Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 02.03
Hvorfor har du 2x Truesilver Gauntlets? :)
245285​
Jeg dreit meg ut på AH... La inn bud for morro skyld på 20 sølv mer en karen som leda... Så fant jeg noen 3 timer senere EN GOD DEL billigere... Som helt plutselig når jeg fant ut jeg vant med de 20 sølv'ene på de andre plutselig ble en hel del dyrere...

EDIT: Altså en del billigere at jeg tok buyout:p

Opprinnelig skrevet av The Creature@26.07.2005, 02.26
Man kan vel ikke enchante et våpen som allerede har en enchant vel?
245287​
Meg du tenkte på ? :S Det er en passiv ting akkuratt sånn som equip: +7 str. det er og blir der, men man kan ikke ha Unholy og crusaders enchant nei..

Altså, ting som er på våpenet når du finner det, f.eks "Hurls a fiery ball for xx to xx damage", det er alltids der. Har du Demonslaying, og enchanter Crusader på det igjen, vil Crusader "overskrive" Demonslaying.

Og en liten ting til, noe jeg måtte lære den "dyre" måten, før jeg ble rik, så enchanta jeg mitt 2h sverd med Demonslaying (som igjen er en ubrukelig enchant), så tenkte jeg, "næh, jeg vil jo eie litt mer, så jeg kjøper meg en Iron Counterweight". Jeg gjorde det, fikk Blacksmith til å sette på. Men så forsvant glowen min. D;

Altså, alle typer enchanter, overskriver hverandre. Iron counterwegiht ER en enchant.

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 02.35
Altså, alle typer enchanter, overskriver hverandre. Iron counterwegiht ER en enchant.
245292​
FAEN da gikk planen RETT i dass...

Hvilken plan? Crusader + Iron Counterweight?

For guds skyld, til alle dere som skal prøve det, KJØPE COUNTERWEIGHT FØRST, SÅ TAPER DERE IKKE MANGFOLDIGE GULL. =D

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 02.43
Hvilken plan? Crusader + Iron Counterweight?

For guds skyld, til alle dere som skal prøve det, KJØPE COUNTERWEIGHT FØRST, SÅ TAPER DERE IKKE MANGFOLDIGE GULL. =D
245296​
Det var fælt så flink du skulle være... Vet du tilfeldigvis hva slags sverd også eller?

EDIT: Heter vel ikke hvem sverd? :S

Hva var det iron counterweight gjorde igjen? Husker jeg hadde den på et våpen for lenge siden... Er det sånn at våpnet slår fortere?

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 02.44
Arcanite Champion!

Edit: Nei, hvilket sverd.
245299​
Da har jeg lært det også ;)

Greit... Arc. er mellom 2ndre og 3dje valg.. hehe
The Untamed Blade ftw!

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 02.50
Jeg tenkte på våpen som var mulig og skaffe seg for den normale ikke powergamende spiller.

Arcanite Champion ftw! Vertfall for en palle.
245304​
Sånt sett ja!
Arcanite Champion funker jo fett for pala... Pala består jo ikke av annet enn proc's....
Jeg er tam spiller helt til jeg dinger 60 sikkert :p Men det er vel ett halvårs tid unna sånn som jeg dinger... :p

Men jeg hadde ikke sagt nei takk til +800 i attack power..

EDIT:
pallypower

Opprinnelig skrevet av Hakara@26.07.2005, 01.07
Har jeg ikke sagt det før? Fra 56->60 grind i deadwind pass, på ogres. Fine drops, dør lett, cloth, penger , blue, greens og cards.
245261​
De fulgene dropper ting som du får solgt for grisemye hos vendorer.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
I dag var jeg i DeadMines med Seadog, og det var veldig koselig :D Mr. Sjøhund's gnom Lomax fikk seg ny kjevle bl.a. Her har dere bilder!

PS. Jeg er ike Krokodillen ( som heter Garuuh) Men den høye rare mannen ved siden av Herr Lomax :ler:

WoW er jo forbanna umulig å spille akkurat nå... Emeraldr dream har jo en lag ut ad helvete! Har hatt det slik i 2 dager nå... Blir drept av usynlige fiender osv osv...