Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Xenon@22.06.2005, 02.56
hah, se hva Mr. Smite droppa i Deadmines idag, og jeg fikk: Smite
Hvor kul er ikke jeg, trenger ikke det der lvl 55-60 greiene dere sliter rundt med, for med denne så eiger jeg som lvl 18 mage =D
235310​
Du er mage og rollet på den!?

Disenchanta den sikkert. Som en ekte ninja. Jeg er stolt. *snufse*

:D

Opprinnelig skrevet av Xenon@22.06.2005, 02.56
Hvor kul er ikke jeg, trenger ikke det der lvl 55-60 greiene dere sliter rundt med, for med denne så eiger jeg som lvl 18 mage =D
235310​
Stolt er ordet... tenk at vi skulle ha en av dem på SG :forelsket:

Har da vi alltid hatt. 'kose på hele Wildheart-settet.' =D

På vår server er det en gnom rogue med Wildheart kilt og Spaulders. Akkurat de to tingene jeg mangler, og har slitt lenge for å få tak i... Teite Blizzard som fant opp BoP-systemet, for hvis ikke kunne jeg sikkert kjøpt de av han :(

Fysjom. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt Spaulders, selv. De er søte. Håper jeg vinner dem en dag ... detikkeeradruidsipartysåklart. :flau:

Fleste har nok startet en fyr på Dragonmaw,lagde en lvl 7 UD priest der i natt, etter instens spilling med hunter'n =D
Noen som skal spille nå foresten? Som jeg kan kommunisere med der?

Kommer vell en tur på.. Dragonman? Da må jeg slette en level 12 Homo Druid. For han er alliance. :D

Skal vi se, Kaller vell han for Møø, vist det ikke er opptatt.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+22.06.2005, 09.54-->
<!--QuoteBegin-Xenon
@22.06.2005, 02.56
235310​
235338​
[/b]
Selfølgelig, alle andre passerte på den så hvorfor ikke?
Warrioren som vi hadde i groupen hadde allerede fått øksa fra forrige runde. Jeg fikk jo en Small Glimmering Shard fra å Disenchante den så det er jo bra =D
Synd vi ikke greidde å ta VanCleef, sliter fortsatt rundt med The Defias Brotherhood questet...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Xenon+22.06.2005, 15.30-->
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@22.06.2005, 09.54
<!--QuoteBegin-Xenon
@22.06.2005, 02.56
235310​

235338​
Selfølgelig, alle andre passerte på den så hvorfor ikke?
Warrioren som vi hadde i groupen hadde allerede fått øksa fra forrige runde. Jeg fikk jo en Small Glimmering Shard fra å Disenchante den så det er jo bra =D
Synd vi ikke greidde å ta VanCleef, sliter fortsatt rundt med The Defias Brotherhood questet...
235401​
[/b]
Håhå en skikkelig artig noob-run med andre ord^^ Men hvis alle passa må jo noen ha trengt den?

Jaja. Ble i alle fall nettopp lvl 52 og det er kos :) Føler at jeg har kommet meg litt inn i lvlinga igjen, går litt fortere og det er litt mer morsomt. Så nå er jeg på vei ti BB for å levere siste del av Battlechicken questene, akal bli gøy å få sin egen :D

Har ikke vært i Un'Goro enda så jeg tenker jeg må ta turen... Det er vel verdt det??

Er det noen som kan tipse meg om en bra Hunter mod/ui/add-on? skulle også fått hjelp med å finne den liste allakhazam som viser hvilke dyr som gir de forskjellige skillsa bit, growl etc.

:tommelopp:

YAYZ0R!

Min første gang i BG var helt perfekt. Jeg spilte tre kamper ov vi vant alle tre 3-0 eller 3-1. Jeg klarte tilogmed å ta flagget en gang(er lvl 22^_^). Da troeg raid-lederen med å kicke meg. Men jeg tenker han skiftet mening da jeg scoret, ja. :cool2:

Da var ENDA en ny char startet.. <,<
Min andre druid, som nå er level 10, den andre er level 12, men han er Night elf, så han er homo.

alt for mange chars ftw. :D

Nei, det er feil.

AFFY FTW!

Da er warlocken min lvl 14, rimelig morro så langt, orker ikke stresse med å levle, men løper heller rundt og plukker blomster. =)

60 alchemy, 64 herbalism , 78 first aid. :tommelopp:

Nå må Lurtz bare logge på shamanen sin og farme gear til meg i Ragefire chasm =O

Han logget akkuratt på MSN iallefall.

Kan ikke spille så mye vær dag, i dag har jeg nytet solen og slappet av..
Men nå har solen snart gått vekk.. Så nuh! skal jeg spille, og få min level 10! =D