Etter 45 dager uten wow (det virka bare ikke) har jeg nå begynt igjen for fullt.
Det slutta å virke akkurat når honor patchen kom ut, så jeg har ikke fått prøvd det før nå.
Jeg har til nå 3 honorkills. :trollmann: En av dem var en Undead mage, som prøvde å ganke meg når jeg var i bearform, hadde under 50% hp, og tok en mob. han var samme level som meg. Det han ikke viste var at jeg hadde frienzied regeneration rank 2, og hadde full rage etter moben, så det tok ca 10 sekunder til jeg hadde fullt hp igjen. da basha jeg han (stun 4 sec) og forlot bearform, for å denge man litt med moonfire, starfire, osv... han døde fort. så tok jeg å drepte ferdig moben.
er så sinnsykt deilig å drepe en som prøver å jumpe deg når du har lite hp/mana og dreper en mob
Tok også Zul Ferrak. en deilig instance etter min mening. først og fremst fordi jeg kan kaste root, og bruke travelform. her fikk jeg også ganske bra loot. (nye hansker, og ny hjelm)

når jeg nå kommer hjem fra skolen skal jeg ta den igjen og igjen til jeg blir ikke orker mer
glemte jeg å si at jeg gikk opp fra lvl 45 til 47 i går