Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Logga på halv 9 i dag tidlig, med 10 mann i kø, så fikk jeg spilt til halv 12, da ble jeg disconnecta, og sitter fortsatt og venter i kø :<

Snart lvl 22 :>

Lurer på om Test Serveren ikke er super-laggy og ustabil nå når alle er opptatt med Haumarash ... ellernoze.

Dritt Kø.. jeg våknet tiiidligt i dag for å slippe Køen og kom inn etter 30min ventetid, så spillte jeg 15min og fikk WoW-Error.. så måtte jeg vente 1time i kø, fikk spillt rundt 10min før wow error kom.. dette har skjedd 3 ganger nå så jeg re-innstallerte wow... og nå er det 90min igjen av køen :(!! dritt server

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det er noen error problemer på test serveren, spillet kræsjer en god del.
Jeg tenkte jeg skulle teste warrior, og se om dual wield var brukbart i end game. Jeg satte opp fury builden og hadde bare igjen å equipe våpen, men Oh noes! Blizzard har ikke gitt oss våpen til å dual wielde. Men vi har mengder med ubrukelig møkkavåpen og en arcanite reaper.
Jeg tar ikke warrior på test realm for å prøve MS build warrior, jeg vet at de er bra. Fury/dual wield trenger kanskje en buff, da synes jeg det er rart at de ikke gir oss våpen til å prøve det.
Men men alle kan gjøre feil, så jeg re-speccer til arms/fury MS for i å få noe ut av denne testen. Builden er ferdig, AR er equiped men.....Oh noes! Blizzard har ikke gitt warriorene på test serveren noen mount. Da gadd jeg ikke mer.

Merka det med mounten. Hva faen liksom? Skulle teste en arms\fury-greie og være skikkelig overpowered ... men når jeg resetta talents (gjorde feil) så crasha det.
Crasher når man går inn i Arathi Bashin også.Meh. Jeg venter til BLizz fikser det.

Har prøvd å logge meg inn 4-5 gangr på test-serveren. kommer bare error. :/

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@19.08.2005, 14.13
Merka det med mounten. Hva faen liksom? Skulle teste en arms\fury-greie og være skikkelig overpowered ... men når jeg resetta talents (gjorde feil) så crasha det.
253255​
De har nerfet warriors, vi kan ikke ri mer, vi er så tunge at vi ødelegger ryggen til dyrene....De kunne gitt meg en gris, jeg hadde gitt faen, bare jeg kan ri fort.

Paladins kan vel fortsatt ri regner jeg med???

Jo, nye greiene på hunter virka ikke så kos da.. Iallefall ikke nye retaliation... Den virka hest... Sånn null Un'guro crater farming stil...

Lagd en Hunter jeg seff skal teste når jeg kommer hjem :p

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@19.08.2005, 14.56
Paladins kan vel fortsatt ri regner jeg med???
253268​
Jeg håper du kødda der

I dag tidlig klokken halv 8 skulle jeg bare sjekke hvor stor queuen var, da jeg til min store overraskelse erfarte at det ikke var noen kø. :/ Men selvfølgelig måtte jeg på skolen. <_<

Opprinnelig skrevet av Shadar+19.08.2005, 15.18-->
Jeg har nå lest de siste fem sidene her. Jeg sitter igjen med en blanding av apati og beundring.

Hvorfor gidder dere? Hvordan får dere tid?
253271​
[/b]
Hehe, vel vi sover lite spiller om natta. kommer hjem fra jobb/skole setter oss ned i kø lr en annen server og gamer til natta kommer osv. dårlig rutiner :p

<!--QuoteBegin-Variabel
@19.08.2005, 15.29
Prøver å installere WoW her nå og lurer på:

Hvilken server finner man mest folk fra Spillegal på?
253273​
Nye Servern, Hamourush(sikkert stave feil men men..)

Jeg skomma gjennom den nye patchen men jeg fikk ikke med meg om de har fiksa klatre-buggen i AV? Har de det eller?
Både på hordesiden og alliancesiden er det mulig å klatre seg bak basen og ungå de fleste vaktene. Veldig plagsomt når den fagadinen Fei kommer å ganker meg med en gang jeg resser i hordebasen.