Opprinnelig skrevet av eivind2k@31.08.2005, 13.56
"The Dark portal" er ikke åpen enda, og det finnes en i hinterlands også.
256899
Det finnes bare en "Dark Portal", de andre 4 portalene som ikke funker enda (i Ashenvale, Duskwood, Feralas og Hinterlands) er til Emerald Dream, som Crazy Ivan sa.
Illidan er ikke akkurat noen man humper på benet til nei...
Men at han er den Mektigste av alle? Hva med Arthas/Lich king?
Blizzard sa han er den sterkeste NPCen som er
i spillet. Det kommer sterkere ting etterhvert.
Både Outland og Northrend er gode gjetninger for en expansion, hittil har Blizzard copyrightet et navn, jeg mener å huske det var the burning crusade eller noe sånt noe.
Outland kommer mest sannsynlig i en patch, siden landmassen ligger i spillet fra før (dvs at patchen ikke blir så gigantisk).
Når det gjelder Burning Crusade, så leste jeg en teori om hva storyen kom til å bli. Virket meget interessant.
Kanskje putte en spoiler for de som ikke har vært i strat/SM.
SPOILER
Man husker at det lå en undead "high inquisitor" i bakrommet i SM Katedralen. Hvorfor var det noe slikt når Scarlet-folkene (jeg kommer ikke på det egentlige navnet deres nå

) hatet undeads, og generelt alt som ikke var scarlet. Senere når man kommer til Strat living side finner man ut at siste boss er en Dreadlord. Dette kobler Scarlet til Demonene. Teorien om navnet "Burning Crusade" går ut på at man finner ut at det er Burning Legion som står bak hele Scarlet-systemet, og at de kommer tilbake til Azeroth ved hjelp av Scarlet. Husker ikke mer nå...
Edit: Toz sa det jeg tenkte på om Emerald dream portalene bedre enn meg, og når jeg leser gjennom det gjentok jeg egentlig bare det Crazy Ivan sa... Unødvendig post av meg egentlig.
Og vet noen om det er mulig å skaffe Chained Essence of Eranikus igjen? Jeg ble aldri ferdig med questchainen før jeg solgte den...