Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Seadog@28.03.2005, 18.23
Aldri problemer med Emerald Dream, det er en "normal" server greit nok, men det er nok pvp der til å kunne kalle den en pvp server ^_^
Det er vanligvis aldri problemer med å få seg en kamp med en horde som er sirka lik level som deg der :)

Derfor må alle komme hit, så kan vi lage en guild =D

Off-topic: Gogo 500 innlegg  :ler:
197173​
Du kan få duell med Horde ja... ikke skikkelig PvP...
 
Selvfølgelig kan du få skikkelig pvp..
Bare å aktivere pvp-mode det, så gjør sannsynligvis han det samme, vis han er interesert for en kamp da :)

Holdt på og bli en kjempe kamp i Ratchet her om dagen foresten, det var en stor gjeng med horde med alle sammen "pvp enabled" og vi var en ikke alt for stor gjeng med alliance folk..
Så hadde vi fått fler folk dit så hadde det blir kamp =D
 
hmm , dunno hvem server jeg skal spille på enda men skal spille på samme server som NukleuZ og [oX] . Da jeg begynner og spille så skal jeg vertfall lete etter en seriøs guild helst en fra spillegal :p , jeg kommer nok til og spille Alliance.
kanskje jeg swaper over for og spille Horde og Undead men er ikke sikker enda.
 
Opprinnelig skrevet av Crosis@28.03.2005, 18.33
hmm , dunno hvem server jeg skal spille på enda men skal spille på samme server som NukleuZ og [oX] . Da jeg begynner og spille så skal jeg vertfall lete etter en seriøs guild helst en fra spillegal :p , jeg kommer nok til og spille Alliance.
kanskje jeg swaper over for og spille Horde og Undead men er ikke sikker enda.
197178​
Det er vanskelig og velge hvilken server man skal spille på, jeg holder meg til Burningblade, setter i gang igjen så fort jeg får patchen.
 
hørt at vi skal kanskje spille på dagger ett eller annet.
 
Daggerspine er ghey. Burning Blade er straight. Presten min, Nalfein, trenger jo alltid litt selskap. Om du ikke skriver engelsk som en gris også, da. :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i WoW (euro versjonen) gjerene billigst mulig... står at de ikke slipper flere spill før 20.04 :(
Send meg en PM så emnet ikke ødelegges...
 
Opprinnelig skrevet av Toz@20.03.2005, 18.01
Spill på Burning Legion :) så skal du få bedre staff en Staff of Westfall :)
193325​
Ahh .. fristende .. fristende ! :D

For øvrig .. magen begynner å ta form nå, og har møtt mange kule folk å queste med.
Men jeg hater når det kommer horde lvl 50 og slakter meg ned tross jeg bare lvl 18-22 ++
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@28.03.2005, 20.28
Daggerspine er ghey. Burning Blade er straight. Presten min, Nalfein, trenger jo alltid litt selskap. Om du ikke skriver engelsk som en gris også, da. :p
197256​

skriver som en gris ? skjønner ikke ? for at jeg skriver feil ? at det ikke er ord rett nok for deg? nei jeg tror nok ikke at jeg gjør det siden jeg kan engelsk bedere en det jeg kan norsk. Etter skolen sitt syn vertfall.

Nalfein ja:p , har du tatt alle navna du lr ? Dinin oxo ? Ryld , pharun , Valas? Gromph ? Jarlexle :p , Drizzt?
 
Man er da en respektable herremann; Nalfein er såpass ukjent, egentlig. Pharaun hadde ikke vært så dumt; hvem gidder å være original?

Hadde jeg kalt meg Drizzt skulle du fått skutt meg, forresten.

Skriver som en gris, ja ... du skriver veldig mye feil, og har mange slike SMS-forkortinger. Dessuten skriver du Pharaun, og Jarlaxle feil. Ikke så kult om man er fan, vel?
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@28.03.2005, 12.36
Con Dar: Jeg tror jeg har sett deg noen ganger i IF. ihvertfall noen som har nesten likt navn som deg.
Du sto og briefet med mounten din utenfor banken.
197032​
hvilken server spiller du på?
 
Fikk tamet Takk the Leaper etter omtrent 10 timers trasking rundt spawnpointen hans på tg =D (en elite rare spawn mob) Han løper fra 1000g mounts. Mouhaha
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@28.03.2005, 23.29
Man er da en respektable herremann; Nalfein er såpass ukjent, egentlig. Pharaun hadde ikke vært så dumt; hvem gidder å være original?

Hadde jeg kalt meg Drizzt skulle du fått skutt meg, forresten.

Skriver som en gris, ja ... du skriver veldig mye feil, og har mange slike SMS-forkortinger. Dessuten skriver du Pharaun, og Jarlaxle feil. Ikke så kult om man er fan, vel?
197375​
sorry , men blir bare sån . for den siste tiden har jeg ikke sovet no særlig så alt blir snudd på hue. blir ikke bedere når muttern kommer på rommet og første hu gjør er og stå og skrike og vekker papegøya så den lærer seg og få en uavenelig uvane itilleg til at jeg nesten kan påstå at jeg har sove problemer.
Så det jeg skriver, det blir litt sån ja....
og navna demmes ekke så lett og huske hele tia hvordan jeg skriver :p , jeg har ikke lest feks war of the spider queen serien siden starten av sommerferien.
 
Opprinnelig skrevet av Con Dar+29.03.2005, 04.25-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@28.03.2005, 12.36
Con Dar: Jeg tror jeg har sett deg noen ganger i IF. ihvertfall noen som har nesten likt navn som deg.
Du sto og briefet med mounten din utenfor banken.
197032​
hvilken server spiller du på?
197457​
[/b]
Burning Blade, men jeg fant ut at det ikke var deg jeg så. Sjekket gjennom screenshot-mappa, og fant bildet (det var første gang jeg så en mount, derfor tok jeg bilde). Personen het Harma. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg klarte å koble de navnene sammen.