Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kozeloz det greiene du posta om test realms...

vet ikke om jeg forsto det riktig, men starter man med en lvl 60 pluss alt det der? Høres ut som noe som må prøves...

Det stemmer. :D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Montana+13.05.2005, 15.25-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@13.05.2005, 03.07
Når den nye patchen kommer så kan undead warriors unnslippe fear opptil 4 ganger per kamp (Glimmering mithril insignia, horde trinket, deathwish og will of the forsaken)rbeid, håper det er noe mer enn Tarren mill i en instance.
219377​
Hvis du snakker om den PvP trinketen til warriot så fjerner ikke den fea. Deathwish er et talent så det er ikke alle som vil ha denne.. deathwish ligger ikke i pvp talen eller protection talent setene som er mest brukt heller.. Men vi har en abbilety i Berserk stance som fjerner fear da, Berserking rage!
219386​
[/b]
Jeg tok feil av trinketen, beklager. Men deathwish ligger ikke i protection, den ligger i Fury treet (krever 20 poeng for å velge da, så da må man si ha det bra til Mortal strike). Vanskelig å si hvordan det vil arte seg siden det snakkes om at Warrior talent treene skal bygges om siden det så å si kun er mulig å bygge en type warrior (Arms/fury). Warrior kunne vært en mer interessant klasse dersom det var litt fler muligheter innen builds.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@12.05.2005, 19.23
Ranged combat? Druids ... har ikke ranged DPS. Har dere ikke former for en grunn? :D Uansett, kanskje jeg tar feil, men den kite-greia virker veldig noobish. :) koskos.
219078​
Er kiting noobish? Ikke som jeg ser det, det er stort sett eneste mulighet for en hunter og kunne vinne en kamp med en som er lik level eller høyere.
Er Gauge, så backstabb noobish? Nei, det er en type taktikk.

Opprinnelig skrevet av Karl+13.05.2005, 17.32-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@12.05.2005, 19.23
Ranged combat? Druids ... har ikke ranged DPS. Har dere ikke former for en grunn? :D Uansett, kanskje jeg tar feil, men den kite-greia virker veldig noobish. :) koskos.
219078​
Er kiting noobish? Ikke som jeg ser det, det er stort sett eneste mulighet for en hunter og kunne vinne en kamp med en som er lik level eller høyere.
Er Gauge, så backstabb noobish? Nei, det er en type taktikk.
219434​
[/b]
Det var vel mest fordi jeg sa det kan jeg tenke meg. Og hvorfor jeg er så fiendtlig? Vel, når du prøver å være venn med noen og får konstant sure, negative og fornærmende utsang slengt i ansiktet konstant minker viljen.

Om test realms, så gleder jeg meg veldig, blir gøy å teste noen klasser i lvl 60. Men, kan man lage flere karakterer? Blir det "pvp-system" på serverne, slik at du MÅ velge mellom alliance eller horde?

"Hei du, jeg synes ikke du er like flink druid som andre level 60 druids som ikke spiller på måten du gjør. Noob."

"JÆVLA GOTH FAEN. GÅ TILBAKE TIL GOTHCAVEN DIN OG GJØR DET DU PLEIER?! Å, whiningi og syting og dritt som du gjør nå. *uendelig drittslenging på personlig nivå*"

Godt jobbet. Det traff jo faktisk godt, så du vant vel ...

Var nettopp i Stratholme. Hva dropper? Jo, Roguez0rz

Hva roller jeg? Haha. 2 ... hvem faen ruller to?? :(

ooooh, the baron, han som blir til en dreadlord :D
fikk ikke noe fra ham sist :(

Baronen hater meg. Vil ikke droppa Beaststalker pantsa mine. =( So far: Magister, Valor, Magister, Dreadmist, Dreadmist, Shadowcraft, Devout.

Drakkisath har også en hang til å droppe magister. Han har droppa det de 3 siste gangene jeg har drept ham. =\ Happy mages, crampy hunter.

Slik at nye folk ikke skal lage nye emner med "Hvilken char er best?" og "Hvilke servere er bra?" osv. Nå ser de; oj, det er jo en SG offisiell wow tråd her, da spør vi der :)

Så da lurer jeg på hvilke steder unntatt Wetlands jeg kan drepe monstre for å få både penger og over 100 XP per kill. Er level 27 nå, og har holdt på i Wetlands siden level 22...

Var i Stratholme just, og vi klarte å wipe (!) på Baron. Ja, du hørte rett, WIPE... på baron. Trodde ikke det var mulig. Alt på grunn av 2 udugelige mages. Går og henger meg et sted nå (enda lenger til jeg får en sjanse på WH kilt igjen :( )

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå har det seg slik at jeg er en hunter på lvl 34... Og jeg kunn trengt litt hjelp med å velge nytt pet! Lei av min gamle bjørn som jeg temmet på lvl 10-12 og vil ha et nytt og kult ett... Forslag?
Prøvde å temme en basilisk men det går visst ikke... Noen pet som er bedre enn andre? Er for lav lvl til å temme Bhagtera eller Sewer Beast :)

Stranglethorn tiger, casters mareritt.

Kozeloz, tror du virkelig jeg har en så kort lunte?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Fanga faktisk en slik en for tre kvarter siden :p Kjempe gøy å spille nå! to Hordies lvl 41 og 42 som ganker vad graveyarde i STV... Meg på 34 en anne på 32 og en siste kar på 40... Kult!