Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hæhæ. Jeg heter Hollow. Må RP-se skikkelig. Spiller sånn litt inniblandt når jeg blir lei av maset på BB. For tiden snuser jeg rundt på orkene i Durotar ... snuser.

"I smell death on you"
 
jeg joiner med en UD mage =D

Men, Druid videoen var noe av det grommeste jeg har sett, han var nå jævlig god. Laster ned del 2 nå.
 
Den er herlig, ikke sant? Så på ferahgo mens jeg ventet på retail - var nesten så jeg ble druid med main char'n, men hadde allerede avtalt å være gnome med noen andre.

Hva kaller du deg eivind? Goth characteren
 
Det vet jeg ikke enda, diskuterer med Kozeloz atm =D

Ja, filmen var helt rå. Ble veldig usikker på om jeg skulle legge fra meg roguen litt, og kunn konsentrere på druiden.
 
Etter mange måneder med homsing på forskjellige homseservere har jeg kommet til en besluttning. Den er så grei:

Når den nye serveren kommer skal alle vi som liker hverandre på Spillegal lage en char der og spille mye på den og alt skal være ok og greit. Keke? Fint. For faen om vi skal være en spredd gjeng med idioter når vi bare vil kose ... eller bare samle oss på en random server og gjøre det til SG-server. Seriøst. Jeg vil spille meg SG.


Synes dere?
 
Kozeloz' plan FTW! :trollmann:

Men, da skal vi ha Ally der, ikke no ekkel horde. (Om ikke jeg kan være en gretten UD mage =D)

(Du er ikke med i diskusjonen fordi du ikke befinner deg på min eksklusive msn-liste, Hakara, men husk, altid ledige åpniger)
 
Drite i de andre?


Roguen min er snart 50. Kan like gjerne pule den. Litt trist at Ravi sikkert ikke blir med på dette, siden han har begynt på nytt med venner. :(
 
For andre gang er Onyxia drept på stormscale. Begge gangene av horde. Hodet sto nettopp på en svær påle i orgrimmar, og flere hundre samlet seg rundt for å feire.. Jeg ble rørt :grine:
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@10.04.2005, 22.21
Etter mange måneder med homsing på forskjellige homseservere har jeg kommet til en besluttning. Den er så grei:

Når den nye serveren kommer skal alle vi som liker hverandre på Spillegal lage en char der og spille mye på den og alt skal være ok og greit. Keke? Fint. For faen om vi skal være en spredd gjeng med idioter når vi bare vil kose ... eller bare samle oss på en random server og gjøre det til SG-server. Seriøst. Jeg vil spille meg SG. 


Synes dere?
205286​
Jeg stiller opp! :trollmann:
vi blir beste guilden på den nye serveren :tommelopp:
 
For dere som ønsker å komme på en server med en del norsker skal jeg og en del andre folk dra til Twilight's Hammer. Det er en ny server som blir åpna nå snart. Skal imigrere da fra Warsong.

Spathi og forhåpentligvis noen andre fra FFXI kommer vel på denne, ikke sant spathi :p
:tommelopp:
 
Altså, Kozeloz bestemte seg for å starte på burning legion i går kveld, så jeg gjorde det jeg og. Men jeg er fortsatt "mer" for ideen om å starte på den nye servern.

Nå er jo Toz og (kanskje) Ravi med, og de er jo skikkelige kozegutter :)
 
Spilte der i en halvtime eller noe. Jeg er mer for at vi starter på nytt og gjør Spillegal til den beste guilden der.
 
Godt, da gjør vi det.

Oppfordrer alle her på sg til å bli med, vi får vel velge en av de nye relmasene når vi får vite hva de heter ...

Uansett, Druid FTW! =D

(Vis skal spille Ally, tauren druid = Nekt!)
 
Skulle ønske locken min kunne skifte server fra BB til fritt valg.
Fikk igjen lysten til og spille locken min når noen horde raida IF og SW igår.
Takk til dere.

Og jeg elsker alle og en i Ex Vi Termini !!!!