Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

2 Ting jeg hadde trøbbel med etter patchen, som jeg fikset. Sikkert trivielt for mange av dere, men ganske greit hvis noen av dere har no problemer.

"POI points" problemet.

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=490

Spillet fryser når jeg åpner en bag, etc etc. Spillet er også mye tregere.

Slett WTF og WBD og sjekk om det blir bedre. (Eventuelt ta backup. Flytt disse to til en annen mappe og sjekk om problemet vedvarer.)

Jeg digger forkortelsen på den mappen =D

Opprinnelig skrevet av Ravi@24.03.2005, 21.39
Joina Einherjar i dag jeg.. var guild master i en annen guild, som jeg leava når nesten ingen var logga på. Vi var vel 5-6 40+ folk som stakk fra guilden. blir nok mange sure miner når folka kommer hjem fra fjelltoppen sin.
195422​
Ey:D Velkommen til guildet... Du finner meg som Cintaro... Faen accounten min er bltt frozen!! Den likte tydligvis ikke Postbanken VISA-kortet mitt... Homo-blizzard!!!

Spillekort funker best. Selges på spiderman i Oslo.

Haha. Har postbanken visa jeg og. Men jeg kjøpte game cards så accounten min slapp å bli frozen i påska. =)

Noen som har lyst å opplyse meg om hva game cards er for noe?
Hørtest veldig praktisk ut etter de postene jeg har lest. Er det mulig å kjøpe de på alle spiderman-butikker? Sånn for eksempel på Moa-kjøpesenter?

Se på det som kontant-kort til mobiltelefon, Men bare bytt ut kroner med dager. Man kjøper f. eks et kort som varer i 60 dager, så skraper man av koden bakpå, og taster den inn.

Spiderman i Oslo selger det, så de andre rundt i landet selger dem sikkert også.

Spaceworld selger også forresten, men anyway...

Dette var en veldig stygg, liten, og dum patch a gitt..
Ikke bare ble honorsystem og battlegrounds "glemt igjen" men spillet packer seg!! Får sånn error dings.. Tull! Pluss at Cosmos ikke funker lengre... Carp, bare carp..

Honor og battlegroundopplegget var aldri ment å være med i denne patchen, dessuten er det bare å laste ned den nyeste versjonen av cosmos, det har vi alltid måtte gjort etter hver patch, det er dessuten mye kult som har kommet med den patchen, blant annet at det ikke mer er rez sickness på reincarnation:D Og man kan endelig kjøpe Turtle scale gloves pattern hos vendor for 30s istede for på AH der man må ut med ca 30g... Det med error greiene har jeg ikke vært borti... BTW: Jeg kan fortsatt spille med frozen account!!? merklig...

Sikker på at den er ... Frozen?

Har den vært frozen lenge? Er du HELT sikker på at du ikke har blitt trukket noe fra konto? Husk at alle fikk 3 dager gratis også da.

slår ikke en jeg, Shigsy og Akuma kjenner.
han spiller ennå med 10-dagers passet, og det fikk han for en måned siden! :blunk:

Jeg fikk 10 dagers passet av Headstah og spilte en del i vinterferien. Så kjøpte jeg spillet noen dager før påskeferien, men når jeg skulle registrere spillet var account management nede. Jeg prøvde allikevel å logge inn og det funket. Hadde jeg bare visst om det tidligere ...

Har uansett registrert nå. Blizzard fortjener den usle hundringsen i måneden.

Min account er også frozen og jeg kan spille. Vedder på at alt ordner seg når account management er oppe igjen. Det virker som alle som har en konto kan spille nå, uansett status på den.