som jeg er på. Hvis du føler for det kan du sende meg en /whisper. Nicket er Asildee.
194050​
[/b]

ålrait, jeg er Castle, human priest..

Om det er noe jævla negativt å vær Druid, bortsett at man bare kan bruke leather armor?

Og om det er noen andre raser en Nightelf og Tauren som kan vær det?

... ja jeg skal kanskje begynne å WoWe jeg og... hurra. Farvel fritid og en 1/6 del av lomme penger...

Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan+20.03.2005, 01.34-->
Opprinnelig skrevet av Con Dar@23.02.2005, 10.54
<!--QuoteBegin-Black_Ni
@22.02.2005, 21.15
Server: Dunemaul
Navn: Pannax
Rase: Dverg      ble forelska når de sa "can I interest you in a pint?"
Classe: Hunter     uten tvil den beste klassen vis du vet hvordan å spille den
Professsions: Skinning/Leatherworking  Sec: First Aid
Level: 21
180768​

endelig noen andre som spiller på dunemaul! synd du er alliance da :p
180913​
Jeg spiller på dunemaul med noen venner, vi er bare lvl 10ish da :p
Er troll shaman..

193125​
[/b]
hmm, er et stykke unna meg da, lvl 32 tauren shaman :p

Opprinnelig skrevet av Ace+22.03.2005, 03.30-->
Om det er noe jævla negativt å vær Druid, bortsett at man bare kan bruke leather armor?

Og om det er noen andre raser en Nightelf og Tauren som kan vær det?

194075​
[/b]
Bare NE og tauren ja..
Jeg er veldig glad i druid :) Bare positive greier! Det som er litt kjipt er at man ikke kan bruke shields, noe som skuffer meg fordi jeg er veldig glad i shields.. ehh ja..
Og forresten woohoo, kom nettopp til lvl 30 og fikk travel form og bedre mark of the wild.. Noe jeg ble veldig glad for :) (den røde tråden er at jeg er velig glad i ting i dag, glad i dere også SG)

<!--QuoteBegin-Con Dar
@22.03.2005, 04.19
hmm, er et stykke unna meg da, lvl 32 tauren shaman :p
194086​
Neida, neida, baaaare småtterier.. Gi meg en dag eller to.. <(^.^,)> (å, så søt, den ble jeg glad i)

Woohoo Jeg er skikklig forelska i SM atm... Har fått mye kjekt fra armory, tror jeg skal farme armory helt frem til 44 hvertfall, gir godt med xp og scarlet armor og annet nice stuff... Har 50g i gjeld etter i går når jeg fikk mounten:D

BTW lvl 42 shaman...

Har akkuratt kommet hjem fra en kort ferie i Stavanger nå venter TG og en ny patch til WoW :D

Når kommer egentlig battlegrounds/honorsystem?

Forresten, så kommer patchen på fredag. :)

FREDAG =D :kos:

Tenker jeg blir lvl 46 i dag, har rota for mye med roguen min, i tillegg til alle de andre folka jeg har... =( 22 druid, 19 paladin, 15 shaman 20 rogue, 16 mage, 11 mage... =(

Nå må jeg fokusere på gnomen min.

Opprinnelig skrevet av Hakara@22.03.2005, 16.57
Coveret.
194251​
'

Hahahaha, det var kjempe moro! :D :D :D