Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Xenon@13.06.2005, 15.28
Trenger litt hjelp her folkens, jeg er snart lvl 15 Human Mage, og jeg bare lurer på hvor/hvordan jeg kan lære meg opp til å bruke sverd?
232609​
Finn en trener i en våpen butikk, fks i stormwind. Så må du ha 10 S og.
 
Guilden min, og to andre, skal visstnok i MC til helga. Hmm. Lurer på hvor lenge vi holder på før man kan stave "wipe". Dritt å være uten internett. KOmmer til å ta år og dag før jeg får settet mitt ...
 
finkles greia er mitt drømmevåpen.. Eller jeg har jo mitt drømmevåpen allerede..

/klemmer på warden staff.. Får 6,9k armor i bear nu.. Og har masse eksra armor i vente :) Har rundt 59% dmg reduction, og 315 defense (400 def og immun mot critts har jeg hørt)


Men det jeg lurte på er bra grindesteder for lvl 60 druid? Me needs cash, og jeg er møkka lei av instancer >.<

Dropper ikke en shiiit wh heller...

OOOO, må bare fortelle!

I går når vi tok UBRS og var ved han bossen på dragen så skjedde det noe helt rare greier!
Etter dragen ble slaya kom det en gigantisk drage spirit thingy, og masse npc yelling osv! Dette hadde ALDRI skjedd for noen av oss andre! Har noen peiling på hva dette er?? Fikk dessverre ikke med meg yellinga egentlig fordi, ja, vi holdt jo på med boss :p
 
Opprinnelig skrevet av Neocon@13.06.2005, 07.36
DM er vel Dire Maul, hvis jeg ikke tar helt feil.
232528​
Yes, det er dire maul, du går inn west entrance mener jeg det var, og trekker 7 mobs ca. ,AOE'r dem, går ut, reset instance, repeat.

På denne måten kan du få 50k xp i timen. Funker dessverre bare for mage.
Hvorfor funker det bare for mage mine puser? :confused: forklar!
 
Yes, det er som de andre her sier. Du trekker ca7 mobs samtidig, de er linka mener jeg at jeg leste, så du må ta alle på en gang, og det er kun mages som har kraftige nok aoes til å klare det. Og det er ganske kjipt å dø, så 53 er egentlig en bedre lvl å dra dit, sies det hvertfall, for det er rimelig langt å løpe når du dør.

Her er forresten linken som jeg ga til Eivind med karen som forklarer hvordan han grindet seg til lvl 60 som mage med 7 dager /played. Han forklarer også hvordan han kom seg inn og grindet i DM.

EDIT: Han har visst laget en komplett guide også nå, så der slipper å lese gjennom alle sidene. Teh link


:trollmann:
 
Nå er jeg på jobb, men jeg tipper han duden var frost specca ? Jeg vet jeg ville vært det om jeg skulle grinde i en dungoen på lvl 53.
 
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@13.06.2005, 18.21


I går når vi tok UBRS og var ved han bossen på dragen så skjedde det noe helt rare greier!
Etter dragen ble slaya kom det en gigantisk drage spirit thingy, og masse npc yelling osv! Dette hadde ALDRI skjedd for noen av oss andre! Har noen peiling på hva dette er?? Fikk dessverre ikke med meg yellinga egentlig fordi, ja, vi holdt jo på med boss :p
232680​

Noe de har lagt inn i vente på den nye 40-manns-instancen Blackwing Lair? Inngangen er på toppen der ... MER DRAGER. :D
 
Opprinnelig skrevet av Duke@13.06.2005, 18.58
Nå er jeg på jobb, men jeg tipper han duden var frost specca ? Jeg vet jeg ville vært det om jeg skulle grinde i en dungoen på lvl 53.
232715​
Han er fire specca under så og si hele grindinga, husker ikke helt når han respeccer , men mener han respeccer til frost på 60.

Og han grinder der faktisk som lvl 52 =)
 
Nå har den forpulte bloodhoof serveren klikka igjenn! Faen det skjer heletia! Å en gang fikk jeg ikke igjen characterene mine før rundt en 20-30 timer!
 
Opprinnelig skrevet av soppe@13.06.2005, 19.41
Nå har den forpulte bloodhoof serveren klikka igjenn! Faen det skjer heletia! Å en gang fikk jeg ikke igjen characterene mine før rundt en 20-30 timer!
232731​
Nå passa den cartman avateren din utrolig bra :tommelopp:
Najs viss det hjelper er burning blade nede og :usikker:
 
Vel dem lukter litt på å lage en konsoll utgave...om det kommer til å skje vet en jo ikke. Jeg krysser fingrer og ben ivertfall.

Eurogamer: What about the next-generation consoles? Final Fantasy XI is going to Xbox 360 - surely Microsoft must have talked to you about bringing World of Warcraft over as well?

Paul Sams: We've been in contact with Microsoft... World of Warcraft was really built with a focus on PC, and while I think it certainly could get to Xbox, it's not something that at this moment we've decided to do.

We're exploring any variety of possibilities, as you can imagine, and as it relates to [Xbox 360], it would require certain input devices - you know, a keyboard or a mouse. Those are things that are not standard, they're peripherals, and peripherals have historically not done well for any of the console companies unless you're talking about additional controllers or memory cards. Other than that, when you look at other peripherals, they historically haven't done so well - so for us, we're exploring it, we're listening, we're talking, however, we've not made any decision to go that direction at this point.
 
tror ikke WoW vil gi samme opplevelsen til en Xbox som til Pc`en..
 
Opprinnelig skrevet av Crosis@14.06.2005, 01.25
tror ikke WoW vil gi samme opplevelsen til en Xbox som til Pc`en..
232845​
Hvorfor ikke? Jeg tror det ville faktisk bli bedre jeg... Det eneste som er problemet er mus og tastatur. En må ha det for å spille spillet...om det skulle komme på konsoll så skulle en tro at pc og konsoll versjonen vil spille på samme servere.

Hvorfor ikke? Har du spilt det på pc så kunne en ha logget in på konsoll utgaven for det hadde vært det samme spillet men noen få justeringer for at det skulle bli bra med hensyn til oppløsningen på et tv.

Jeg håper det skjer ivertfall....

EDIT: Jeg har foresten pc'n min koblet til tv'n for å se film og har også selvf testet litt spill. Testet WOW for en stund siden og det så helt konge ut på tv. Eneste problemet selvf er oppløsninger i forhold til teksten. Så du har problemer med å lese tekst. Noe som enkelt kan løses skulle en tro på en konsoll utgave.
 
Jeg vurderer nå og starte en Warlock, etter magen min har blitt 60 såklart, tar ikke engang sjansen på muligheten om å bli fristet til å bytte igjen (Slik jeg gjorde med druiden).

Synes Lock ser veldig spennende ut, krevende også, såklart. Liker ikke dette tullet med shards, men jeg snakket med en venn av meg, han sier at vis du liker warlock, så holder du ut. Han er 54 nå, grinder ca. 1 time i uke for nok shards til raid, instancers etc.

Tenkte også jeg kunne linke en Warlock video, Drakedog heter fyren, og ja, han er Koreansk:

Drakedog 1

Slenger ut en mage film som også er verdt og se i samme slengen (Arcane/fire):

Arcane fury 2

:)
 
Kanskje han som hadde UBRS nøkkelen aktiverte den? Jeg har UBRS nøkkelen, og jeg summoner alltid "Variathas, Red Dragon" når vi slåss mot rend

Altså, intet nytt. =)