Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@03.08.2005, 14.27
Shadowcraft ... beste blå set ... wow. Dagger rogues, som meg selv, vil mye heller ha så høy +crit som mulig for å gjøre mest damage. De andre plussene med agility er ikke like viktige.  Og et mikset set med forskjellige blå drops er mye bedre, i mine øyne, enn Shadowcraft.
247689​
Jeg må virkelig si at shadowcraft er bedre enn suspekte set som devout og elements f.eks. Elements settet er direkte ræva vil jeg påså. Jeg bruker 2 deler av det...

Forresten, hvor mye agility trenger en warrior for å få +1% crit?

Jeg er også enig her. En dagger rogue BURDE gå for +critt items med stamina. Vis roguen bruker lang tid uansett så er han ferdig, eller, han burde være, kommer såklart ann på motstandern.

Men over til noe annent: Ingen hyggelige sjeler her på sg som kan hjelpe meg med et ekstra gamecard? Playtimen min er ute, det er MC om 2 timer, og alle butikkene er utsolgt for det, om noen skulle være ekstremt hyggelige å låne meg ett, skal jeg kjøpe et nytt et til uken, og gi dere koden / sende kortet i posten med engang.

(Det er verdt å prøve, mc for faen :( )

Jævlig ... dårlig ... plannlegging. For faen. :ler:

Hold kjeft :(

Er det bare jeg som ikke kommer inn på WoW eller er serverne nede?

Login-serveren er treig.

OMG... Seff mister du de ikke... dette skjer jo minst en gang om dagen...

Ro deg ned K999 ..

For øvrig, jeg kommer meg inn på alle servere jeg har low lvl char på. Men ikke hvor jeg spiller. Typisk ! /cry

K999:
Vi trenger ikke medlemmer som er frekke i kjeften heller, så enten roer du deg ned, eller så forsvinner du herfra. Vanlig folkeskikk gjelder også på forumet.

Rydder opp litt i de siste innleggene, vennligst hold dere til topic nå. Upassende innlegg kan rapporteres.

Funnet 2 epics så langt, icemail jerkin og taran icebreaker (tror jeg :S ) .

Hvertfall, tok mitt første scholo raid med priesten i dag, og jaggu vant jeg ikke devout crown og en fin ring jeg kan få bruk for i MC, med +17 fire resistance og 7 int.

Droppa icemail jerkin fra wastewanderers? I går blei jeg skuffa hver gang jeg loota de, fordi jeg forventa at den skulle droppe... ikke spør hvorfor..:p