Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Korrekt toz. :)) Jeg hadde ingen aning Nuklez, så du antyder at jeg er dum ? <_<

Nei da, jeg er 5000 xp fra lvl 30 på stormscale nå, så sitter jeg på jobb. Gjett om jeg gleder meg til å komme hjem. = D

Presence of mind .. here I come! :trollmann:

Dum nei langt ifra, du som lærer meg shit da.. Så rollene er omvendt..

Det var en spøk min kjære støvle-paul = ) Når kommer du til stormscale? Jeg og ØgleJon venter på deg.

Opprinnelig skrevet av Con Dar+07.07.2005, 17.43-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@07.07.2005, 01.34
Han har bare skinnet wow, det er bare å erstatte texturer, som ikke er all verdens jobb.

Uansett, Akuma, kan du være så snill og fortelle meg hva shoulderpadsene du bruker, heter?
239801​
ser ut som death's clutch :)
239994​
[/b]
Ja det er det. Har ikke svart enda, fordi jeg kom just hjem fra jobb... Death's Clutch dropper fra Lichen I Scholomance.

Det sverdet er forresten en stor versjon av det høyre sverdet til Illidan (han kommer til å ha to av dem). Rett etter at jeg hadde gjort det mekket jeg dette bildet, og lurte Frenzy til å tro at jeg hadde fått det i MC :ler:

Ja.. Gni det inn din teite lille balllefant :mad: :p
Jeg forventer vel ikke akkurat at min beste venner skal fare med løgn heller da ;)

Opprinnelig skrevet av Duke@07.07.2005, 19.44
Det var en spøk min kjære støvle-paul = ) Når kommer du til stormscale? Jeg og ØgleJon venter på deg.
240070​
Når du kaller meg støvle-paul... Aldri...:p

Kommet meg til lvl 9 da :p

Opprinnelig skrevet av Frenzy@07.07.2005, 22.03
Ja.. Gni det inn din teite lille balllefant :mad: :p
Jeg forventer vel ikke akkurat at min beste venner skal fare med løgn heller da  ;)
240114​
Ta det med ro, du var ikke den eneste som ble lurt :p

Nu drar jeg på en liten hyttetur, blir egentlig litt deilig med en pause fra Wow-ingen og den teite døgnrytmen :)

Men, Hakara, du får ikke lov til å spille på priesten din når du kommer hjem, nå ventet jeg på deg, så da kan du vente på meg =D

Han er lvl 50. Han har ikke spilt fordi han ville vente på deg.

Opprinnelig skrevet av Toz@05.07.2005, 13.43
Jeg snakker om å ta den gamle døde mannen som ligger alene i et hemmelig rom bak i kapellet.

Snike seg inn > ta han > løpe ræva av seg ut igjen > inn igjen > ta han

Han dropper 3 grønne items hver gang, (av og til to) som selger for et par g på AH

og ta hele instancen tar for lang tid til å tjene på det
239286​
Han dropper items som er "bind when picked up" aka soulbound så man kan kun selge de til vendors. Jeg tror man tjener fra 20-50s per item.

woho ding 38 :p Fikk litt hjelp av en 60 warrior osv. Som tok armory om og om igjen, fordi herods aldri droppa, når den endelig droppa dinga jeg samtidig;)

Fikk Herods Shoulder
Scarlet Leggings
og den øksa :p

Edit:
The Ravager het øksa gitt

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Helvetes forpult!

Endelig dropper Pauldrons of elements i UBRS. Jeg roller, får høyest, så brått så roller en shaman til høyere. Den shamanen har fra før av: Deep earth spaulders. Han vinner og får itemet. Han påstår elements er bedre. Hva faen har han røyka? Hvis du bytter +3 int og +3 sta mot +140 armor, +40 nature damage og +1 spirit så er du virkelig så dum at du burde avlives på stedet. Hvis han skal ha utstyr til Molten core så velger du heller ikke elements, du velger Royal cap shoulders

Faen for en jævla idiot. Håper han rollbacker og mister shoulderene sine.