Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hadde heftig ms i UBRS i går gikk fra 200ms til 300ms varierte en del , me jeg tror det var linja som gnurka virka sånn.... Jævlig irriterende i en instance!

Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.07.2005, 14.01
Et smilefjes i slutten av hver eneste setning, gratulerer!

243973​
Woah!! Krise <_<

Fikk 6161 honor i et par korte runder i Warsong Gulch i går. Har ikke tatt battlegrounds så veldig mye.
Og Latency kan ødelegge mye i en instance, forferdelig irriterende. Særlig når du har gledet deg til en spesiel instance, og akkurat da blir den ødelagt av forferdelig lag >_<

Hakara, forsøk å resette modemet (trekk ut strømmen, og plugg den inn igjen etter ca. 1-2 minutter). Det funket for meg.

Kanskje , ser ut til at jeg klarte å være teit nok til å få være hjemme mens de drar til sunnmøre, merkelig nok føler jeg ikke for å spille.

Gjør som meg Hakara, kjeft på henne som faen, det gjorde jeg med stemora mi når jeg hadde fått nok, skrek og hylte, hu begynte nesten å grine. Men, men. Hun klager ihvertfall ikke på at jeg går på kjøkkenet og henter meg cola 06.00 om morgen lenger :)

Har foressten vært oppe i 24 timer and counting nå, føler meg jula opp.

ahh , digg lvl 42 straks med mount :) my first time. noen som spiller paa ravencrest? spiller vel ikke der saa altfor me lengere venter bare paa at "RP"/pvp servern skal komme :p

You dawg:) hihi

Min mor er sånn hysterisk til tider hun også... Så lenge hu har sovet i et par timer(hun legger seg i halv 10 tida) Og f.eks står opp for hente seg noe å vann eller no og klokka da har blitt kanskje 01:00 og jeg sitter oppe å ser på TV, da mener hu at jeg er gærn som er oppe så seint og at jeg må legge meg og kommer med masse tull om at jeg ikke er riktig i hodet som er oppe så seint osv... Hysteriske mammaer er det værste som finnes...

Selvom jeg er 19 år...

Jeg er sjelden i seng før lenge etter pappa har søvnig gått forbi rommet mitt på vei til jobben klokka seks om morgenen og lurt på om jeg ikke skal legge meg snart.
:ler:

Bor du fortsatt hjemme? Er ikke du sånn... 30 ? :ler:

Anyways, jeg bladde gjennom guilden min sitt application delforum, og fant denne søknaden.

pls to join me guild my lvl 56 palladin !! from poland and age 19 !!
Jeg lo..lenge... Og fikk lyst til å spille igjen :)

Opprinnelig skrevet av Akuma@21.07.2005, 19.19
Jeg har det på akkurat samme måte, The Creature  >_<
244090​
av en eller annen grunn så tror jeg at du har det verre enn The Creature. :ehm...:
mener å husker flere tilfeller at du blir regelrett kjeppjaga vekk fra PCen etter at du har sittet der i ca 2 timer, fordi du visstnok har sittet altfor lenge og trenger frisk luft...

tar jeg feil?

men over til noe langt mer interresant.
Hvordan min døgnrytme går overens med min mor.
hva skal jeg si?
Jeg sitter oppe til kl 6 om morgenen når jeg har fri eller begynner sent på jobb neste dag, og hvis min kjære mor hører at jeg sitter ved PCen kl 5 om morgenen så lager ho av og til mat til meg, eller lager varm kakao (varm kakao var et engangstilfelle, men de var utrolig hyggelig når det skjedde ^_^ ).

Ikke alle kan være like heldige med foreldrene sine, eller hva Akuma?

Opprinnelig skrevet av Hakara@21.07.2005, 20.56
Bor du fortsatt hjemme? Er ikke du sånn... 30 ?  :ler: 

Anyways, jeg bladde gjennom guilden min sitt application delforum, og fant denne søknaden.

244108​

Ehm. Atten år? :blunk:

Mams bare rister litt på hodet hu vis hu ser at jeg fortsatt er oppe kl 02:00 og utover. Det er ikke noe forskjell på 02:00 eller 06:00 :p
Siden det er ferie, hvorfor i allverden skal jeg tvinge meg selv til sengs da?
Jeg er ikke trøtt når jeg legger meg kl 06:00 eller 08:00. Blir aldri trøtt jeg :(

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+21.07.2005, 20.21-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@21.07.2005, 20.56
Bor du fortsatt hjemme? Er ikke du sånn... 30 ?  :ler: 

244108​

Ehm. Atten år? :blunk:
244122​
[/b]
Åja...du så...yngre ut ;)