Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Paladins er et helvete å møte i duel...for warrior, that is.
Grisa en 50 warlock og 50 priest i duel i går..jeg er 50 selv, så det er jo ganske bra.

<3 berserker rage

Og det er veeeeldig opp og ned på roguer.
Noen bruker de forbanna stun greiene og backstabber, zapper og bruker firstaid, og jeg står der som en forsvarsløs gjøk.

Mens andre er bare dumme..husker jeg slaka en som var en level over meg, i badlands..etter det, sloss jeg mot en del ulver, og mens jeg sloss mot en ulv og hadde 1\2 hp, backstabber dritten meg. Jeg bruker fear på roguen, dreper ulven og sitter igjen med 1\4 hp.
Slenger på retaliation, og trykker som en gal på overpower når han kun står rett foran meg og angriper. PEWLD

Redigert: duel=pvp
 
Fikk meg Arcanite Reaper i går!!! Første hit med den var 1440crit på en rogue :D



Venter bare på at enchanter logger på slik at jeg kan putte +9dmg på 2hand og Crusader på 1hand.
 
Ganske tøff den egentlig.
Men faen, skulle liksom bli lvl 15 i natt, på Dragonmaw. Men internetten valgte og ikke støtte meg i denne operasjonen. Så det ble altså ikke noe av. :(
Men i DAG! skal lvl 15 anskaffet, og tabard for den saks skyld :D rosa/hjerte ftw
 
lvl 60 bishes.


Montana, vi må duelere en gang. Helst når jeg har fått meg litt bedre utstyr men.
 
Haha, artigste skjedde i går da..

Vi var 5 i stratholme scarlet, (meg druid, mage, warlock, priest og pally)
Hadde en uheldig pull og alle skreiv: DI! og Divine Intervention! Pally osv.
Wipa og:

Paladin: "err...? Div what?"

Flama han litt også så han:

"Oh I just forgot to restock"

Var så teit, han visste ikke det var men brukte det så immari mye at han glemte å restocke..? Err joa..

Men han var da flink nok.. På siste bossen tanka jeg Bal og paladin heala meg faktisk! Whoa!

Paladin: "Look a pally that heals"

Riiiight.....

Andre unnskyldninger på ingen bruk av DI er bl.a:

"it makes me less of a man"

Han kødda faktisk ikke med det! Nekta å bruke DI fordi det var som å gi opp en kamp.......... Gah...

Forestille meg warlock: "Souls stone? What is that" "Soulstone is for wimps"
 
Noen her som spiller på Darksorrow?
 
Har akkuratt begynt på UD rogue på Darksorrow, alle vennene mine spiller der, så da ville jeg også. :kos:
 
Horde på Dragonmaw! de vi er fra lvl 17 tlt lvl 26, så bare start med det samme! :) send en PM til meg :) Ashadar

da blir vi 5 fra SG :)

har aldri opplevd kø på serveren. bare masse greie folk :) til og med en svensk alliance lvl ?? som IKKE drepte meg :confused:

Edit: ja, jeg liker blide smilefjes...
 
ingen som spiller på Vashji servern da?Har en 35 druid der,men gått så dritt lei av å queste i STV,kryr av horde som ganker deg. Noen som har bra forslag for et annet sted man kan queste fra lvl 35?
 
Opprinnelig skrevet av Headstah@25.06.2005, 22.10
ingen som spiller på Vashji servern da?Har en 35 druid der,men gått så dritt lei av å queste i STV,kryr av horde som ganker deg. Noen som har bra forslag for et annet sted man kan queste fra lvl 35?
236185​
Desolace skulle funke, hvis du ikke har vært der før.
 
Nå har jeg alltså spilt no helt sinnsykt akkurat i dag.
Helt til nå for og være ærlig. Og kommet fra level 17-21 i dag!
2 instance, og rundt 10 quests + grind.
Me ftw?
^_^
 
Joo FTW!

Jeg kom meg forøvrig fra lvl 1 til 10 i går, og jeg synes det ikke er så værst. ^_^ Spiller UD Rogue på Darksorrow.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Haha, Alle hater UD rogues :D Spesielt jeg! Har en UD rogue selv på Ragnaros som heter Bein. Joda jeg er jævlig god til å finne på navn veldig fornøyd med min siste kreasjon Gnure, skal bli lv 10 med ham nå :)
 
Er lvl 12 nå. Hva kaller du deg på Sylvanas igjen?