I don't say this enough but.. "OMFG".. .. ..
Jeg har valgt og kalle denne;
Epics bring out the worst in people
Såå.. Det hele begynnte med en tidlig søndags kveld, jeg var i Aszhara, og grindet Blood Elfs. Så ser jeg i guildchatten, snakk om allianser, og en felles kanal, jeg joiner kanalen og masse hyggelige folk. Vi snakker om at alle må gjøre
Attunement to the Core. Tja, hvorfor ikke tenke jeg, så jeg starter å lage en raid gruppe for å gjøre den. Jeg finner 3 stk i guilden som vil bli med.. Ja, det var alt, så vi spør litt rundt i Ogrimmar, og finner kjapt resten, så har vi en 10manns raid gruppe.
Vi kommer oss til BRD, går inn, surrer år og dag der inne, hopper ned på feil sted, går feil vei, wiper av 50x uelite humanoids..
Men så! Ser vi der Core Fragments er, vaktet av 3 Ild elementas.. Yeh.. Enkelt, dreper de 3, så......................................................... GJETT HVA SOM DROPPA! OMG OMG OMG OMG OMG OMGO......... osv.
JO! Nemmelig DENNE!
<a href=\'http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=812\' target=\'_blank\'>Glowing Brightwood Staff</a>
Sååååååååå..... Siden det er en
Random World Epic Roller alle.
Først ser jeg ett roll.
35
Så roller jeg!
94!!
Så ett etter ett roll, ingen over
94!
Så jeg
VINNER! Hoh! Så glad jeg var, blir mye penger av denne gitt.
Men så friker alle ut, alle vil selvfølgelig ha den, alle syter og klager, alle snakka om
need og bla bla bla... Jeg blir tillbudt mange G's, så dumdristig, stressa, og en smule teit som jeg er, ga jeg den til en guildiee (I håp om at han 'lizzm' spilte med, og ga den til meg igjen etterpå.).
"Du gir den til meg etterpå igjen, ikke sant?" spør jeg. "lol, hehe" svarer han.
Såå... Alle maser, snakker om Ninja, juksing. osv.. Etter mye mas, var det en som sa, "Keep it, and put it on AH, that will shut them up, and grats BTW

" Og et par andre guildees ville at jeg skulle få den.. Så til slutt, skjønte han som fikk staffen at det kanskje var dumt at han tok den, så jeg fikk den tilbake. Et par som fortsatt er fullstending forbanna maser litt til, og leaver party/raid.
Ting roer seg ned, og vi leverer questen, jeg Heartstoner til Orgrimmar, og logger av.
Men fyyyyyy faen. For et mas.