Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.06.2005, 19.34 Hvis det er tilfelle hos deg, så kan du trøste deg med at det bare blir mer og mer morro til lengre opp du kommer.
Jeg er forbauset over hvor raskt jeg har gått fra lvl 1 til 30... Jeg har bare 2 dager played... Duskwood brukte jeg rundt 3 timer på å gjøre ferdig...
20 til 30 tok mye kortere tid enn 1 til 20... merklig nok...
Hovedgrunnen til det er jo at du følger grind-guide nr.1 som jeg ga deg, og mage er kanskje, sammen med rogue de raskeste å levle. Selv om rogue er betydelig kjedeligere.
Er en grunn til at de fleste som er kvikke med å levle spiller mage og rogue, særlig for mage, kjenner folk som har gått fra 52 - 55 på en dag, kun ved DM grinding, hvor han også fant 3 epics.
Det går ganske treigt forover, men jeg har ikke no hastverk... Grinder lite og bruker alt for mye tid på å prøve å samle grupper til diverse instancer... Faen meg vanskelig å sffe group på sylvanas!
Begynt å spille på en UD mage nå som nettopp har dinga 14 Når er det jeg slipper casting tid på Arcane explosion?
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.06.2005, 18.34 Husker jeg holdt på å gi opp da jeg var på den levelen...synes ikke det var så morro, og det resulterte i lite spilling...
Hvis det er tilfelle hos deg, så kan du trøste deg med at det bare blir mer og mer morro til lengre opp du kommer.
Hovedgrunnen til at jeg ikke får spilt så mye er at jeg har 256 MB RAM og låner et GeForce 2 MX-kort fordi mitt tidligere grafikkort røyk. Jeg skal, forhåpentligvis, kjøpe ny RAM den 20., da får jeg penger. ^_^
Er det bare meg her som forguder Battlegrounds ingen ting er som og leke al quida og ta soul link+løpe in i en hau med horde+hellfire.
I min mening gjorde BG spillet mye mer morsomere er plutsig veldig hekta igjen.
Blir nok 60 til helgen
Plus battlegrounds har minska oss både alliance og horde noe veldig på servern min.
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@12.06.2005, 20.21 Det går ganske treigt forover, men jeg har ikke no hastverk... Grinder lite og bruker alt for mye tid på å prøve å samle grupper til diverse instancer... Faen meg vanskelig å sffe group på sylvanas!
Begynt å spille på en UD mage nå som nettopp har dinga 14 Når er det jeg slipper casting tid på Arcane explosion?