Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

HurraHurraHurraHurra!

Midt under Lucifron, har jeg forjævlig horelag, så jeg bestemmer meg for å flytte meg nermere routern, jeg har laptop, drar ut strømmen, gjett hva.

OLolloolloolool, your internal network card has been disabled to optimize your battery capanoefaenskap horehorehore..

Dell suger mer balle en Blizzard, på toppen av alt, kø på Burning Blade.. Hurra!
 
Jada, dinget 40 i går, så da får dere noen lekre screenshots :) :

Dette er da meg med min 1h mace, hand of righteousness, pluss et labert shield (skal snart få meg Aegis, da :p):



Meg med 2h macen min, Mograine's Might.



Og til slutt, jeg og den søde bløde gråe kodoen min =D :



Tihi, Tauren pwns! ^_^
 
jeg har et lite problem som jeg trenger hjelp til, hihi!

når jeg spiller wow, så kan jeg spille i ca 20min så klikker hele dritten og spillet slutter av seg selv og jeg kommer til skrivebordet...

hva fankern er feil her?
 
det er nok pc'en din, er det ingen feilmeldinger eller noe sånt?
skjer dette med andre spill?
er pc'en din "sterk" nok til å kjøre spillet?
 
vel, skjer ikke med noen andre spill, kommer ingen feilmeldinger, og denne pcen har 512 mb ram og et radeon 9600 skjermkort...
jeg har venner som har dårligere pc med dårligere skjermkort som kjører det helt fint..
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@17.09.2005, 15.04
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050003003120000
er dette en bra Rogue build til PvP, eventuelt noe jeg burde skifte på?
262075​
En veldig standar cooldown build, den funker nok veldig greit.

Og Huntere der ute, kan dere si med hånda på hjerte at dere har merket Mortal Shots nerfen? Jeg critter fortsatt like høyt, om ikke høyere. Så vist jeg hadde fått tilbake de 20%a på Mortal Shots hadde jeg begynt å nerme med 2.6-2-8k Aimed Shots. o.o

Er så elsk å se 2k sveve opp over skjermen min. :kos:
 
Og Huntere der ute, kan dere si med hånda på hjerte at dere har merket Mortal Shots nerfen? Jeg critter fortsatt like høyt, om ikke høyere. Så vist jeg hadde fått tilbake de 20%a på Mortal Shots hadde jeg begynt å nerme med 2.6-2-8k Aimed Shots. o.o

Er så elsk å se 2k sveve opp over skjermen min. :kos:


Kan ikke si jeg merker den. Men tenker avogtil når jeg ser 950damage at den egentlig skulle være 1k.

Min Hunter:

 
D

Deleted member 91

Gjest
Noen som vet en fin instance for meg å grinde i? Trenger bare penger og fine items å selge, er 39, og sparer til mount. DM er ikke så fristende, tjener ikke så mye der.


Hilsen Affable.
 
Nå hadde jeg tenkt til å skrive "faen, viste ikke at du spilte wow!!"

Redigert: jeg skrev det vist alikevel.
 
Bjørn har mest armor, men det er fortsatt minimale forskjeller. Blizzard sier at hunter pets ikke skal ha store forskjeller, og at hunterne selv skal velge ut ifra det de selv synes ser tøffest ut til sin character.

Skal du ha en god tank må du jo såklart trene den i sånn armor shit hos trainer.

Til pvp vil jeg annbefale denne builden: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Denne builden har splinky på sylvanas (som er en veldig god hunter), og jeg brukte den selv på test serverne, og drepte det meste =D

Bestial wrath er kanskje noe av det råeste jeg har sett.
Men igjen, ice block ftw

(Du vet jeg tar deg 1on1 Zebra :D)