Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg får heller ikke logget meg på... DRITT etter lang tid fant jeg endelig noen som ville være med i the stockades

En annen ting Hazem... Det er ikke fryktlig kult å spille i en guild der toppen 3 stykker er online primetime... Vurderer å finne meg en ny guild nå...
 
Kan sikkert bli med deg der jeg, jeg tar det alene jeg :p
Men først og frems må vi komme oss på!
Btw, så kan du sikkert ta en titt på den nye guild siden i mens :p
Seeds of Salvation
^_^

Guilden er langt ifra ferdig Valder :p
Har nettop ryddet opp i den, skal få fått in flere medlemer selvsagt, har bare vært litt opptatt med eksamen i det siste =/
 
Ok, for det er null aktivitet i guild chat nå hvertfall... Og jeg tror du burde forte deg før folk går lei...
 
Opprinnelig skrevet av Duke@08.06.2005, 20.45
En norsk dude som ikke hadde guild stakkars :) Så inviterte han.

Haha, jeg liker faktisk tangegangen din. Rosa på Taurons må jo bare være nusselig. Jeg har ikke imot det :p Har troa på dette her. Sørlands chips = )
231371​
Men syns vi kunne hatt ett søtt navn også =O Som f. eks. "Hug me" "Alliance are people too" eller "We love cookies" =O

Forresten så sliter jeg litt etter patchen, f. eks, i engineering kan jeg ikke lage noe =O Kan godt hende jeg må mekke ny UI =( Derfor liker jeg ikke patches.

Og nå kommer jeg meg ikke inn heller =(
 
Åh, herlig, Kommer meg endelig inn, og hva ser jeg? Jo, jeg er roota, og blir ganka av to alliance folk, lvl 34 og 36 druid på min 31 mage.


Duke, jeg ser deg aldri online jo =( Selv om du er på SG.
 
er det bare meg og halve ravencrest som sliter med lagg etter patch?
 
Sliter no jævlig på Stormscale, etter at jeg så brutalt ble ganka så får jeg ikke ressa =I Trykker febrilskt på "accept" men ingenting skjer =(
 
Jeg kommer til "connected" så fucker alt..
 
Men fy faen så typisk as.. Kommer meg ikke inn nå.. Og vi sto klare for MC, første run :(:(:(

Og det som suger så jævlig er:

I går kveld gjorde jeg mc pre quest men fikk ikke levert pga shutdown, gikk og levere i dag, fikk exp og hele pakka, så får jeg questen på nytt.. Jeg friker litt og spør noen om det er bug..

Men svaret jeg får er at Blizzy har resetta questen så folk som ikke har levert må gjøre den på nytt..

Noen som har klarhet i dette?

Jeg har jo gjort den engang, så hvorfor skulle jeg ikke kunne komme meg inn ....

Blizzy er en gjeng med :rumpe: r

CT raid funker HELLER ikke, så det hadde blitt en artig mc tur vil jeg tro..

Prøvde også litt pvp ved thorims(?) point når jeg hadde 2k ms (don't try at home)
 
Sylvanas funker som bare det, dinga 44 i dag =)
 
Hva heter dere som er horde på Stormscale? og hvilke classes er dere? jeg vil også begynne der. men da vil jeg være den classen som minst av dere er :)
 
Uhm, de jeg husker er

Hakara teh greatest: Mage (Saruwatari)
Duke: Mage (Dukle)
Lurtz: Warlock (Noe skikkelig goth noe)
Eaglejin: Priest (?) (øglejon?)
Hakara teh greatest does it again!? : Tauren Hunter ( Imapwnu )

Uhm ja, short-time memory ftw.
 
Hahaha, logga på mage'n min igjen, så ble jeg umiddelbart drept av en "??" rogue som het äg , svensk selvsagt. Så etter å ha blitt drept av han 3 ganger, så får jeg en /tell fra en kar som sier:

Stickzor: "Is it fun to be corpse camped?"
Meg: "Yea, ofc"
Stickzor: "I'm on ventrilo with the guy doing it =D"
Meg: "I'm sorry on your behalf"
Stickzor: "Fuck you"

Så var det litt drittslengning, hvor jeg blant annet får vite at äg ikke er äg, men en britisk kar som bruker en annen kar sin account, så da starter jeg jo med.

Meg: "In fact, when I come to think of it, I can get "äg's" Account banned ;) , since blizzard doesnt approve 2 people using the same account =)"
Stickzor: "Well who said there were 2 people using the same account?"
Meg: "You did, and I've got a screenshot of you saying it"

Stille

Meg: "And when I send it to the blizzard community I'm sure they'll do a quick scan on the IP's , and when they see that 1 is from England, and the other one Sweden, and look at the pattern of when the person is logged in, Im sure they'll ban him soon. /train"

Så fikk jeg ikke flere meldinger =( Husker ikke helt om han het stickzor, men gøy var det =D