Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Montana+31.03.2005, 07.15-->
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@30.03.2005, 14.21
En teori er jo denne:
En ung mann ved navn, ja, la oss kalle han Sezar, skal lage char..
-han ble jo tøff... ja med den hårsveisen.. ja, litt hot ja.. sexy..
oi, hva faen skjer a, ekke homo..
ergo: lager drømmjenta for å forsikre seg om at han er streit..
199101​
Joda.. tror de fleste tauren females, Orc females og troll females er drømmedamer :svette: :svette:
199118​
[/b]
Det er sikkert når gutten vil laga dama si :p

Lurtz: Jeg tok en shaman en gang, han var en lvl over meg oxo..

Ok da, det var bare flaks..
(men han var alene og hadde full hp og mana, ikke fighta han en mob og han var ikke afk heller :tommelopp: )

Uansett, PvP bør takes som en CS PCW kombinert med instance hacking. Folk som kan ta litt juling sammen med healers. Bra kommunikasjon og la gruppene holde sammen. Veldig vanskelig for et uorganisert forsvar\angrep å gjøre noe konstruktivt mot Spellcasters\hunters som er backa opp av warriors og healers.

Fy faen Battlegrounds vil rocke.

Shamans er ikke overpowered, i begynnelsen er det sykt lett å soloe etc (mer enn andre) så de er kanskje en aning sterke i starten, men etterhvert er det bare pure "skillz" som gjelder :gevær:

Ja, men du ville vel ikke komme med en forklaring da?

Jeg har en venn av meg som spiller shamans, han skryter hemningsløst, eneste han ikke liker er at mana pool'et er lite.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@31.03.2005, 20.42
Jeg har en venn av meg som spiller shamans, han skryter hemningsløst, eneste han ikke liker er at mana pool'et er lite.
199621​
Mana poolen er da voksen nok den, det spørs hvordan utstyr man velger å bruke. Jeg kjører intellect og stamina boosts på min karakter. Jeg er level 36 og har 1550hp og 2400 mana, det holder lenge.

Shamans har så evig mye mana =( Kun de som spammer frost shock klager, og de er noobs.

Til de som må mene at druids er the suck, sjekk på US fora , druid avdelingen, etter en kar som heter ferahgo.

Takket være UPC har jeg ikke fått spilt på 2 dager, sitter på laptopen og leecher nabons nett, og kan ikke spille på denne =( Er 47 atm, har også en 27 druid , 20 paladin, en del lvl 15s som jeg har sletta, og har startet en gnome mage på burning blade.

Jeg er Hunter og har 1400hp (sirka)
og 1600mana (sirka)
Er lvl 37...
Kjører omtrent BARE Agility boost da, og noen få stamina boosts, og andre diverse..

Til dere som spiller på BB er det bare å ta turen ned til Gadgeztan og joine oss i å pwne småskurker (alliance) eller prøve å ta oss:)

Nå har jeg faktisk også akkurat blitt feridg med å grinde til meg 72 turtle scales, noe som er ytterst mange sett i forhold til droprate... Huff, er ikke bare bare å bli tribal leatherworker:sukk: men er ferdig med stresset nå:D HAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEAHAHEHAHEAHEAHEAHEHEAHEAHHEAHEAHEAHAHAHAEEAHEAHEAHEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmm, hva er det egentlig du lærer med tribal?
Har egentlig lyst til å bli elemental, nesten bare fordi den hjelmen ser så JÆVLIG fet ut =D

(Den selger sikkert for en del grunker på AH også)

Ahh , digg fikk fiksa Wow kl sju idag :p , spillte i ca . 3,5 time 4 timer Delvis aktivt på dagger spine lvl 10 nesten 11 :p Warrior Nelf :p

Jeg vet egentlig ikke helt hva man lærer, men regner med at det er ganske mye tribal, som voodoo ting maybe, vet ikke helt egentlig, men det vil tida vise:D

hehe diggers da . gleder meg til og komme meg hjem og få et par lvls til nå as :p

Dersom noen på Alliance-siden ser Firefox på Burning Blade .... DREP! for en ekkel hunterkar. Jeg dreper ham nå, uansett. Selv om han er to levler høyere, og AFK ... som jeg gjorde i går. Møkkateiting.

Jeg er i Tanaris for tiden, Robert. :D

Noen tips til å tjene penger? Jeg flaksa litt på en buyout på silk cloth (20x) for 2 g, men igjen. Men det er ikke nok.

Jeg manger 3 lver, og 82 gull til mount =\

Jeg har ganske sikker på at jeg får lånt 40 g, mer eller mindre.