Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

TB er en koselig by :kos:
Men jeg hadde ikke takla å spille samme med de barnslige dritt-trynene på allaince siden, og jeg klarer meg rett og slett ikke uten den nusselige tauren min :forelsket:

Syntes egentlig UC hadde passet best jeg... finflott layout på det stedet...

Kan det bli bedre enn dette?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Hakara@02.08.2005, 16.36
Jeg har spilt horde også, og når jeg drar fra kjedelig levle sted i barrens, til kjedeligere i sun rock retreat, og etterhvert runder av med "shimmering flats" , som er kanskje det værste stedet jeg noengang har vært, så gjør ikke det meg veldig lysten på å levle en ny horde  char.

JEG hadde fortsatt heller ville hatt TB som hovedstad, den ser mye bedre ut og er ikke like irriterende som OG. Eller hva Lurtz ? =)
247397​
Thunder bluff hadde vært en ypperlig hovedstad :D Da kunne jeg røyket fredspipe med Cairne mye oftere...
Den er mer tungvint lagt opp enn Orgrimmar, men den er også mye finere. Orgrimmar er veldig barbarisk.

Men når det gjelder leveling så synes jeg horde og alliance er samme faen. Duskwood er ikke noe mer spennende enn the barrens og thousand needles. Shimmering flats er nøytralt, så der var jeg med alliance også. Hillsbrad foothills er jo likt, samme er Stranglethorn bortsett fra at horde har base der. Grunnen til at jeg spiller horde med main er tauren :D
Priesten min er Night elf siden jeg spiller sammen med JunJun-Pe og han er alliance + at jeg har lyst på en level 60 på hver side.

Og ja Cripy...det blir bedre...

Haha :ler: Så søtt :D

GRRR!

Satt meg ned kl. 12..
"Ah.. Nå skal jeg bli level 60 før klokka er 1."

"u r have beeen disconnecet lol" :grine:

Edit: Det som skjedde var at Internettet datt ut og kom akkurat tilbake.

Ble endelig lvl 60 med druiden i dag. Fikke meg wildheart spaulders også, samt Ghost shroud og Felhide cap =D (Nei, vi hadde ingen rogues, så jeg Needa begge)

Vi downa også Azuregoz, droppa sinnsyk cloak, husker ikke navnet men, også et paladin sverd, og epic quest item til hunter. Fikk også gjort attunment to the core, endelig, så det blir marjodomo i morra, og kanskje litt ragnaros =D

Skal også ta onyxia om 4 dager, blir moro =)

Gratulerer Crizpy og Eivin!

For øvrig, det føles litt rart å spille på Stormscale, grunnen til at jeg spilte der var fordi Lurtz & Hakara lokket meg der, for så å stikke selv. (Hakara, kan jeg låne gull av deg på Stormscale?) Det er bad, plusset er at jeg har klart å lokke flesteparten av vennene mine og lvl 60 burning blade guttene. Pluss også at Chaz gamer som faen, det er digg fordi, siden vi SM sammen istad. Minus er at vi drar fra EagleJin, elsker å spille med han og er snart 9 lvl foran han. Riku .. Hva skjer med deg ? Har en god del venner som er på din lvl, og jeg startet en rogue for fun. Så da har du noen å queste sammen med. Jeg ble lvl 41 istad og slik det ser ut nå så går jeg opp en lvl hver dag. Klarte også å få mount på lvl 40. Sørlandchips guilden begynner å bli noe, over 80 stykker og 20 aktive. Det skumle er at med alliance magen min så ble jeg whoopa assen til shamans. Med horde så er det anderledes, jeg tro jeg knuste 5 forskjellige shamans før det kom en skummel god Shaman og totalt gruste rompa mi 2 ganger før jeg vant de 3 neste såvidt. Takk lurtz for shamans tips bear)

Men herregud hvor mange retards det er i WOW, ninjalooters og dem som tar bra items selv om de har itemsa fra før av. "I didn't stil it you idi0t, its was blue and I needed the money" om link Han hadde fått to fra før av. Jeg måtte ta SM 15 ganger for å ta denne, men jeg vil ha daggeren ! For øvrig så selger den 50 s på AH.

Arg, det irriterer meg at Wotf har 5 sek nå. Det var jo grunnen til at jeg startet undead, når sant skal sies så ELSKER jeg alliance mye mer enn horde. Stormwill <3. Digger å være human, er mer .. meg. Westfall, Redrige, Elwynn Forest osv.

Edit: Etter å hatt 6 mage char så vurderer jeg å starte en ny en, det blir enten warlock, priest eller rogue. Jeg elsker shadowform .. det ser så mektig ut. Og Warlock er en pain å ta. Begynner å fatte interesse for "dots for tha win" Så har vi den bøse mounten. Rogue vurderer jeg fordi jeg hater rogues! Ble ganka av 2-3 rogues hele tiden istad. Ventet til jeg hadde tatt noen mobs så 3 backstabs. Det som er så scary er at rogue gjør så forpult mye skade.

Det er ingenting, når jeg og kabuto gjorde upper blackrock spire for noen dager siden ninjaet en warrior eye of rend foran 3 rogues, dette er vel noe av det beste du kommer head armor for rogues bortsett fra ShadowCraft cap muligens.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@03.08.2005, 03.18
Ble endelig lvl 60 med druiden i dag. Fikke meg wildheart spaulders også, samt Ghost shroud og Felhide cap =D (Nei, vi hadde ingen rogues, så jeg Needa begge)

Vi downa også Azuregoz, droppa sinnsyk cloak, husker ikke navnet men, også et paladin sverd, og epic quest item til hunter. Fikk også gjort attunment to the core, endelig, så det blir marjodomo i morra, og kanskje litt ragnaros =D

Skal også ta onyxia om 4 dager, blir moro =)
247553​
Drape of Benediction?

Ja, det var faktisk begge de to som droppa.

En paladin betalte 90 dkp for den. Var visst drømmevåpnet hans, hunterne som ikke hadde så mye dkp ble litt grettne. Drape of Benediction er vel den cloaken som er nest best i spillet, etter Hide of the wild, etter min mening, for healers altså.

Ikke spesielt god for warriors? Seff er den det! Den har jo syk dps, gir grei strenght og stam og warriors kan trenge litt agi noen ganger... pluss at +1% chance to parry er heller ikke å forrakte... Det dere hunters trenger er våpen som skader mye på et slag, ikke et som har høy dps... Dere burde heller konsentrere dere om epic ranged våpen, ikke 2h epics...

Kanskje warriors også burde begynne å rolle på ranged epics? Siden warriors faktisk er bedre pullere enn hunters er... av den grunn at warriors må få aggroen på seg...

Den har 2.9 speed, alt for raskt for en Warrior.
Jeg skal ha meg;
Blastershot
Typhoon
Rhok'Delar
I den rekkefølgen, ca.

Edit: Hva faen skal en warrior med Ranged DPS? At han gjør 30 mer damage når han puller hjelper han ikke mye.

Ingen warriors i guilden min tenkte på den engang. Hva faen skal en warrior bruke opp all DKPen sin på et sverd som ikke gir høyere dmg output en Arcanite reaper for?