Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kan noen forklare omtrent hvordan dkp-systemet fungerer? Jeg var fraværende halvannen måned da det system begynte å bli vanlig,så jeg har ikke fått med meg så mye.

Jeh, jeg skulle egentlig ikke drepe flere, men så gjorde jeg det alikevel , drepte én og der var den :> Men jeg ikke fikk mer enn 40g for den :<

Opprinnelig skrevet av Duke@03.08.2005, 19.54
Så søt pus du har der The Creature.  :))
247804​
takk, den heter Rassmus:D

He, den droppa av de ja? Er det så rart jeg forventer at den skal droppe for emg der også? hehe...

Ser stadig i general i tanaris at folk gauler ut om at de fikk den mens de drepte wastewanderers...

Opprinnelig skrevet av Buggz@03.08.2005, 20.53
Kan noen forklare omtrent hvordan dkp-systemet fungerer?  Jeg var fraværende halvannen måned da det system begynte å bli vanlig,så jeg har ikke fått med meg så mye.
247803​
Systemet har vært "vanlig" siden EQ sine tidligeste dager. Dragon Kill Points.
Forskjellige guilds bruker systemet forskjellig, så jeg kan egentlig ikke gi noe klart svar.

Basics er vel:

Vær på raid, bli belønnet.
Bruk belønningen for å få epic. :usikker:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det var vel omtrent det jeg hadde fått med meg også. Det jeg mente var at det begynte å bli vanlig i WoW, siden jeg ikke har spilt særlig mye MMORPGs før det. Begrepet dukker opp i chat, på forum, etc etc.

Alle de store guilda har brukt det siden starten. Siden alle de store guilda sikkert var erfarne folk fra tidligere MMORPGs i begynnelsen. I mine øyne kan man ikke holde sammen et raid-guild særlig lenge uten DKP. /roll-systemet er for kontroversielt for det.

Bruker Lord alexanders jeg og ^^

var på strat raid i dag og kilt of elements dropper, bare 2 shammies, meg som har vært der altformangeganger og en retard som var for første gang... selvfølgelig må han vinne 44 over 42......

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvorfor er jeg level 60 og aldri sett en epic droppe før? Det er surt! Me wnatz epix! muont iz epxaniv bizznizz...

270g unna epic mount nu...

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@04.08.2005, 02.09
Hvorfor er jeg level 60 og aldri sett en epic droppe før? Det er surt! Me wnatz epix! muont iz epxaniv bizznizz...
247906​
Fordi du har mer Beaststalker en meg, gir du det til meg, dropper det epics i massevis.

Ah, herlig dag idag. Jeg fant tilslutt et sted som hadde gamecard. Logger inn, får vær med på MC. Vi drepte aller først Marjodomo på andre forsøk, han droppa priest leggs, noen bra FR druid shoulders og priest epic Q item. så ventet vi på reset, så dro vi og drepte Lucifron, Magmadar og Gehennas, droppa mye bra warrior ting, og priest hansker igjen. Var noe av det morsomste jeg har vært med på, mye stress med healing men.

Nå har jeg 420 g, og epic mount koster 800 =\

Jeg og :( Og WoW-forumet er nede

Sto noe på wow.allakhazam.com. Kanskje det er årsaken:

When I logged in to say hi to the Karma Trolls this evening, I happened upon the following server alert message. Please read it and be prepared for a short server downtime in the wee hours in the morning. (Well wee hours in my time zone)

On 8/04/05 at 4:00AM PDT we're going to be restarting all World of Warcraft realms in order to apply a hotfix that will address an issue which was at times preventing groups from joining the same instance. Each realm should be down for no longer than fifteen minutes, and we expect that the entire process should take appoximately two hours. We'll provide another update when the process to restart each realm is complete.

Jeg spiller nå ... :usikker:

Funka fint for en time siden. Login-serveren er vel nede igjen. =/

Det var en serverrestart tidlig i dag, for å fikse en bugg i raid instancer når gruppene ikke kom i samme instance, så man måtte løpe inn og ut hele tiden. Om serverne er oppe nå, vet jeg ikke.