Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Hakara@01.07.2005, 00.38
Tror det kan gå. Plukket nettopp opp engineering med locken min, kommer til å bli dyrt, men jeg skal eie.

Pure pwnage er ute med episode 7, så sinnsykt morsom.
237740​
Laster ned PP episode 7 nå :tommelopp:

Ja, og i morgen dropper roben eller skulderne ... DKP NOT FTW :tommelned:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
DKP er et must på high level. Tenk deg du har tatt 30 strat runs, så dropper leggingsene du trenger, så kommer det level 58 kukk som er der for første gang og vinner de, det er ikke mye justice...

Builden jeg tok på testserveren funket rimelig bra... Iallefall mot rogues... Vunnet 20/20 hittil.. Fortsatt pala altså.. Mest shield og stun i fokus...

Edit:
Haha, nå som jeg titter på den så er jo builden så anti rogue det går ann.. Temmelig mye DR, høy sjangse for å blokke pga. seal, som gjør at hver gang jeg blokker så får de 130 holy damage eller noe sånt, pleier å utløse Seal of Crusaders som gjør at det blir mer holy damage 140 mer eller noe, blokk saken funker bare 4 ganger så er det cooldown, etter de 4 er borte er det Seal of Justice, som jeg har talenta som gjør at det er nesten 40% større sjangs for stun eller noe.
Så er det samme regla om igjen. Har jeg lite liv tar jeg som regel Hammer of Justice og healer meg selv eller repentance... Hvis motstanderen har lite liv er det en av stunnen og satse på det beste.. Hvis de prøver å løpe unna som vanlig:p

Reckoning gjorde jobben sin mot critrogues også egentlig :p (100% for ekstra angrep når en mottar ett critical angrep)

Protection Mastery
Improved Devotion Aura Rank 5
Redoubt Rank 5
Toughness Rank 5
Shield Specialization Rank 5
Improved Seal of Justice Rank 5
Reckoning Rank 5
Holy Shield Rank 1
One-Handed Weapon Specialization Rank 5
Repentance Rank 1
Protection Total: 37

Holy Mastery
Spiritual Focus Rank 5
Improved Holy Light Rank 3
Illumination Rank 5
Divine Favor Rank 1
Holy Total: 14

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60
Slik ble builden

Var i mc på ondstagen

så droppa baron gedon disse
Det gjorde meg veldig glad med tanke på at jeg var den warlocken med mest points.....men NEI jeg sto ikke opp på lista.
Ledern:Its a bug in warcraft : /

Dette gjorde meg litt så forbanna med tanke på at de og roben var det jeg mest ville ha. Så ber ledern meg og /random 100 fikk 99, så sier han at han skal fikse det til neste boss(åssen i faen kan han det?)
Og hvorfor sa han det ikke når vi starta?
Jeg tapte skuldrene mot en som hadde vært med på et halvt mc run så vidt tatt en boss....jeg har tatt 4 mc runs...

Opprinnelig skrevet av Lurtz@01.07.2005, 03.10
DKP er et must på high level. Tenk deg du har tatt 30 strat runs, så dropper leggingsene du trenger, så kommer det level 58 kukk som er der for første gang og vinner de, det er ikke mye justice...
237786​

Ikke mye justice å bruke DKP i Stratholme, heller. Man bruker bare DKPfor MC\Onyxia\Kazzak\Azuregos, vel ... (EPIC SHUZZ ALTSÅ)

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+01.07.2005, 14.03-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@01.07.2005, 03.10
237786​

Ikke mye justice å bruke DKP i Stratholme, heller. Man bruker bare DKPfor MC\Onyxia\Kazzak\Azuregos, vel ... (EPIC SHUZZ ALTSÅ)
237858​
[/b]
Mange guilds bruker systemet i Stratholme/Scholomance/UBRS også hvis det er et guild raid. Det er ikke så veldig uvanlig.

Jeg ville følt meg litt dum om jeg brukte opp DKP på blå-items ... :usikker:

Altså, vis man guild-raider 5/10/15-mans instancer, så bruker man gjerne sunn fornuft fremfor DKP, man gir ikke Magister crown til en 58 mage som har vært med 2 ganger, fremfor en 60 mage som har vært med 40 ganger.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@01.07.2005, 14.26
Jeg ville følt meg litt dum om jeg brukte opp DKP på blå-items ... :usikker:
237870​
Ville du følt deg dum hvis du brukte DKP på blå set leggings som dropper første gang på de 20 gangene du har vært i Stratholme? Sjansen for at Kilt of Elements dropper fra Baronen er rimelig liten, Coif of elements fra Gandling er enda verre (4%), så jeg hadde ikke engang nølt med å bruke DKP på de.
Selvsagt hadde du ikke gjort det hvis det var Molten core som var det stedet du var mest i, men det er jo ikke alle som er der enda.

Altså, vis man guild-raider 5/10/15-mans instancer, så bruker man gjerne sunn fornuft fremfor DKP, man gir ikke Magister crown til en 58 mage som har vært med 2 ganger, fremfor en 60 mage som har vært med 40 ganger.
Det er jo nettopp det som er hele poenget med DKP....Man må ha et system i det, man kan ikke bare si til 58 magen når de dropper: "nei sorry, vi glemte å si det, men du har ikke en dritt å si på droppene her inne." Du slipper jo som regel billigere unna på blå items også, og det er jo heller ingen som tvinger deg til å gå høyt.

Men det er ikke urettferdig at en som har vært der 40 ganger skal måtte bruke poeng på noe som han egentlig skal ha førsterett på?

Jeg var med på mitt første Scholo run på 58, jeg fikk ikke headen, selvom den droppa, men jeg fikk bindings, dreadmist belt, og magisters gloves. Det behøver ikke å være helt bortkasta, om du vil ha hele settet ditt, uten å måtte betale 100 g for alle delene, må du gjøre runs hele tiden.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@01.07.2005, 15.33
Men det er ikke urettferdig at en som har vært der 40 ganger skal måtte bruke poeng på noe som han egentlig skal ha førsterett på?

Jeg var med på mitt første Scholo run på 58, jeg fikk ikke headen, selvom den droppa, men jeg fikk bindings, dreadmist belt, og magisters gloves. Det behøver ikke å være helt bortkasta, om du vil ha hele settet ditt, uten å måtte betale 100 g for alle delene, må du gjøre runs hele tiden.
237891​
Hvis du har vært i Stratholme 40 ganger så har du rimelig mye poeng for å si det sånn. Står det da mellom deg og en som er der for første eller andre gang så kreves det ikke akkurat mye poeng fra din side.
Scholomance er mye større enn stratholme ud, i strat så går folk som regel bare etter leggings fra baronen. Vinner du ikke de så går man som regel ut uten noe som helst. Jeg har vært et utall av ganger i både stratholme og scholomance, har ikke en gang sett coif of elements (Darkamster Gandling) eller kilt of elements (Baron Rivendare). Men hvis de nå skulle droppe og det var en shaman der som var der for første gang, så har jeg ingenting i mot å bruke kanskje 5 DKP på å få den delen som dropper. Da utelukker jeg han ikke fra dealen, samtidig som jeg demonstrere klart og tydelig at jeg fortjener den droppen. DKP er noe konkret, det er noe annet enn å si at du har vært der x antall ganger, det kan enhver gjøre.
Metoden din fungerer selvsagt, men bruker man DKP, så kan man hindre mye krangling og lignende.

Hva er DKP? :flau:

Jeg har nok sunn fornuft til å finne ut fra disse postene hva det er, men Hvor mye DKP er det vanlig å få fra et run? og er det sånn at hvis noen roller 80, og du 75, så kan du legge til 6 DKP og vinne? eller hvordan funker det konkret? (jeg må bli lvl 60 å finne meg en skikkelig guild)

Mange guilder bruker et bidding-system. Man whisprer master looter med budet ditt, og den høyeste vinner.

Ingen kommentarer på builden engang :( snufs..

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@01.07.2005, 17.20
Ingen kommentarer på builden engang :( snufs..
237923​
Er nok ikke så mange som spiller paladin her på SG. Tror faktisk at du og jeg er de eneste.

men angående builden din.

du kjører mer eller mindre stikk motsatt av det jeg gjør.
mens du går fullt i protection, går jeg nesten bare retribution.

Er egentlig ikke så mye å si negativt, bortsett fra at du kanskje burde bruke de 3 pointene du satte i improved holy light på improved seal of fury.
siden jeg ser at du har en tank paladin på gang hadde det vært bedre at du brukte improved seal of fury for å regenerere mer agro.
og siden den builden gjør mest nytte for seg i group/raid har du garantert en healer med seg som kan stå healinga.

sjekk ut denne siden for mer info om paladin talents
Paladin Talent Guide

her er foresten builden jeg skal bruke

Holy Talents (11 points)

# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.

Protection Talents (9 points)

# Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

# Toughness - 4/5 points
Increases your armor value from items by 8%.

Retribution Talents (31 points)

# Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 5%.

# Vengeance - 5/5 points
Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

# Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

# Precision - 3/3 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 3%.

# Conviction - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Blessing of Kings - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

Builden jeg skrev er det jeg tester på test serveren, jeg har samme build som deg på BB, retri = damage ;)