Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Men jeg trenger vel ikke det før den første gratis-måneden er gått ut, gjør jeg det, da?

Altså, det er bare å skrive et ikke-gyldig kort nummer der, jeg registrerte meg med postbanken kortet mitt, blizzard godtar ikke at jeg betaler med det, men jeg fikk fortsatt lagd konto.

Men så vidt jeg vet går det også med Vise Elektron?

De påstår det, men mitt funker som sagt ikke.

(Ja, jeg har gjort alt riktig, homser)

Da har jeg spillet i hende, men det fulgte jo ikke med 1 mnd gratis, da.

Og når jeg har valgt Visa Electron, kommer det at jeg skal velge hvor mye jeg skal belasted for. Jeg blir ikke belastet for noe nå med en gang, blir jeg det?

Og jeg trodde det gikk ann å kjøpe noe à la kontantkort, eller må dette gjøres fra account Management.

OMG! Svar fort, plz.

Du FÅR en måned gratis...
Du kan kjøpe "kontantkort" i "vanlig" butikk
Jeg ble belastet med hele beløpet EN måned etter at jeg laga accounten, og du kan skifte konto innen det tror jeg

Aah. brukte du den key-en som stod på de kortet ditt, eller den som stod bak CD nummer tre?

Edit: Alt ordnet seg, skal til byen i morra og kjøpe kort.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Evehr@16.04.2005, 00.24
jaja, totoro vi får raide noe en annen gang^^

ble det noe av etter at jeg dro?
207232​
Joda, jeg fikk irritert vettet av en level 53 paladin, det var verdt hele raidet. Jeg ble ghost wolf hver gang han nærmet seg, så han fikk aldri drept meg, men det endte med at vi fikk sirklet han inn og drept han. Tror han ble rimelig forbanna etterhvert :p Vi holdt ikke på så altfor lenge der.

hm :)

Wow, så jeg gleder meg. er klar til å ta bussen nå, for å være der når det åpner, spurte inn i butikken, betale mine 225,-kroner, ta bussen tilbake, sitte oppe i natt og spille. :flau:

Fy. FAEN!

Får faenmeg ikke spilt det før tidligest tirsdag, kanskje onsdag eller torsdag. Ingen av butikkehe her hadde det jævla kortet. &#%¤/#%

Det er vel ikke tilfeldighvis noen som har et Gaming Card til overs som vil gi det til meg, så kan jeg bare kjlpe et senere og gi det til den eventuelle personen?