Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Ronin@29.05.2005, 23.35
Ok, takk for svar.  :)

Du har vært nyttig i kveld Nukleuz  ^_^
227506​
Nei, det var da det minste!
Du har da hjulpet meg flere ganger i tiden også;)
Husker ikke akkuratt hva nå men :p
Håper det blir kult med wow;) Og kanskje avhengig av server osv. kan sløye litt sammen ;)

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+30.05.2005, 00.38-->
<!--QuoteBegin-Ronin
@29.05.2005, 23.35
Ok, takk for svar.  :)

Du har vært nyttig i kveld Nukleuz  ^_^
227506​
Nei, det var da det minste!
Du har da hjulpet meg flere ganger i tiden også;)
Husker ikke akkuratt hva nå men :p
Håper det blir kult med wow;) Og kanskje avhengig av server osv. kan sløye litt sammen ;)
227509​
[/b]
hehe, jepp. Vi får se. Gleder meg veldig. :)

Tja, skal du starte horde anbefaler jeg deg å starte på stormscale, der duke, lurtz og flere har startet nye chars. Jeg har en mage der, samme har ravi og montana har en rogue =).

Du får guild fra starten av :kos:

Opprinnelig skrevet av Hakara@29.05.2005, 23.59
Tja, skal du starte horde anbefaler jeg deg å starte på stormscale, der duke, lurtz og flere har startet nye chars. Jeg har en mage der, samme har ravi og montana har en rogue =).

Du får guild fra starten av  :kos:
227518​
Uten å nevne meg, skam på deg!:p
uff sliter litt med å levle der, siden når jeg blir 35 skal jeg bli dratt igjennom instances av noen kompisser av meg sammen med oX når han blir 35, jeg er 29 og han er 32 så jeg må ta han igjen litt:p

Alt er stress altså, Jobb, dame, WoW, dagene skulle vært lengre....

Jobb - Dame - WoW

Finn 2 feil?

Når jeg sier subjobber mener jeg som i f.eks FFXI og Guildwars. Man lager f.eks en Warrior, så etterhvert kan man få sub jobb. Sånn som f.eks en Monk. Sub jobbene er de samme jobbene du kunne valgt mellom i starten.

Det er ikke noe multiclassing i WoW nei, det nærmeste er talent trees...

Etter 45 dager uten wow (det virka bare ikke) har jeg nå begynt igjen for fullt.
Det slutta å virke akkurat når honor patchen kom ut, så jeg har ikke fått prøvd det før nå.
Jeg har til nå 3 honorkills. :trollmann: En av dem var en Undead mage, som prøvde å ganke meg når jeg var i bearform, hadde under 50% hp, og tok en mob. han var samme level som meg. Det han ikke viste var at jeg hadde frienzied regeneration rank 2, og hadde full rage etter moben, så det tok ca 10 sekunder til jeg hadde fullt hp igjen. da basha jeg han (stun 4 sec) og forlot bearform, for å denge man litt med moonfire, starfire, osv... han døde fort. så tok jeg å drepte ferdig moben.

er så sinnsykt deilig å drepe en som prøver å jumpe deg når du har lite hp/mana og dreper en mob :)

Tok også Zul Ferrak. en deilig instance etter min mening. først og fremst fordi jeg kan kaste root, og bruke travelform. her fikk jeg også ganske bra loot. (nye hansker, og ny hjelm) :) når jeg nå kommer hjem fra skolen skal jeg ta den igjen og igjen til jeg blir ikke orker mer :)

glemte jeg å si at jeg gikk opp fra lvl 45 til 47 i går =D

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@30.05.2005, 00.17
Det er ikke noe multiclassing i WoW nei, det nærmeste er talent trees...
227531​
Det vil mest sannsynlig bli implementert hero classes, noe som kommer til å bli feitefett...

Opprinnelig skrevet av Toz@30.05.2005, 12.37

er så sinnsykt deilig å drepe en som prøver å jumpe deg når du har lite hp/mana og dreper en mob :)
227620​
Quoted for teh truth!

Ble lvl 40 med priesten min, nettopp fått shadowform og tar et par steg ut av BB, hvor jeg blir jumpa av en 43 rogue =O Men fikk inn en psychic scream, shadow word pain og mind blast crit, før han fikk brukt WoTF! Så Mind flay når han skulle løpe tilbake til meg, og når han kom tilbake hadde jeg 3 sec hvor jeg tok litt skade før jeg fikk brukt psychic scream igjen =D og derfra var det plankekjøring =).

Hadde ca halv mana siden jeg nettopp hadde buffa meg med PW:F og Shadow protection =O + shadowform.

Opprinnelig skrevet av Neocon@30.05.2005, 07.37
Ok, takk.
227569​
Husk at på level 30 får du også en warrior-quest.
Den innebærer å finne en god del greier rundt om kring.
Er vanskelig på level 30, så jeg anbafaller deg å få hjelp av en som er høyere level.

Hvis du fullfører den questen, får du velge mellom 3 våpen. Et sverd, en øks, en warhammer.
Jeg anbafaller øksa, siden den har 1 dps mer enn de andre våpena (36dps) og den har treg attack speed. den tar med andre ord mye helse pr slag, og dette er veldig bra når du bruker retaliation.

Er vel ingen som kan låne meg litt penger?
Trenger til mount..

Spiller på BB.

pm hvis du kan :)