Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vi får to dager gratis på grunn av alle bugsene i det siste.
Opprinnelig skrevet av www.wow-europe.com
During the past two weeks, we experienced extended downtime during regular maintenance hours. Part of it was because of the patch released last Friday, which contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, it also contained a few bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them have already been hotfixed. We plan on implementing fixes for the remaining bugs during this week's scheduled maintenance.

Therefore, all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. We are continuously working hard to provide the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. The two-day extension will be added to players' accounts later this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!
Blizzard kan det med å underdrive :ler:

lol, en fyr på Ravencrest stod i en halvtime i går i IF og preka om at alle måtte sende klage brev til Blizzy og kreve gratisdager for at han ble kasta ut hele tia..

Kanskje det funka :p

Han preka også om at han hadde mista 40 g da :usikker:

Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.03.2005, 21.32
Kan dere vennligst slutte å forhåndsbestemme hvilke classer som tar hvilke? Det kommer HELT ann på situasjonen. Jeg er 100% på at jeg har eid alle classer med roguen min, men jeg har også blitt tatt av de fleste classene. Alt er relativt, såklart taper man mer eller mindre mot noen, men alle classer kan ta hverandre.
Om du kjenner noen som sier at de aldri har blitt tatt av en class, så lyver de, eller så har de aldri blitt mer enn lvl 20.
198135​
Apropos rouges som blir tatt i duel..
En gang banka jeg en rouge på samme lvl som meg :D

Je, je, dette virka bare som en god nok grunn til å ta det opp så jeg endelig får skrytt litt...:p

Klasser har ikke mye å si, om spilleren er bra eller ikke har noe å si, velg talents etter spillestil ikke google etter den...

jeg fant ut som hunter at peten ikke gjorde no seriøs dmg uansett, så jeg brukte alt på defensen dens, så tok jeg resten på marksmanship.

Poenget mitt med "alt er relativt" er nettop det, det varierer fra spiller til spiller, og situasjon til situasjon.
Rogue kan ta mange i dueller. Bare man rekker å stealthe.

Ble foressten lvl 35 i dag, halvveis til lvl 36, har 22 g, ligger jeg bra, eller dårlig ann? :(

(.. Til mount såklart)

Hehe. Ligger fortsatt 90g i minus jeg, så alt jeg tjener går til "mafiaen" som jeg har lånt penger av. Skal bli digg å få maxa skillsa mine og kjøpte gear. (Har forsåvidt et ikke altfor dumt gear)

Skal scrappe leatherworking og skinning for å gå over til Mining og Engineering.

Vel.. Jeg er druid.. Og jeg er og blir temmelig "dårlig" sammenliknet med andre i duel..

Kan godt hende det bare er jeg som ikke spiller class'en godt nok.. Men vi druids er og blir noen lvler mindre enn andre på en måte, på healer/rouge/warrior..
Satser på feral combat i talents så jeg kan prøve å måle opp mot de andre :)

Entangeling roots er nok min beste venn (bortsett fra mark of the wild:p).

Du må lære deg klassen bedre; druider er kjempefarlige. :eek:

Opprinnelig skrevet av Inline@29.03.2005, 16.42
Jeg grisebanka en 33 rouge her om dagen med min 31 warrior. Jeg sto på veien og las noen quests, så plutselig blei jeg stunna og en kar kom bak meg ut av intet. Jeg snudde meg og dengte løs til den store gullemdalje. Hadde vel 100 i hp igjen etterpå mens rougen måtte ete støv. Kadsh!
197690​
Det heiter KADISCH! ditt ludder!

Har fått Succubusen min no. Den har ikkje så mykje hp og armor som voidvakeren, men den gjer myjke meir skade :bæ:

Opprinnelig skrevet av Montana@30.03.2005, 07.10
få fienden under vann og root han til han drukner.. funker ikke med UD da ^^
198416​

ikke alltid med shamans og warlocks heller ;)

Alle klassene er farlige da så lenge man bygger dem bra :p med Talant skills ogsån . hva Talants burde jeg satse på med warrior ? aldri byggd en warrior over lvl 7 før :p

"Få" fienden under vann? Hahha. Er det sånne drømmescenarioer dere leker med, elle?

eivind2k, jepp, du ligger ganske dårlig ann, med tanke på at jeg er lvl 37 og har 58G :ler:
Jeg har nok ikke nok penger til en mount på lvl 40 :ehm...: