Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Drauden

SGs kollektive lillebror
90% igjen, og jeg var akkurat borte i 2 timer mens den holdt på! <_<

Toz: :(
 
Opprinnelig skrevet av Hakara+08.06.2005, 10.12-->
<!--QuoteBegin-Duke
@08.06.2005, 04.24
...Vært lutfattig etter at jeg lånte Hakara 35g...

For øvrig, på stormscale :flau: starta ny guild. Alle som var i den guilden Hakara, Lurtz ØgleJon .. join den nye : Sørlands chips.


231106​

Det vil jeg ikke =( Endelig fått en tabard jeg liker.
231154​
[/b]
Du har ikke noe valg :p Kom igjen da. Har til og med lurt mange venner til å komme til stormscale, noe som ikke var enkelt! Snella = )

Toz: Good, bli på Stormscale og spill med oss.
 
Jeg har hørt mange som har problemer med patchen, brukte 2 timer og sånt..

jeg brukte 10 min... verden er rar :p
 
Tok ikke så jævlig lang tid akkuratt.. Eller veit ikke da:p Gikk ned og lagde meg mat, bakte meg en prell og chilla bitte litt så sto WoW på når jeg kom opp igjen...

Værste har skjedd though.. Mistet lysten fatalt for å spille..
 
Jeg eide deg eeeegentlig, selv om jeg phaila den første gangen, karl :D
 
Opprinnelig skrevet av Duke+08.06.2005, 19.10-->
Opprinnelig skrevet av Hakara@08.06.2005, 10.12
<!--QuoteBegin-Duke
@08.06.2005, 04.24
...Vært lutfattig etter at jeg lånte Hakara 35g...

For øvrig, på stormscale :flau: starta ny guild. Alle som var i den guilden Hakara, Lurtz ØgleJon .. join den nye : Sørlands chips.


231106​



Det vil jeg ikke =( Endelig fått en tabard jeg liker.
231154​
Du har ikke noe valg :p Kom igjen da. Har til og med lurt mange venner til å komme til stormscale, noe som ikke var enkelt! Snella = )

Toz: Good, bli på Stormscale og spill med oss.
231326​
[/b]

Bare om jeg får lage tabarden , pretty please? :kos:
 
Føler min WoW karriere nærmer seg en brutal ende...skal bare bli 60 nå få bra gear, gjøre high end instances, hevne meg på en del rogues og shamans, så er det bare og vendte vær uke for guild mc runs......og så vente til blackwing kommer. Og så ber jeg pent om at hero class, northernd og outland.
Nei.....fortsatt et stykke igjen :)
 
Avtale Hakara :) Jeg kommer online i natt, tror faktisk jeg mangler en underskrift eller to for å få guilden opp. Resten av de nye folka jeg har klart å lokke til StormScale kommer også online.
 
Logga på istad, og merket en lvl 45 kar i wellows...hvem er det ? :ehm...:

Ingen her som har noe imot en rosa tabard med hvite rene borders og hvitt hjerte i midten? Syns det passer så fint på horde, om vi hadde hatt et søtt navn i tillegg, tror du kan ordne det før du registrerer guilden. =D
 
En norsk dude som ikke hadde guild stakkars :) Så inviterte han.

Haha, jeg liker faktisk tangegangen din. Rosa på Taurons må jo bare være nusselig. Jeg har ikke imot det :p Har troa på dette her. Sørlands chips = )