Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vi hadde en wannabe Pala når vi tok Baron, han rolla på leggs med mana regen. Og ville absolutt ha Lightforge Belt.

Og når noe valor droppa måtte han kjøpe de av meg for 3g. :)

Det er usagt. Devout settet passer i teorien best for priests, og slik er det med Dreadmist for Warlocks, og Wildheart for Druids osv. Ikke vær helt ninja da. Man får ikke et Dreadmist over en Warlock, mener JEG.

... Og alle andre med noe vett i skallen. <_<

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@15.07.2005, 00.41
Det er usagt. Devout settet passer i teorien best for priests, og slik er det med Dreadmist for Warlocks, og Wildheart for Druids osv. Ikke vær helt ninja da. Man får ikke et Dreadmist over en Warlock, mener JEG.
242206​
Enig, når en mage overroller en Warlock på Dreadmist mener jeg at det er "ninja". Prester er nesten det samme, men de har faktisk shadow spells, men de bør fortsatt ikke rolle over en warlock på det.

Den unskyldingen der er litt utslitt for shadow damage bonusen på dreadmist er ikke så alt for bra. Jeg som er md/ruin går ikke for dreadmist.

Har blitt rolla over dreadmist leggings av en mage når jeg var demonology, ganske irriterende ja..

Nei, men det er ikke saken her. Poenget er at du ikke roller over en warlock som trenger dreadmist.

En shaman roller ikke over en hunter på beaststalker osv.

Orker ikke lese alt det her, jeg farmer.

Jeg syns at om du har en warlock i groupen, har han førsterett på dreadmist, selv om det kan være et like bra item for en shadowpriest. Alle vet at de ER beregnet på visse classes, så ikke noen vits å prøve å begrunne det med at "det står ikke class:warlock". En warlock skal ALLTID ha førsterett på dreadmist.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Snakket med en player på Sylvanas, som viste seg å være en jente. Etter hvert fortalte hun meg at hun var modell og slang opp en link med bilder uten at jeg spurte om det... Slettes ikke dumt :p Hun var hyggelig, og gjorde grindinga en smule mindre kjedelig selv om jeg ble ganka fra tid til annen. Slå den a gutter! muahahahaha, fear all the sexyness of teh mighty Czernobog!

I lol. I lol. Lol as well. Lol a lot. Duped'd!

Pimp pimp pimp. Egentlig er det bare trist, Eivind. =D

Ja, det er ekte.

Jeg er målløs... rett og slett målløs! :blunk:

Det eneste jeg kan få trykt ut er.. Gratulerer? tror det passer.

Jeg har fått en utrolig nyfunnen respekt for deg eivind, du er min helt ^_^

EDIT:
Opprinnelig skrevet av eivind2k@15.07.2005, 02.28
(Bildet av ho som viser godsakene over webcam)

Ja, det er ekte.
242235​
spørsmålet er bare om de er det? :svette: :flau:

Tro hva du vil :)

Lang historie, kan fortelle senere. Var en blå ring.

Ligger liket mitt fortsatt i gadgetstan? =D