Det mest imponerende ved den filmen var hvor kjapt alt reagerte. shapeshifte ut, NS og heal tok mindre tid enn det min PC pleier å bruke fra jeg trykker på shapeshifting-knappen til jeg er i caster form. Tror det er noe av problemet mitt når jeg PvPer, at knappene ikke reagerer raskt nok pga internettet mitt.
Og Lurtz, Innervate er fantastisk helt til vi bruker det i en kamp mot shamaner der de er nærmere enn 30 yards :tommelopp:
Angående druid vs druid gjør jeg ca det samme som Toz, for det er garantert noen som kommer til å komme innen de 30+ minuttene det tar, og jeg har bedre ting å gjøre uansett. Å få HK fra Druids og paladins når du er en av de klassene selv, er håpløst tidssløsende.
------------------------------------------
Og her har jeg tatt et bilde av min nye travel form, og nede i hjørnet er den nye versjonen av warden staffen min. Jeg var glad i å reskinne WC3 før, så nå har jeg tatt opp igjen det i wow, bare her byttet jeg ut modellene og teksturene med andre som er lagd av blizzard. Orket ikke lage egne teksturer...
Jeg kommer nok ikke til å beholde Gyrocopteret lenge, for det blir mye forurensning i IF nå

+ at alle huntere som har et kattedyr som pet har fått det, så det er ganske overfylt inne på AH...