Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Den er ikke åpen. jeg sprang fram og tilbake i den portalen noen ganger uten at den teleporta meg noen plass. :( skulle prøvd mer, men det er noen ikke fullt så vennlige lvl?? demoner der, som ikke likte at jeg var der.

Jeg håper, og tror at den blir åpnet om en god stund, kanskje expansion pack. Kanskje neste expansion pack... kanskje aldri... (det er forøvrig der alt det onde kommer fra, så om vi skal inn der en gang, må det være for å drepe Kel' Thuzad eller noen. (som om noen noensinne klarer å drepe han :p )

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@30.08.2005, 18.28
Blizzard vet svært godt at det er stor pågang så hvorfor klarer de ikke å gjøre noe med det.
Nek. <_<

Noen som vet hvor i Hinterlands jeg kan finne oppdragsgivere for Alliance?

Det er ikke så mange quests der, men du finner noen helt nord vest, i et dwarven fortress. en i en hule over Flightpathen, og en i den store festningen rett in til høyre, som jeg kommer på nå.

Opprinnelig skrevet av Toz@31.08.2005, 10.13
Det er ikke så mange quests der, men du finner noen helt nord vest, i et dwarven fortress. en i en hule over Flightpathen, og en i den store festningen rett in til høyre, som jeg kommer på nå.
Takk, takk. Får undersøke nærmere i ettermiddag. Da jeg var der igår var jeg dum nok til å ikke lete etter flightpath. :doh:

Opprinnelig skrevet av Toz@31.08.2005, 10.39
Den er ikke åpen. jeg sprang fram og tilbake i den portalen noen ganger uten at den teleporta meg noen plass. :(  skulle prøvd mer, men det er noen ikke fullt så vennlige lvl?? demoner der, som ikke likte at jeg var der.

Jeg håper, og tror at den blir åpnet om en god stund, kanskje expansion pack. Kanskje neste expansion pack... kanskje aldri... (det er forøvrig der alt det onde kommer fra, så om vi skal inn der en gang, må det være for å drepe Kel' Thuzad eller noen. (som om noen noensinne klarer å drepe han :p )
256860​
Portalen leder til Orcenes hjemverden, Draenor, og ble åpnet av Medivh for lenge siden. Den åpnes nok før Expansion kommer siden hele outlands (Draenor) og noen av mobsene ligger i MPQ-filene allerede.

Kel'Thuzad er i Naxxramas, necropoliset over Stratholme.
Jeg tipper at for å åpne portalen og komme til Outlands må man til Naxxramas når det åpner og drepe Kel'Thuzad, som har Medivhs bok, og mest sannsynlig en tur innom Medivhs tårn (som forøvrig har vært ferdig siden betaen) i Deadwind pass.

Mine tanker om Outlands er at det er et nytt område, med en ny faction man kan bli venner med (Det er allerede en Draenei-by der, og sannsynligvis er ikke de onde...), og ihvertfall et instance, Black Citadel, der Illidan var en stund i WC3. Siden Illidan er i spillet er det mulig han er siste boss der, selv om jeg synes det blir teit om vi kan drepe han... Blizz har jo sagt at han er den mektigste NPCen i spillet.

Duke, det handler absolutt ikke om å slå dem, og jeg har aldri sagt noe annent enn at jeg voldtar de fleste shamans. Dette er fordi 90% av folk som spiller wow ikke er flinke nok, rett og slett.
Poenget er at en shaman som kan sakene sine (som f. eks shaman videoen som ble posta her, Creed har også lagd en ny film, han er ihvertfall mann nok til å inrømme at han er overpowered :p) er så og si uslåelige.

Kom deg til 60, og prøv å slå de gutta som faktisk vet hva de driver med.

"The Dark portal" er ikke åpen enda, og det finnes en i hinterlands også.

Vel .. lvl 54, 55, 56, 57 eide alle lvl 60 magene, dem eide forøvrig alt annet der også, til og med noen av priestene. Så kom jeg og slo alle shamanene, både MED og uten POM + pyroblast. Hmmm ...

Noen av de shamanene jeg spilte mot kunne absolutt sakene sine.

The Dark portal" er ikke åpen enda, og det finnes en i hinterlands også.
Hvor er den i Hinterlands? :confused:

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Noob-spørsmål: Bør jeg satse på dual wield one-handed Axes med Troll Warrioren min?

InsaneSimian: Min personlige preferanse er two-hand-våpen.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@31.08.2005, 12.56
256899​
Kan aldri huske å ha sett en portal der, The Dark Portal er bare i the Blasted Lands tror jeg,
Kan hende du tenker på Winterspring?

Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@31.08.2005, 13.00
Noob-spørsmål: Bør jeg satse på dual wield one-handed Axes med Troll Warrioren min?
256901​
Du bør satse på det du har våpen til.. :)
Finner du et bra 2Handed sverd, så "satser" du på 2H sverd, finner du bra 1 handed axes, kan du "satse" på one handed axes :)
Som warrior har alt med hvilke våpen du har.

Nei, ikke sats på duel wield.
Bruk enten one-hand og skjold, eller two-hand.
Så går tar du 31poeng i arms, og 20 i fury.

Dette er pvp, da...skal du gå protection (for tanking) MÅ du bruke one-hand og skjold.

Og defensive stance. Tank i battle eller berserker stance er instant fail.

Opprinnelig skrevet av Duke@31.08.2005, 12.59

The Dark portal" er ikke åpen enda, og det finnes en i hinterlands også.
Hvor er den i Hinterlands? :confused:
256900​
Det finnes 3 lignende portaler, en i Ashenvale, en i Feralas og en i Hinterlands, det er ganske stor sannsynlighet for at disse er innganger til the Emerald Dream, men ingen av portalene fungerer, enda.

Hvis man går inn i The Dark Portal havner man i Outland, Outland er egentlig bare en samling utrolig store steiner i det Twisting Nether, og det er der all faenskapen som demoner og slikt holder til.
Det ble sagt etter at WC3 TFT ble ferdig at Illidan dro tilbake til Outland, og en av CM'ene på us general forums sa at Illidan er det sterkeste vesenet, hittil.

Både Outland og Northrend er gode gjetninger for en expansion, hittil har Blizzard copyrightet et navn, jeg mener å huske det var the burning crusade eller noe sånt noe.

Opprinnelig skrevet av Toz@31.08.2005, 13.08
Illidan er ikke akkurat noen man humper på benet til nei...
Men at han er den Mektigste av alle? Hva med Arthas/Lich king?
256902​
Ja.. Hva med Arthas/Lich king?

Spoiler til WC3

Han banka jo faktisk Illidan i slutten av Frozen Throne

Men han holder vel sannsynligvis til i Northerend, altså i Frozen Throne. Håper det blir åpnet :)

Man må ikke glemme portalen i Duskwood :)
Disse portalene er "Night elf portaler" av utseende, og er ikke de samme som The dark portal.
Jeg tror Outland og Northerend kommer i hver sin Exp pack, hvem som kommer først vet jeg ikke, men jeg holder en knapp på Outland.
Emerald Dream ser jeg også fram til. Vi har jo fortsatt til gode å hjelpe Eranikus :)

Opprinnelig skrevet av eivind2k@31.08.2005, 13.56
256899​
Det finnes bare en "Dark Portal", de andre 4 portalene som ikke funker enda (i Ashenvale, Duskwood, Feralas og Hinterlands) er til Emerald Dream, som Crazy Ivan sa.

Illidan er ikke akkurat noen man humper på benet til nei...
Men at han er den Mektigste av alle? Hva med Arthas/Lich king?
Blizzard sa han er den sterkeste NPCen som er i spillet. Det kommer sterkere ting etterhvert.

Både Outland og Northrend er gode gjetninger for en expansion, hittil har Blizzard copyrightet et navn, jeg mener å huske det var the burning crusade eller noe sånt noe.
Outland kommer mest sannsynlig i en patch, siden landmassen ligger i spillet fra før (dvs at patchen ikke blir så gigantisk).
Når det gjelder Burning Crusade, så leste jeg en teori om hva storyen kom til å bli. Virket meget interessant.
Kanskje putte en spoiler for de som ikke har vært i strat/SM.
SPOILER
Man husker at det lå en undead "high inquisitor" i bakrommet i SM Katedralen. Hvorfor var det noe slikt når Scarlet-folkene (jeg kommer ikke på det egentlige navnet deres nå >_< ) hatet undeads, og generelt alt som ikke var scarlet. Senere når man kommer til Strat living side finner man ut at siste boss er en Dreadlord. Dette kobler Scarlet til Demonene. Teorien om navnet "Burning Crusade" går ut på at man finner ut at det er Burning Legion som står bak hele Scarlet-systemet, og at de kommer tilbake til Azeroth ved hjelp av Scarlet. Husker ikke mer nå... :(

Edit: Toz sa det jeg tenkte på om Emerald dream portalene bedre enn meg, og når jeg leser gjennom det gjentok jeg egentlig bare det Crazy Ivan sa... Unødvendig post av meg egentlig.

Og vet noen om det er mulig å skaffe Chained Essence of Eranikus igjen? Jeg ble aldri ferdig med questchainen før jeg solgte den...