Spillegals generelle World of Warcraft-tråd



Fikk meg en karamell i Garr fighten når ene adden hans sprengtes. =D Men han gikk ned. Vårt første forsøk for dagen og vårt tredje ever. Temmelig fornøyd, selv om det ikke ble no hunter loot. Helmet of Might, og to andre epics droppa. Temmelig fett

Vi rydda så til Baron Geddon, som er rett irundt svingen. Det ble litt tøffere.





Bildet sier mer en tusen ord. >.<
 
Hah, best evarh skjedde i gadget i dag, jeg ble ganka av flere ??, samme faen tenker jeg, går for å ressurecte, så har jeg fortsatt guard aggro, jeg blir temmelig sur, da jeg dør, og må betale durability. Jeg bestemmer meg for å sende en klage til GM, 10 minutter senere får jeg en melding:

"Sorry, the guard system in the steamwhelded cartel is still a little bugged, we are of course working on this."

Neste jeg ser er at penga er tilbake (1g og 10s) og utstyret er fikset :trollmann:
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@09.06.2005, 20.08
Faen det er et helvete og levle fra 56 til 58, BRD falt ikke i smak nei....
Har lyst til og bli 58 for da  kan jeg gjøre scholo og strath da går det fort til 60 :D
Har gjort  omtrent alle questene i steder som:

Winterspring
Eastern plaguelands
Western plaguelands
Felwood

Noen som har noen tips ?


Ps. Er ikke så veldig fan av grinding
231654​
silithus og blasted lands har noen quester som passer til din lvl. ellers kan det hende du finner noe i azshara, men er ikke helt sikker på det.
 
Da var mine første 5 timer med WoW over, skal legge meg til å sove nå, har en masse spilling å gjøre på Magen min, her er statsene hans:

Navn: Gullinkambe
Class: Mage
Lvl: 7++
Server: den Engelske RP serveren
Professions: Ingen ATM


Og hvis noen lurer, så brukte jeg ikke 5 timer på å få magen min opp til lvl 7, jeg har også en Orc Warrior på lvl 6 på samme server, og en Roque lvl 2 på Sylvanas PvP.
 
Faen, jeg skulle til å spille nå, men så sier den at jeg har brukt opp min prepaid tid.

Men den siste betaling via visa, ble gjort den syvende, denne måneden...så hvorfor funker det ikke? står i payment historyen, at den "pender"...betyr det at jeg bruker den..?
 
Venter på å trekke automatisk, eller er det visa som er synderen her?
 
Der brukte jeg mamma sitt kort istedet, men den pender fortsatt...er vel bare å vente.
 
Her er serverforumet til sylvanas, til dere som fortsatt spiller der. <_<

Sylvanasforum
 
Men ping da, lvl 60 druid ftw ^^
 
Faenshelvete. Sitter her med modem. Homsete Tele2 gir oss ikke nett igjen før ... om over en måned. Dette er nesten latterlig, kommer til å ha vært uten skikkelig nett i nesten to måneder da. Og bare fordi mamma var litt sen med en faktura? Virker utrolig urimelig.

Uansett. Håper på å få lan-et med kompis snart, helst i dag, for DET ER JO EN FAENS NY PATCH SOM TAR ÅR OG DAG OG LASTE NED MED MODEM. =(

Og jeg som ville få fiksa Atunement to the Core og alt mulig i dag. *GRINE*
 
FAEN jeg hater meg selv *kutte*

Jeg satte et par sjeldne Darkwing wrists (superior leatherwrists) på AH og istede for 4g skrev jeg 4s også la jeg meg:D Way to go dumbass!!! dette var lvl 20 req... så ikke noe å ta selvmord over, men jeg må kutte litt *kutte* *kutte*
 
Altså ... Cancel Auction?
 
Altså...han la seg? Auksjonen over da han spilte neste gang?