Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ok Eivind. :)
Men la oss ikke stresse altfor mye med gnomene, intill Hakara kommer tilbake i allefall. Hadde vært tøffest med en litt gjevn level. :)
Er på nå, vis noen skal in i guilden :)

Hva er poenget med en gnome-gimmick-guild? Bah. Dere starter på nytt av så teite grunner.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@05.07.2005, 22.04
Hva er poenget med en gnome-gimmick-guild? Bah. Dere starter på nytt av så teite grunner.
239425​
Neida, jeg bare spiller denne engang i blant. Skal fortsette på Dragonmaw jeg, denne lagde jeg fordi jeg simpelt digger gnomes, også ville prøve warrior :)
Hakara's Ide og lage gnome-only guild.. Vis jeg ikke tar helt feil :)

De som er i signaturen min er de jeg kommer til og bruke mest for tia.

Til deg Karl! =D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@05.07.2005, 06.02
ArkaiZed

Druid film, ganske så stødig tysker, annbefales.
239237​
Han er ganske god ja, men jeg setter spørsmålstegn ved hvordan noen av de han sloss mot løser problemene. Dårligst er kanskje priesten utenfor Orgrimmar som ganske enkelt ikke ser noe poeng i å silence druiden når han har lite liv, da ber man om at han skal heale seg. Den ene shamanen bruker cirka 4,5 time på å komme seg ned fra mounten sin også, dessuten har han 50% mana når kampen starter.
Men ser man bortsett fra dårlig spill hos noen (merk ikke alle) av motstanderene, så er dette en rimelig imponerende prestasjon fra druiden. De liker visst ikke å dø disse druidene...Og innervate er amazing.

Selvfølgelig liker vi ikke å dø. :rulleøyne:
og den druid vs druid sekvensen er ikke overdrevet. Jeg er faktisk overasket over at en av dem vant.
En duell mot en annen Druid går slik: Slå på til han går bearform > Sleep > Hug > Kiss > Travelform > Run

Det mest imponerende ved den filmen var hvor kjapt alt reagerte. shapeshifte ut, NS og heal tok mindre tid enn det min PC pleier å bruke fra jeg trykker på shapeshifting-knappen til jeg er i caster form. Tror det er noe av problemet mitt når jeg PvPer, at knappene ikke reagerer raskt nok pga internettet mitt.

Og Lurtz, Innervate er fantastisk helt til vi bruker det i en kamp mot shamaner der de er nærmere enn 30 yards :tommelopp:

Angående druid vs druid gjør jeg ca det samme som Toz, for det er garantert noen som kommer til å komme innen de 30+ minuttene det tar, og jeg har bedre ting å gjøre uansett. Å få HK fra Druids og paladins når du er en av de klassene selv, er håpløst tidssløsende.
------------------------------------------
Og her har jeg tatt et bilde av min nye travel form, og nede i hjørnet er den nye versjonen av warden staffen min. Jeg var glad i å reskinne WC3 før, så nå har jeg tatt opp igjen det i wow, bare her byttet jeg ut modellene og teksturene med andre som er lagd av blizzard. Orket ikke lage egne teksturer...

Jeg kommer nok ikke til å beholde Gyrocopteret lenge, for det blir mye forurensning i IF nå :( + at alle huntere som har et kattedyr som pet har fått det, så det er ganske overfylt inne på AH...

De shoulderne, hva heter de?

Opprinnelig skrevet av Toz@06.07.2005, 19.26
Selvfølgelig liker vi ikke å dø.  :rulleøyne:
og den druid vs druid sekvensen er ikke overdrevet. Jeg er faktisk overasket over at en av dem vant.
En duell mot en annen Druid går slik: Slå på til han går bearform > Sleep > Hug > Kiss > Travelform > Run
239685​
Ehh...hva er den flyve saken?

Han har bare skinnet wow, det er bare å erstatte texturer, som ikke er all verdens jobb.

Uansett, Akuma, kan du være så snill og fortelle meg hva shoulderpadsene du bruker, heter?

Er WoW-siden nede?

Opprinnelig skrevet av Duke@07.07.2005, 14.12
RP PvP-server?  :confused:
239906​
Leker du bare dum nå?
RolePlaying Player Versus Player... Følte for å ta med det siste for morro skyld:p

Men tror det kan være morro, men da må man jo lære seg forskjellige språk...

Nåja, det er ikke som om serverne skulle komme i morgen, eller neste uke, er nok en liten stund til :)

Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.07.2005, 01.34
Han har bare skinnet wow, det er bare å erstatte texturer, som ikke er all verdens jobb.

Uansett, Akuma, kan du være så snill og fortelle meg hva shoulderpadsene du bruker, heter?
239801​
ser ut som death's clutch :)