Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvilke klasse er du? Du har jo RFK i Barrens som jeg selv aldri har tatt på ordentlig (rota litt rundt mens jeg har venta på folk til RFD). Kan jo begynne med SM graveyard og så library på 35-36...

Eh..RFK er litt lavt for level 34..jeg ville satsa på RFD..trur den er grei på 34.
Eller så har du jo SM...husker ikke levelen der...kanskje 34 er litt lavtnt får allt jeg vet.

Grønn Zebra

Sm er fra 32-40 spørs hvilken del man tar Graveyard-->Library-->Armory-->Cathedral. For å ta Hele RFD, den vanskelige delen også burde du i alle fall nærme deg 40...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@10.07.2005, 02.38
Hvilke klasse er du? Du har jo RFK i Barrens som jeg selv aldri har tatt på ordentlig (rota litt rundt mens jeg har venta på folk til RFD). Kan jo begynne med SM graveyard og så library på 35-36...
240789​
Jeg er warrior. og hvor ligger RFD... ?

Grønn Zebra

I the Barrens. bruk Thottbott.com gutten min :p Der er det kart list over drops, en del kommentarer på ditt og datt. Siden har også løsningen på alle quests og liste med stats og drop % på items.

Opprinnelig skrevet av Ronin+10.07.2005, 01.58-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@10.07.2005, 02.38
240789​
Jeg er warrior. og hvor ligger RFD... ?
240801​
[/b]
RFK - Razorfen Kraul, level 34-38
RFD - Raxorfen Downs, 38-42

Noe sånt, de ligger begge helt sør i The Barrens, RFK øst og RFD vest.

YAY! dinga 28 i går, og har noen quester i BFD som jeg skal prøve å klare i dag. =D

Men jeg er ferdig i DuskWood. Hvor går jeg nå?

Level 30 så kan du begynne med de "master hunter" questene i nord STV. Er en Camp nær elven vis du svømmer sørover i den elva som er mellom Westfall og Duskwood. :)
Det beste er å hoppe litt fra de questene og gå andre steder også.. Litt sånn frem og tilbake:p

Jeg grinda foresten i STV på de lvl 30-35 panterne og tigere for å få penger nok til Mount, og det funka drit bra (jeg skinna dem og da og solgte til vendor) =D

Det gjorde jeg i allefall.

"Calisto": JEg så deg i DS for noen dager siden. med fet mount. =D

Uhm, du mener carltio?

Fant en nettcafe som lot meg koble opp laptopen, så fikk spilt litt i dag =D , selv om det lagga noe helt jævlig.

Nå skal jeg bare laste ned en haug pvp filmer og gå tilbake til hotellet =)

Da skulle du vært i SW da de ble rida av horde. Sikkert 60-70 horde, og minste var lvl 40 eller noe sånt. LAGG!

Er det ikke an addon som lar meg se alle instancene, kart over de og hvilke lvl de er for?

Noen som kan anbefale en god addon?

Han leita etter en add-on... Jeg vet at det er en add-on som har den funksjonen du leter etter... men jeg vet ikke hvor...

Grønn Zebra

Jeg har en add-on som heter Atlas... Tipper det er den du tenker på. Mye greiere å ha alt inne i Wow^^ Bare søk litt på google orker ikke å finne link, tror den ligger på www.curse-gaming.com eller noe...

Jeg må skaffe meg ICU, Smartpet, Flexbar, Freezehelper og qRanger :D

Takk, Neocon. Nå trenger jeg bare en à la CT-Mod, men helst litt bedre og med flere... "barske" muligheter. Setter pris på det. :kos:

I don't say this enough but.. "OMFG".. .. ..

Jeg har valgt og kalle denne;
Epics bring out the worst in people
Såå.. Det hele begynnte med en tidlig søndags kveld, jeg var i Aszhara, og grindet Blood Elfs. Så ser jeg i guildchatten, snakk om allianser, og en felles kanal, jeg joiner kanalen og masse hyggelige folk. Vi snakker om at alle må gjøre Attunement to the Core. Tja, hvorfor ikke tenke jeg, så jeg starter å lage en raid gruppe for å gjøre den. Jeg finner 3 stk i guilden som vil bli med.. Ja, det var alt, så vi spør litt rundt i Ogrimmar, og finner kjapt resten, så har vi en 10manns raid gruppe.

Vi kommer oss til BRD, går inn, surrer år og dag der inne, hopper ned på feil sted, går feil vei, wiper av 50x uelite humanoids..

Men så! Ser vi der Core Fragments er, vaktet av 3 Ild elementas.. Yeh.. Enkelt, dreper de 3, så......................................................... GJETT HVA SOM DROPPA! OMG OMG OMG OMG OMG OMGO......... osv.

JO! Nemmelig DENNE! <a href=\'http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=812\' target=\'_blank\'>Glowing Brightwood Staff</a>

Sååååååååå..... Siden det er en Random World Epic Roller alle.
Først ser jeg ett roll. 35
Så roller jeg! 94!!
Så ett etter ett roll, ingen over 94!
Så jeg VINNER! Hoh! Så glad jeg var, blir mye penger av denne gitt.

Men så friker alle ut, alle vil selvfølgelig ha den, alle syter og klager, alle snakka om need og bla bla bla... Jeg blir tillbudt mange G's, så dumdristig, stressa, og en smule teit som jeg er, ga jeg den til en guildiee (I håp om at han 'lizzm' spilte med, og ga den til meg igjen etterpå.).
"Du gir den til meg etterpå igjen, ikke sant?" spør jeg. "lol, hehe" svarer han.
Såå... Alle maser, snakker om Ninja, juksing. osv.. Etter mye mas, var det en som sa, "Keep it, and put it on AH, that will shut them up, and grats BTW ;)" Og et par andre guildees ville at jeg skulle få den.. Så til slutt, skjønte han som fikk staffen at det kanskje var dumt at han tok den, så jeg fikk den tilbake. Et par som fortsatt er fullstending forbanna maser litt til, og leaver party/raid.

Ting roer seg ned, og vi leverer questen, jeg Heartstoner til Orgrimmar, og logger av.

Men fyyyyyy faen. For et mas.

Du vinner noe, og folk blir sure? Faen er det dere idioter røyker?
Hva guild er du i? =D