Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

JAAAAAAA,
utrolig morsomt...

Plutselig kommer jeg ikke inn, det står at prepaid er brukt...
Særlig når jeg har betalt for to mnd... Og dette er da så og si starten på den andre..

Så kommer jeg ikke inn på account managment engang..
lall

Opprinnelig skrevet av Lurtz+10.05.2005, 19.29-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@10.05.2005, 19.27
Hvorfor angriper goblinsa i Booty meg når det er jeg som får deng av en 42 Orc Warrior? Var det fordi jeg angrep først? Brukte en concussive shot for å holde ham på avstand... følte meg truet da han unmountet...
218238​

ja?
218239​
[/b]
Har vel noe med at vaktene i BB er bugga....eller?

Opprinnelig skrevet av Crizpy+10.05.2005, 23.05-->
Opprinnelig skrevet av Lurtz@10.05.2005, 19.29
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@10.05.2005, 19.27
Hvorfor angriper goblinsa i Booty meg når det er jeg som får deng av en 42 Orc Warrior? Var det fordi jeg angrep først? Brukte en concussive shot for å holde ham på avstand... følte meg truet da han unmountet...
218238​

ja?
218239​
Har vel noe med at vaktene i BB er bugga....eller?
218376​
[/b]
Næh?
Vist du er friendly/honored i Booty Bay så angriper ikke vaktene deg med mindre du angriper noen med høyere repuation.

[edit]

Må bare si, DEILIG når instance serverene går ned RETT før boss. DEILIG, mm..

Jess, da var jeg lvl 60 :D
Nå er det bare å få fullt wildheart, og ta onyxia. Er på siste del av den questen nå, så jeg kan snart komme meg inn til henne ihvertfall.

heh så digg lengter etter og få mount nå , snart lvl 39 grr..
Aj , hvorfor funker det ikke? skulle sjekke managment idag tidlig , da stod d at det var nede midlertidlig opplegg..

Hvor dropper wildheart?

Har hørt noen si så tidlig som Sunken tempel, men det tviler jeg på. Skal garrantert få tak i wildheart settet. Våpen vet jeg ikke enda, kanskje en stat dagger + sinnsyk offhand, eller den staven man får i Strat. Qen.

Så litt rundt nå, ser ut som om de dropper for det meste i stratholme og BRD, konfirmasjon på dette hadde gjort seg :)

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Til alle huntere:

Hunter eier shaman

Jeg vil applaudere denne hunteren, han har faktisk tatt sin egen strategi i betraktning istedenfor å whine over klassen sin eller andre klasser. Det er faktisk et ganske sjeldent fenomen i WoW. En annen bemerkelseverdig ting med disse filmene er at han er Beast mastery/surviveability speced, og det ser ut til å funke rimelig bra.

Forresten, velg høyre klikk og lagre som på linkene, ellers så loader de i en evighet.

Lastet ned begge. Kan ikke si jeg likte den første, kanskje det var den grusomme musikken, eller det at alle shamanene hadde 50% mana.

Men film nr 2 (med kommentarene) Likte jeg veldig godt. God forklaring, i mange filmer må du studere alt jævlig nøye for å få med hva som skjer.

Jeg tror ihvertfall jeg har funnet en stabil taktikk mot shamans, nå som jeg har fått charge i bear form. Også har jeg bare 3300 armor i bear form, det er også et vesentlig problem.

(Anngående shaman-kommentarene mine så var de vel litt forhastet, da jeg egentlig fortsatt er "noob", skal vente med flere analyser til jeg er 60 :) )

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ja, det kan lønne seg å la analysene ligger før du i hvertfall er over level 50. Warriors f.eks begynner jo først å bli virkelig bra da. Problemet med 1 v 1 PvP før level 50-60 er utviklingskurven til de forskjellige karakterene, det er desverre sånn at noen klasser er bedre enn andre på level 1-40, men dette jevner seg heldigvis ut på sluttlevelene mener jeg.
Når det gjelder Druid vs shaman så tror jeg det er viktig å slite ut shamanen, altså tanke han med Dire bear, den en enorme armor ratingen gjør det vanskelig for oss å være effektive med windfury og rockbiter. Manaen hans bruker han mest sannsynelig på shocks og healing, så bruk Nature swiftness og healing touch når du får lite liv. Jeg synes i hvertfall ikke at det er spesielt behagelig at druidene brått gainer 2000 hp, det koster oss en del mana og tære ned den hp`en.
Alle klasser som har mana drain spells burde bruke de mot shaman, mister vi manaen vår så blir vi til dårlige warriors.
Har du counter effekter så bruk de på healingen vår, da holder vi ikke ut lenge.
Nøkkelen er ganske enkelt at man må finne en spillestil mot de forskjellige klassene, jeg spiller ikke mot en mage som jeg spiller mot en rogue.

Og ja, video 2 er langt mer interessant enn video 1.

Druids kan "outlaste" de fleste egentlig. Høy mana regen i bearform, som gir deg masse armor og stash. Rooting til healing etc etc. Kombiner med en virkelig kjapp travelform så har du en meget skummel motsander.

Har et spørsmål til huntere: hva er rangen på scatter shot?
Min agressive taktikk mot huntere er veldig simpel, rett og slett å roote, hibernate peten, gå nærme (uttenfor melee range, og for nærme for ranged), så spammer jeg moonfire/wrath som tar veldig lite mana, gjør dette helt til rooten blir immun, da har huntern vanligvis ikke mye hp igjen, og jeg har 60% mana. (Druids har ikke hp, de har mana :p). Men ofte blir jeg skutt med scatter shot veldig nærme. skulle nesten tro det var et melee angrep

sjekk denne, ragnaros drop :blunk:
gleder meg til å ta molten core om ei uke, hvis det blir noe av da...

Fy faen, nå er det helt ubrukelig å spille.
Alle questene jeg kan gjøre, er i contested areaer, og det eneste som skjer, er at jeg sloss mot ting, skal akuratt til å drepe de, så blir jeg angrepet av idioter som er 5 levler høyere enn meg.
Hele jævla tida.

Så stakk jeg til shimmering flats, men neida..der løper det et par level 60 folk rundt og bare gjør faen.
Det går ikke ann å få gjort noe :grine:

Sånnt ødelegger spillet, synes jeg.

Opprinnelig skrevet av Crizpy@11.05.2005, 20.50
Fy faen, nå er det helt ubrukelig å spille.
Alle questene jeg kan gjøre, er i contested areaer, og det eneste som skjer, er at jeg sloss mot ting, skal akuratt til å drepe de, så blir jeg angrepet av idioter som er 5 levler høyere enn meg.
Hele jævla tida.

Så stakk jeg til shimmering flats, men neida..der løper det et par level 60 folk rundt og bare gjør faen.
Det går ikke ann å få gjort noe :grine:

Sånnt ødelegger spillet, synes jeg.
218692​
Det var akkurat slik jeg fryktet ting kom til å bli om jeg hadde valgt en PvP server. Så jeg er skikkelig glad jeg valgte en PvE server...kan jo gå i PvP modus og på raids så mye du vil uten å bli ganka når du vil fokusere på quests.

Tenkte meg det, scatter shot er teh gay.

Critta nettop 700 med starfire på en UD-mage, rett etter kom en starfire på 350 =D

= Dø mage

Den kite-taktikken din er enda gayere, Eivind. Jeg som trodde du var flink. Jaja.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.05.2005, 15.34
Hvor dropper wildheart?

Har hørt noen si så tidlig som Sunken tempel, men det tviler jeg på. Skal garrantert få tak i wildheart settet. Våpen vet jeg ikke enda, kanskje en stat dagger + sinnsyk offhand, eller den staven man får i Strat. Qen.

Så litt rundt nå, ser ut som om de dropper for det meste i stratholme og BRD, konfirmasjon på dette hadde gjort seg :)
218530​
Vest dropper av Drakkisath i UBRS
Cowl Dropper av noen i Scholomance
Kilt dropper av Baron i Stratholme
Bracers og gloves er random drops i alle high-end instancer
Boots dropper av Mother Smolderweb i LBRS (henne går det an for en druid å soloe (har ikke prøvde det selv, men skal gjøre det snart))
Spaulders dropper av en eller annen hund i LBRS.
Anbefalt våpen å skaffe er å ha både Warden staff og Glowing Brightwood staff, og hvis noen spiller på Burning Blade og tilfeldigvis finner Warden staff er jeg veldig interessert i å kjøpe den.

Tre homodruider soloer lett bosser i LBRS på leting etter deler av det settet. Men homodruider slipper faen meg aldri homorogues med. Homodruid.