Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hunter ninjaloota en grisebra healer-neck og epic questitem for warlock i ZG i dag.

Yay. Jeg gir egentlig faen, men det dempa stemninga litt...så vi kicka han ut av raidet, men han fortsatte å følge etter oss..virka ikke som han skjønte hva han gjorde feil. kom til slangebossen, og jeg sier "go ahead and pull, Thestorm"

Og idioten pulla, og ble eid av slanger.
 
Pickup groups til ZG = Fail

Ragnaros til 31% i dag med 37 folk, problemet er helt klart dårlige rogues og dårlige dps healere (les: druids/shamans) Endte opp med å kicke 1 rogue og en warlock i dag da vi fant ut at de var uengasjerte og rett og slett dårlige spillere, roguen hadde to epic våpen og ble outdmga med 15k på ragnaros (og det skal godt gjøres å få mer enn 35k dmg per person mot ragnaros når man bare tar han til 31%

Ragnaros var utrolig gøy, litt krevende, men vi tar han nok til søndag, i morgen skal vi ta onyxia :trollmann:
 
WoW er homseri. Garr er en narr. Jævla dolk, sky som folk. Trenger en tolk. HOMO.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.09.2005, 23.26
Det er sånn folk er. Jeg roller som regel på alle BOE epics i pickup groups, siden jeg vet at de ville gjort det samme mot meg, jeg har aldri fått ha en epic i fred. Hverken Warden staff til druiden min, eller glowing birghtwood til magen min. Jeg har vunnet 2 epics jeg ikke fortjente, og jeg bryr meg ikke stort, ga begge bort til folk jeg kjente som både fortjente og trengte den mer. Eneste tingen man kan gjøre er å ta igjen.

En gang jeg og en guildie var i scholomance, droppa bone ring helm, og druiden trengte den, men siden han hadde ghostshroud (egentlig ganske dårlig til druids som healer) "trengte han den ikke" ifølge den andre warlocken. Så vi ble enige (jeg og druiden) om å ninja dreadmist masken hans om den droppa, det gjorde den, og jeg vant den. Etter det forklarte vi situasjonen til ham, for å så følge etter han i 10 minutter og paste dreadmist masken i say, var et greit plaster på såret til druiden ihvertfall :)
263185​
Det er bare latterlig, det er slik den onde sirkelen begynner. Det der kalles å gi opp.
 
Så hvis en priest epic roller og priesten faktisk trenger den, sier du: stfu i ned mone!!!!

Jeg ville ikke hatt deg med i min gruppe.
 
Opprinnelig skrevet av Karl@24.09.2005, 03.17
"Moonkin form".  :ler:

Den må jo se bedre ut en Aqua form.
http://wow-europe.com/en/info/underdev/1p8...id/talents.html
263597​
1.8 kommer til å bli en fantastisk patch for druids. Jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke kommer til å ha innervate da, selv om det er så mange valg... Jeg har aldri hatt valg før. Og jeg vet ikke helt om jeg kan kvitte meg med innervate heller. Jeg har hatt det så lenge at jeg nesten har blitt avhengig av det.

Vi tok Rag uten pots i dag, andre gang uten pots riktig nok, men i dag hadde vi med folk som aldri har vært i MC før også :p
Nemesis leggings droppet, og han som vant hadde ikke nok dkp til å by minimumsbudet engang... Warlocks har det lett i vår guild :S

Vi tok også Razorgore for litt siden, og fikk Vael til 12%. Jeg håper vi tar han innen neste cooldown er ferdig.
 
Opprinnelig skrevet av Duke+24.09.2005, 02.20-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@21.09.2005, 23.26
Det er sånn folk er. Jeg roller som regel på alle BOE epics i pickup groups, siden jeg vet at de ville gjort det samme mot meg, jeg har aldri fått ha en epic i fred. Hverken Warden staff til druiden min, eller glowing birghtwood til magen min. Jeg har vunnet 2 epics jeg ikke fortjente, og jeg bryr meg ikke stort, ga begge bort til folk jeg kjente som både fortjente og trengte den mer. Eneste tingen man kan gjøre er å ta igjen.

En gang jeg og en guildie var i scholomance, droppa bone ring helm, og druiden trengte den, men siden han hadde ghostshroud (egentlig ganske dårlig til druids som healer) "trengte han den ikke" ifølge den andre warlocken. Så vi ble enige (jeg og druiden) om å ninja dreadmist masken hans om den droppa, det gjorde den, og jeg vant den. Etter det forklarte vi situasjonen til ham, for å så følge etter han i 10 minutter og paste dreadmist masken i say, var et greit plaster på såret til druiden ihvertfall :)
263185​
Det er bare latterlig, det er slik den onde sirkelen begynner. Det der kalles å gi opp.
263598​
[/b]
Et øye for et øye sier nå jeg. Slår du en i bakhodet med en spade må du forvente at han kommer til å slå deg hardere tilbake. I wow er det ikke rom for å drite seg ut, hadde alle epics vært Bind on pickup, kunne man ikke tjent så mye på ninjaing, men når man kan tjene 1000 g på å rolle litt høyere enn en annen, skjønner jeg hvorfor det er fristende. Og for the record, eneste våpen jeg har rollet på, var "Nightblade" ubrukelig sverd som en hunter MÅTTE ha, vi sa nei, huntern sa fuck you. han rolla 98 , jeg rolla 100 :)
Andre var "Gut ripper" lvl 40-45 dagger som en warrior skulle ha, det kunne han bare glemme, da våpnet er totalt ubrukelig for han. Og personlig vil jeg heller ha 100g enn å se han løpe rundt med en epic dagger som det ikke er noe poeng at han bruker.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k+24.09.2005, 12.31-->
Opprinnelig skrevet av Duke@24.09.2005, 02.20
<!--QuoteBegin-eivind2k
@21.09.2005, 23.26
Det er sånn folk er. Jeg roller som regel på alle BOE epics i pickup groups, siden jeg vet at de ville gjort det samme mot meg, jeg har aldri fått ha en epic i fred. Hverken Warden staff til druiden min, eller glowing birghtwood til magen min. Jeg har vunnet 2 epics jeg ikke fortjente, og jeg bryr meg ikke stort, ga begge bort til folk jeg kjente som både fortjente og trengte den mer. Eneste tingen man kan gjøre er å ta igjen.

En gang jeg og en guildie var i scholomance, droppa bone ring helm, og druiden trengte den, men siden han hadde ghostshroud (egentlig ganske dårlig til druids som healer) "trengte han den ikke" ifølge den andre warlocken. Så vi ble enige (jeg og druiden) om å ninja dreadmist masken hans om den droppa, det gjorde den, og jeg vant den. Etter det forklarte vi situasjonen til ham, for å så følge etter han i 10 minutter og paste dreadmist masken i say, var et greit plaster på såret til druiden ihvertfall :)
263185​

Det er bare latterlig, det er slik den onde sirkelen begynner. Det der kalles å gi opp.
263598​
Et øye for et øye sier nå jeg. Slår du en i bakhodet med en spade må du forvente at han kommer til å slå deg hardere tilbake. I wow er det ikke rom for å drite seg ut, hadde alle epics vært Bind on pickup, kunne man ikke tjent så mye på ninjaing, men når man kan tjene 1000 g på å rolle litt høyere enn en annen, skjønner jeg hvorfor det er fristende. Og for the record, eneste våpen jeg har rollet på, var "Nightblade" ubrukelig sverd som en hunter MÅTTE ha, vi sa nei, huntern sa fuck you. han rolla 98 , jeg rolla 100 :)
Andre var "Gut ripper" lvl 40-45 dagger som en warrior skulle ha, det kunne han bare glemme, da våpnet er totalt ubrukelig for han. Og personlig vil jeg heller ha 100g enn å se han løpe rundt med en epic dagger som det ikke er noe poeng at han bruker.
263628​
[/b]
Spørs jo litt åssen build han har.
Kan være bra for duel wield...Ikke at jeg ville rollet på den hvis en rogue trengte den.
Jeg rolla faktisk høyere enn en rogue på dal rends offhand, men da jeg så han rolla på den, lot jeg han ta den.

Im a nice cow /moo
 
Opprinnelig skrevet av Toz@24.09.2005, 12.56
Gleder meg til 1.8, og har allerede satt sammen builden min.
Jeg skal tilbake til Balance :D
263629​
Men Moonkins ser jo så morsomme ut, og nå skal mange av druidene løpe rundt som en uggle?

:ler:
 
.............................................____,,,---~`\,.............. ...........................................................
................................,,,_.,-~"* . . . . . . . . ."\,.........................................................................
.............................,/` . . . . . . . . . . . . . . . . "\, ......................................................................
......................... ,/. . . . : : : : : :::: :::: :: : : : : :sukk:‘-,...................... ...........................................
....................... ./. . . .: . :: : : :::: :::: :::: :::: : ::: ‘-, ................. ..............................................
......................,/ . . . : . :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : :: ‘-, ............... ............................................
...................,-/‘ : :: :: :: :: :: : : : : : : : :: : : :::: :::: ::::::’;............... ...........................................
......... *""\'''~~~~-______________________,,,,,,,,,,,,----~""""""""`/""*........................................
............ \,/\,/'\,,/"\,,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/"\,/"\,/"\,/"\.,-"-/...............................................
.............."~~-,,_____,,,,__________,,,,,,,,_____________,,,,---~"...............................................
……………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _,,_ ; ; ;¯’-,…………………………………..
…………..,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’_ ¯’-,\ ; ; ; ; ‘,…………………………………
…………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-~’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-‘;;;’, : :||; ; ; ; ; ‘,……………………………….
……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘/ :,-~’’~, : ‘,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,-‘ : // ; ; ; ; ; ;’,……………………………..
……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,| : ‘-,;;;;,-‘ : /’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,……………………………
…….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,,___,,-~’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………………………….
…….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-,;;’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-………………………….
……,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |…………………………
……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-‘,;;;;|’’-~ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,…………………………
......| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;---,,,,,,,_,,,,-~’’, ‘-,;;;| ,,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………….
……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯’’~-,,,_ , , , , , , ‘,;,’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;\……………………….
……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,~-,, , ,,’’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………
……’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,¯’’;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………
…….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,_,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,………………………
…….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………..
……..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; \…………………….
………\ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,……………………
……….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|……………………
………..| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………………….
………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ,,--~~--,, ; ; ; ; ;,--------,, ; ,--~, ; ; ,,-~, ; ;,--,,;,,-~~-,, ; ; ; ; ; ;’,………………..
…………| ; ; ; ; ; ; ,-‘’ . ,,--,, . ‘-, ; ; ; ;| . ,-,, . ‘, | . . | ; ;’-, . .\,,/ . ./’-,,--, . ‘, ; ; ; ; ; ; ‘-,………………
…………| ; ; ; ; ; ; | . .,’ ; ; ;’, . .| ; ; ; | . .’-‘ . ,-‘ | . . | ; ; ; ‘-, . . .,-‘ ; ;,-‘ . ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………….
…………’, ; ; ; ; ; ;’, . ‘-,__,-‘ . ,’ ; ; ; | . .|\ . .\ . | . . |___ ; ;} . . / ; ; ;’----‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………….
………….| ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ . ._,,-‘ ; ; ; ; |__| .\__\ ;|_____/ ; ;/__/ ; ; ; ; (¯) ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………
…….......’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,………
 
haha nice neåkånn..

Men er uansett enig som faen. Du går ikke rundt å sier "en moonkin"
 
Etter å ha tatt en vidre titt på druid talentsene står jeg helt fast mellom valget av hunter eller druid.

Jeg har jo hatt en druid før, blir slit å lvle en ny, men igjen, så blir ikke druid det samme etter patchen

Hunters med riktig build nå er PWNPWNPWN og ser utrolig gøy ut, samt behagelig å lvle, jeg er veldig usikker =\

edit: Crizpy jeg spurte om builden hans, han svarte "Build?"
Jeg spurte igjen "where have you put your talentpoints?"
Han svarer: "Yes I have talents"
Jeg: "Inn what??"
Han: "Many things dont remeber"
 
haha :D

Minner meg om kinesiske gullfarmere :D

"150 food, yes?"
"sorry im not a mage"
"100 food, yes?"


XD
 
De fleste som har vært i instancer vet at det kan være et stort problem å få vann fra magen. Det har ihvertfall jeg opplevd, men det finnes noen mager som liker å mekke vann. Slik som han her (Tatt fra guild-forumet. Det var ikke jeg som snakket med han, men en annen i guilden)

Guildlederen vår synes det er veldig gøy å kødde med folk som tigger om penger, og enkelte av samtalene er faktisk veldig morsomme, så jeg tror jeg poster dem her også.
1, 2, 3,
4
 
um.. enten har de fucka chat eller så snakker bildene til seg selv... ser bare samme navnet, det betyr vel vanligvis at de snakker til seg selv..