Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Hakara@05.07.2005, 02.32
SG har også nå en gnome guild på Sylvanas, som er mer for morro, ikke stresse med levling.

Jeg drar på en ukes ferie til england, så får ikke adda folk som vil joine, men LOMAX kan gjøre dette .

Guilden heter <Gnomeregan Task Force> og ja, vi har tabard.  Lik den som er på dragonmaw, bare søtere på gnomer.
239213​
Weee. For de som ikke vet, så er jeg Lomax :)
Join oss som gnomer! =D
Gnomes har så geniale spøker..(se nederst på signaturen =D )
Dinga nettop level 54 med hunteren min også. Det går fremover!

Opprinnelig skrevet av Lurtz+05.07.2005, 02.40-->
<!--QuoteBegin-Karl
@04.07.2005, 22.37
Wee.. Farme Armor Piercers FTW!

239089​
Hvor lang tid brukte du på den oppsamlingen?
239215​
[/b]
Er ikke sikker, satt ganske i min egen verden, men jeg vil tro ca. 1 og en halv time. Og det var 30g verdt i Spears. :)

[edit]

Altså, jeg tjente 30g på den økten, noen G i penge drops, siden hvert kill gir 1-5s, og noe silk jeg gjorde om til Heavy Silk Bandage (1g bare bare i silk. =))

ArkaiZed

Druid film, ganske så stødig tysker, annbefales.

Jeg snakker om å ta den gamle døde mannen som ligger alene i et hemmelig rom bak i kapellet.

Snike seg inn > ta han > løpe ræva av seg ut igjen > inn igjen > ta han

Han dropper 3 grønne items hver gang, (av og til to) som selger for et par g på AH

og ta hele instancen tar for lang tid til å tjene på det

Opprinnelig skrevet av Toz@05.07.2005, 13.43
Jeg snakker om å ta den gamle døde mannen som ligger alene i et hemmelig rom bak i kapellet.

Snike seg inn > ta han > løpe ræva av seg ut igjen > inn igjen > ta han

Han dropper 3 grønne items hver gang, (av og til to) som selger for et par g på AH

og ta hele instancen tar for lang tid til å tjene på det
239286​
Alle classes kan det på lvl 60. Man kan gå forbi de fleste mobsa selv om man ikke har stealth.

En liten tanke slo meg.

Siden alle de "alle spiller på den og den serveren" forsøkene nærmest har gått i vasken, tenke jeg vi kunne prøve igjen. (hurra for det)

Blizzard vil (uvist når) åpne en PVP RP server.

Hva sier dere til at vi starter på den?

Skal det perfeksjoneres en guild? Sorry hvis jeg klarte å presse fram en skrivefeil der atpåtil? :p PvP RP kan være morro :D

Jeg kunne tenke meg å spille RP PvP-server. Jeg liker å RPe. Men lol-folka trenger ikke signe up. <_<

Men, er det ikke SM graveyard de fleste farmer da, og ikke han i kappellet?

NEI, jeg starter aldri på nytt igjen.

Dere får faen meg gi dere med denne serverbyttinga snart. Altså, det er ikke bare å "bli lvl 60" så er spillet slutt, det er utrolig mye mer, og jeg kommer ikke til å begynne på nytt før roguen min og druiden min er 60, og har fult set.

Jeg sier til at vi holder oss til Dragonmaw / Sylvanas. Og eventuelt main karakterene våre.
Eventuelt prøve PVP RP serveren, er stor fan av rollespilling. :)

De som skal inn i gnome guilden på Sylvanas kan snakke med meg nå snart. Logger på straks. Navnet er Lomax :p

Skal spille litt på gnomen nå Seadog, heter Lingus (Dingus var tatt =\)

Skal sette druiden på hold til Kabuto kommer tilbake, så jeg har noen å spille med, 50-60 questing uten partner suger bigtime.

endelig droppa wildheart cowl fra darkmaster gandling i scholomance! :D