Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

................................................................................................... .............
............................................ITS FINE LEARN 2 PLAY AND STFU...............
...........................„„„„„„„„_............................................................................
..................../``` /:::::::::::```~,......................................................................
................../:::,/```'''''''''''````-- ,:::sukk:.....................................................................
..................|::/ · · · · · · · · ·|::::|....................................................................
...................\| · ·„„„_ - -_„„„ ·|::/..........................................................___.....
...................-|· · ·õ-`|::|‘ -õ· ·|:/|..................................................._-~`` · · · \..
...................|;| · · · / · \ · · · | ;/........................................., ---~`` · ` · · · · , /..
...................`-| · · · ¯ ¯ · · · ·|`......................................./` · · · · · ·_·,·-````'.....
......................\ · ·`¯¯¯¯` ·,,- |,..................................../ · · · · · · /_,,__,,.........
........................`\ · · ¯· · /-` / ``~-,.............___........../ · ·'~,,,_· `· · · ·`|· ·\........
.........................| ·-¯¯¯ · /::::::::::::`/``¯/¯::::::::sukk:......./· · · ·· · · ·\ /· · · |· · | \......
.....................,`:| ·/¯¯\`~,/::::::::::::::/::::/::::/¯¯¯¯`-,_,| · · · · · · · |· · · ·/· · ·|·/......
................-~`:::|· /::::::sukk:·/::::::::::::::/::/``::::::::::::::::::/ `-_¯¯``~`¯ /`· · / · · / /.......
....._..-~`/::::::::| ·/:::::::/::::::::::::::/:::::::::::::::::::::::/:sukk: · ·`-,,--,__/,__/,_, / '.........
.../::::::::/:::::::::|/::::::::/:::::::::::::/:::::::::sukk:::::::::::::::|::::sukk:· ·· ·``~-~--~ ’..................
..|:::::::::|::::::::::|:::::::/:::::::::::::/::::::::::::sukk::::::::::::::|::::::sukk: · · · · · /......................
./:sukk:::::::::|::::::::::|::::::/::::::::::::/:::::::::::::::sukk::::::::::::::sukk:::::::¯¯~~¯|.......................
/:::sukk::::::::sukk:::::::::::|::::/:::::::::::/:::::::::::::::::::``~-,_,,_______,__,-'................... .....
::::sukk:::::::::sukk::::::::::|:::/::::::::::/::::::::::::::::::::::::::::/.............................................
:::::sukk::::::::::sukk::::::::|::/:::::::::/:::::::::::::::::::::::::::::/................................. .............
:::::::sukk::::::::::sukk::::::|:/:::::::/:::::::::::::::::::::::::::::::/...............................................
:::::::::sukk::::::::::sukk::::|::::::/:::::::::::::::::::::::::::::::::/................................... .............
::::::::::|::::::::::sukk::|::::/:::::::::::::::::::::::::::::::::::|.................................................
::::::::::|::::::::::::|:/::::::::::::::::::::::::::::::::::::::sukk:................................... ..............
::::::::::|::::::::::::|:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::sukk:................................................
::::::::::|::::::::::::|::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::sukk:................................. ..............
::::::::::|::::::::::::|:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::sukk:................................ ..............



fant denne på general boards, hvilke folk gidder å lage sånt?
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@24.09.2005, 22.11
De fleste som har vært i instancer vet at det kan være et stort problem å få vann fra magen. Det har ihvertfall jeg opplevd, men det finnes noen mager som liker å mekke vann. Slik som han her (Tatt fra guild-forumet. Det var ikke jeg som snakket med han, men en annen i guilden)

Guildlederen vår synes det er veldig gøy å kødde med folk som tigger om penger, og enkelte av samtalene er faktisk veldig morsomme, så jeg tror jeg poster dem her også.
1, 2, 3,
4
263728​
Fy. faen. Jeg lo som et helvete. "i think tabart ate the mailbox"

ELSKER DET!
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@24.09.2005, 23.27
um.. enten har de fucka chat eller så snakker bildene til seg selv...  ser bare samme navnet, det betyr vel vanligvis at de snakker til seg selv..
263730​
Når du whisprer til noen, så kommer det når han whisprer til deg: "[Navn] whispers:" , og når du whisprer tilbake kommer det "To [Navn]:"
Du ser aldri ditt eget navn i whispers.
 
Pleier også å kødde endel med folk som tigger etter penger eller likende.. F.eks en fyr spammet alle i IF om at han solgte sånn engrineer kikkert for 10s eller no.. Jeg svate tilbake at jeg det var alt for dyrt og at han prøvde å scamme meg, noe som var uloveligt i WoW.. Så enten måtte han selge den til meg for 10ccopper ellers skulle jeg ringe GM... Han fyren ble skikkelig redd og solgte dne til meg for 10copper og ba masse unskyld!!! :p Men har ikke noen bilder av chatlog's tror jeg :tommelned:
 
Uff, i dag når jeg var på SM run med warrioren, så ender jeg opp i kanskje tidenes værste gruppe.

1. Druiden, som er eneste healer i gruppa kjører KUN bearform, og nekter å heale! Helt utrolig, og hvorfor nekter han å heale? Fordi det er kjedelig, han vil være offtank og DPS!.

Meg: Alright, so spiritrain, you'll be the main healer.
Spiritrain: I don't want to
Meg: But you're the only healer, if you don't heal, we'll all die. -_-
Spiritrain: But it's boring.
Spiritrain has left the group.


2. Den andre warrioren vi hadde stakk rett etter druiden, og det var fordi at han ikke fikk gjøre DPS, men måtte tanke, noe som var urettferdig siden han var lvl 44 og jeg var 37. Han kunne umulig tanke bedre enn meg.

3. Når vi endelig får drept Herod og de shoulderpadsa JEG trenger og har evig lett etter, så vinner hunteren den...lvl 37 hunter :<. Er så ufattelig lei hunters som skal ha ALT av loot, rogue leather, warrior/pala mail, og når jeg sier jeg trenger det mer enn dem, så er det bare "OMG U GOT PLATE SOON GO FK URSELF". Tror de virkelig at jeg finner masse bra plate drops med en gang jeg blir 40? Eller at jeg har råd til å kjøpe masse plate gear fra AH samtidig med mount og skills? For ikke å snakke om hvor ubrukelige hunters er i 5 man groups...og nei, jeg syns ikke de er stort bedre etter patchen, er mange andre classes jeg heller vil ha med meg.


Av og til blir jeg oppgitt, og da får dere høre om det :>
 
Hunters ... pfft. Hat. :(
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@25.09.2005, 02.09
Hunters ... pfft. Hat. :(
263764​
Hater deg også. :kos:

Edit: Bah, altså. I dag fikk jeg ny daggzor. Min gamle dagger var 1.9 speed, og den nye er 1.5. Den nye har høyere max/min damage, men jeg får fortsatt mindre Ambush/Backstabs.

Explain plx. :)
 
Speeden er det du multipliserer med attack power for å regne ut dmg på abilities, yo. Jo tregere dagger, jo mer pwnage, yo. Dette blir da nerfet grundig av Blizzard (homoer) i neste patch (homopatch) yo.

De setter speed til universelt på alle våpentyper. Daggere blir vel 1,7. Det gjør de gode våpenene dårligere. Blizzard nerfer melee, yo.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@25.09.2005, 01.59
Uff, i dag når jeg var på SM run med warrioren, så ender jeg opp i kanskje tidenes værste gruppe.

1. Druiden, som er eneste healer i gruppa kjører KUN bearform, og nekter å heale! Helt utrolig, og hvorfor nekter han å heale? Fordi det er kjedelig, han vil være offtank og DPS!.

Meg: Alright, so spiritrain, you'll be the main healer.
Spiritrain: I don't want to
Meg: But you're the only healer, if you don't heal, we'll all die. -_-
Spiritrain: But it's boring.
Spiritrain has left the group.


2. Den andre warrioren vi hadde stakk rett etter druiden, og det var fordi at han ikke fikk gjøre DPS, men måtte tanke, noe som var urettferdig siden han var lvl 44 og jeg var 37. Han kunne umulig tanke bedre enn meg.

3. Når vi endelig får drept Herod og de shoulderpadsa JEG trenger og har evig lett etter, så vinner hunteren den...lvl 37 hunter :<. Er så ufattelig lei hunters som skal ha ALT av loot, rogue leather, warrior/pala mail, og når jeg sier jeg trenger det mer enn dem, så er det bare "OMG U GOT PLATE SOON GO FK URSELF". Tror de virkelig at jeg finner masse bra plate drops med en gang jeg blir 40? Eller at jeg har råd til å kjøpe masse plate gear fra AH samtidig med mount og skills? For ikke å snakke om hvor ubrukelige hunters er i 5 man groups...og nei, jeg syns ikke de er stort bedre etter patchen, er mange andre classes jeg heller vil ha med meg.


Av og til blir jeg oppgitt, og da får dere høre om det :>
263760​
1: En Druid kan fungere meget godt som en tank faktisk. Så en burde ikke ta for gitt at en Druid altid skal være en healing boot. Er nok lurt å spøre først, i den nye patchen så kommer Druidene til å være enda bedre Tanker også.

3: Vel Huntere kan bruke mye rart alt etter åssn level dem er. Om en Hunter kan bruke et item og det er bedre en det han har så selvf vil han rulle på det. Hvem ville ikke det? Og om du synes Huntere er ubrukelige i 5 man groups eller raids for den saks skyld så har du enten spilt med noen dårlige Huntere eller så må du være blind eller ikke forstå i det hele tatt åssn dem jobber.

Og ikke bedre etter patchen? På hvilken planet er det du lever på?
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@25.09.2005, 04.27
Speeden er det du multipliserer med attack power for å regne ut dmg på abilities, yo. Jo tregere dagger, jo mer pwnage, yo. Dette blir da nerfet grundig av Blizzard (homoer) i neste patch (homopatch) yo.

De setter speed til universelt på alle våpentyper. Daggere blir vel 1,7. Det gjør de gode våpenene dårligere. Blizzard nerfer melee, yo.
263774​
:/
Takk for svar, yo.
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+25.09.2005, 12.00-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@25.09.2005, 01.59
Uff, i dag når jeg var på SM run med warrioren, så ender jeg opp i kanskje tidenes værste gruppe.

1. Druiden, som er eneste healer i gruppa kjører KUN bearform, og nekter å heale! Helt utrolig, og hvorfor nekter han å heale? Fordi det er kjedelig, han vil være offtank og DPS!.

Meg: Alright, so spiritrain, you'll be the main healer.
Spiritrain: I don't want to
Meg: But you're the only healer, if you don't heal, we'll all die. -_-
Spiritrain: But it's boring.
Spiritrain has left the group.


2. Den andre warrioren vi hadde stakk rett etter druiden, og det var fordi at han ikke fikk gjøre DPS, men måtte tanke, noe som var urettferdig siden han var lvl 44 og jeg var 37. Han kunne umulig tanke bedre enn meg.

3. Når vi endelig får drept Herod og de shoulderpadsa JEG trenger og har evig lett etter, så vinner hunteren den...lvl 37 hunter :<. Er så ufattelig lei hunters som skal ha ALT av loot, rogue leather, warrior/pala mail, og når jeg sier jeg trenger det mer enn dem, så er det bare "OMG U GOT PLATE SOON GO FK URSELF". Tror de virkelig at jeg finner masse bra plate drops med en gang jeg blir 40? Eller at jeg har råd til å kjøpe masse plate gear fra AH samtidig med mount og skills? For ikke å snakke om hvor ubrukelige hunters er i 5 man groups...og nei, jeg syns ikke de er stort bedre etter patchen, er mange andre classes jeg heller vil ha med meg.


Av og til blir jeg oppgitt, og da får dere høre om det :>
263760​
1: En Druid kan fungere meget godt som en tank faktisk. Så en burde ikke ta for gitt at en Druid altid skal være en healing boot. Er nok lurt å spøre først, i den nye patchen så kommer Druidene til å være enda bedre Tanker også, men her hadde vi også 2 warriors i gruppa, noe som også er rimelig ubrukelig.

3: Vel Huntere kan bruke mye rart alt etter åssn level dem er. Om en Hunter kan bruke et item og det er bedre en det han har så selvf vil han rulle på det. Hvem ville ikke det? Og om du synes Huntere er ubrukelige i 5 man groups eller raids for den saks skyld så har du enten spilt med noen dårlige Huntere eller så må du være blind eller ikke forstå i det hele tatt åssn dem jobber.

Og ikke bedre etter patchen? På hvilken planet er det du lever på?
263783​
[/b]
1. Druiden var ENESTE healer i gruppa, jeg antar at han klarer å heale da? Å insistere på å gjøre "druid offtank" og "druid DPS (hallo?)" når man er eneste healer så syns jeg det er helt jævlig ubrukelig. Og ja, jeg vet at druids kan tanke helt fint.

3. Her har du tydeligvis lest feil, jeg sa jeg syns hunters er ubrukelige i 5 man instances, fordi mange andre classes kan gjøre deres jobb mye bedre. I raid groups så er det greit nok å ha med en hunter. Og når jeg sier de ikke har blitt bedre etter patchen, så mener jeg at de ikke har blitt bedre å ha med i 5 man instances, og at jeg fortsatt heller vil ha min ideale gruppe. "warrior, priest,druid,mage og rogue". Ang. at de ruller på alt syns jeg fortsatt det er irriterende, imo kunne de fått noen egne stats å kødde med, for atm så roller de på ALT. Jeg vil tro det er flere enn meg som har opplevd hunters som sier "Hunter weapon!/Armor!" eller "NEED" der en annen class trenger mer.

Liker ikke hunters nå, og tviler på at jeg noengang vil ha de med i 5man gruppene mine, om de ikke får en buff som gjør de mer nyttige i 5 MAN
 
3: Vel Huntere kan bruke mye rart alt etter åssn level dem er. Om en Hunter kan bruke et item og det er bedre en det han har så selvf vil han rulle på det. Hvem ville ikke det? Og om du synes Huntere er ubrukelige i 5 man groups eller raids for den saks skyld så har du enten spilt med noen dårlige Huntere eller så må du være blind eller ikke forstå i det hele tatt åssn dem jobber
Haha! We have a hunter here! Hunter og av og til druid kan være latterlig, dem roller på alt! Jeg tok baronen her om dagen og den jævla huntern rollet på clothen fordi den hadde bedre stats enn sin gamle, at jeg trengte den hadde ikke noe å si. Så også en hunter med staff of dominance - men uten guild- :D

Det verste er at dem nærmest skriker ut på chatten : hunters item11! og før noen rekker å svare : "hunter rolled for need" Det er en grunn at jeg nekter å ta instanct med hunters. Hvorfor i himmelens navn roller dem på absolutt alt? Jeg opplevde dette allerede i mars da jeg var i Uldaman og en huntern bøffa de buksene(cloth) jeg var ute etter fordi den var blå, og hans egne var ikke det.
 
Hunters er ftw å spille, skal ha en selv, det er bare så synd at de faktisk ER ubrukelige i 5-mans grupper. I MC/Raid-grupper så kan de gjøre syk skade, men i 5-man må man nesten ha denne oppsetningen:

Tank (Warrior, IKKE DRUID, og jeg har spilt druid selv, så jeg vet dette)
Healer (Druid eller priest, mange mener druid er en bedre healer om de skaffer seg litt mer healing gear)
Melee DPS (Rogue, ikke no annent)
Ranged dps/AOE

AoE trenger man i så og si alle instancer.
Uldaman, Maraudon, Sunken temple og alle high end instancene. Hunter kan til nød ta over for rogue, men en god rogue vil gjøre mye mer skade, uten å skape problemer for warrioren, pga feint.

Og bare så folk vet det. Den nye druidpatchen buffer KUNN druid pvp, det er ingen ting som er brukelig i pve der. Greit, man har armor buff, men hva så? Jeg fikk druiden min opp i 10k armor, fortsatt så slåt adden til drakkisath meg ihjel. Warriors har:
+ Defense
Defensive stance
Kanskje 5 ganger så mange og 5 ganger så effektive taunts (Hva skal en druid gjøre for å faktisk holde aggro? Gjøre dmg? sikkert.)
 
Synd at rogues er totalt ubrukelig i end-game instancer og
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@25.09.2005, 14.33
Synd at rogues er totalt ubrukelig i end-game instancer og
263793​
Det er vel å ta litt i...Rogues er no brainer klasse i end game instances, men de gjør da i i hvertfall noe. De leverer høy dps som ikke er avhengig av mana. Siden du skriver "og" på slutten, så regner jeg med at du refererer til hunters siden de er diskutert ovenfor. I såfall har jeg en utfordring til deg, og det er å ta Magmadar uten tranq shots eller i det hele tatt klare å pulle fiender effektivt i MC.
Alle klasser er viktige i MC, det er bare synd at enkelte klasser har det evig mye lettere enn andre uten at det påvirker deres belønning på noen som helst måte.

Det som er helt fantastisk, er det Blizzard indirekte gjør med priests i den kommende 1.8 patchen. Buffingen av druiden (også i restoration) gjør priests til simple flash heal bots, de reduserer klassen til møkk. Ja, jeg vet at Blizzard skal fikse priests også, men siden paladins får fix i 1.9, så kan dette ta en rimelig god stund. Er for ille at den klassen som krever mest arbeid sammen med MT skal måtte vente så sinnsvakt lenge på å få et talent tre som i det minste er brukbart innen det feltet klassen liksom skal være best i. I 1.8 så blir druids sine GH overlegne, de får mana regen (billigere enn priests), threat reduction osv i et og samme tre, priest må gå innom både discipline og holy for å få det samme. Eneste vi kommer til å gjøre bedre i 1.8 er flash heals, resten er bare møkk.
 
Tenkte egnetlig ikke på huntere, vetta faen hvorfor jeg skrev "og"

Kanskje jeg er dum, men når en warrior tar mer skade enn en rogue i MC (som har skjedd vær jævla gang nå, og det skjer i det største guildene på servere hele tida og) og warrior har plate, og trenger mindre healing enn rogues OG kan ta over agro hvis en warrior dør på feks. en add hos Lucifron, hva trenger vi rogues til da?

Rogues er fint i 5 man, da de kan sappe og sånn, men jeg synes det er totalt ubrukelige i mc.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Nå gjør jo rogues mer skade enn warriors og de har i tillegg mulighet til å droppe en viss mengde aggro med feint. Det beste er nok en balanse ;)
 
Opprinnelig skrevet av Duke@25.09.2005, 13.24
Haha! We have a hunter here! Hunter og av og til druid kan være latterlig, dem roller på alt!
263789​
Så sant at det gjør vondt!
Var i Maraudon med en druid som så absolutt måtte ha både Cat, Bear og Healer gear! WTF sier nå jeg!
Jævla tøsa (var en jente faktisk) rolla need på ALT, og da mener jeg ALT! Gatorbite Axe er jo noe ho får mye bruk for ja :tommelned:
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz@25.09.2005, 15.40
Nå gjør jo rogues mer skade enn warriors og de har i tillegg mulighet til å droppe en viss mengde aggro med feint. Det beste er nok en balanse ;)
263807​
I guilden vår så blir rogues outdamaged av warrior..
Så vi har tydeligvis crappy rogues