Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av eivind2k@25.09.2005, 15.13
Tank (Warrior, IKKE DRUID, og jeg har spilt druid selv, så jeg vet dette)
Da skjønner jeg ikke hvilke instancer du er i. Jeg har tanket i de fleste instancer etter lvl 50 (Sunken Temple, alle Dire Maul sidene, Stratholme, LBRS, BRD, deler av UBRS, og core hound packs i MC) og klarer det helt fint. Det eneste som trengs er litt mer samarbeid og at magen ikke PoM-Pyroblaster før jeg i det hele tatt har rukket å pulle.

Jeg fikk druiden min opp i 10k armor, fortsatt så slåt adden til drakkisath meg  ihjel.
Da går jeg utifra at du ikke fikk noen heals, for hvis noen faktisk healer deg i ny og ne er det ikke altfor vanskelig å tanke en add.
 
Altså folk som har hatt dårlig erfaring med en classe pga dem spiller på en server full av drittunger som oppfører seg akkurat som det dem er....drittunger. Er jo veldig synd...om en Hunter ruller på cloth items så er den personen en retard.

Og at Huntere ikke funker i gruppe er bare piss. Vi var 4 Huntere og en Priest og knuste alt inne i Sunkentemple. Vet det ikke er en vanskelig plass men det er bare et eksempel.

Kom dere vek fra PvP servere stappa med idioter og spill på PvE eller enda bedre en RP eller RP-PvP server så skal dere nok se at ting er litt bedre.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy+25.09.2005, 16.02-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@25.09.2005, 15.40
Nå gjør jo rogues mer skade enn warriors og de har i tillegg mulighet til å droppe en viss mengde aggro med feint. Det beste er nok en balanse ;)
263807​
I guilden vår så blir rogues outdamaged av warrior..
Så vi har tydeligvis crappy rogues
263813​
[/b]
Ja, eller så har de for dårlig gear. Melee er jo rimelig gear dependant så :)
 
Du sier det jo selv akkurat der Akuma. Det kreves sammerbeid og taktikk. Noe man sjeldent ser i pickupgroups.

Jeg har sett mages tanke Molten giants og warriors tanke onyxia i wedding dress. Såklart går det ann, men det er lite sannsynlig at alle skal klare det.
En druid som tanker vil ta lengre tid, sånn er det bare. warrior er tusen ganger bedre.

Og nei, rogues er absolutt ikke dårlige. Gode rogues som vet når de skal bruke hva (slice and dice, backstab, feint) kan gjøre så mye mengder med skade at det er sykt. Men det er synd at alle rogues tror slice and dice er ubrukelig bare fordi det ikke er SÅ bra i pvp.
 


:forelsket:
 
Crizpy noob, yo. Haha. Sliter dog litt nå med å holde meg på topp 3 i dmg done for tiden. Hunters ... pfft. Warriors gjør god damage, men de kan ikke gjøre for mye (da er de crappy, yo) for da stjeler de bare aggro. Når jeg får meg en epixx dagger (gutgore ripper, yo) tror jeg at jeg kommer til å gjøre mest damage igjen. Men hva når de gode hunterene får seg epixx også ... :(

Ranged buggen er også et artig fenomen i ranged. Altså, hunters skal være så uber pwn, ikke sant? Overall gjør to-tre hunters alltid mest dmg i MC for tiden. Men jeg resetta dmg meteren min på Shazzrah (kun ranged boss i MC) og gjorde tredje mest dmg, yo? No cooldown, og 600 crit på ranged attacks gjør meg ... bedre som ranged dmg dealer? Merkelig at ikke Blizzard har fiksa på det ennå.


Og, eivind, slice and dice ... imba. Combat rogues critter så innisykt mye på vanlige attacks. Når jeg tenker på slice and dice .... drools. Jeg aner ikke hva jeg har lyst til å være. Gå for Vis'Kag (som ikke har droppa ennå likevel ... ) eller Perdition's og Gutgore ... det er jo så kjekt å være dagger rogue. Meh, yo.


EDIT: det er ikke RART at mange tror rogue er crappy dmg dealer i MC og slikt. Det er en grunn til at bare 3 av våre rogues er på topp, mens to-tre andre ikke gjør bedre damage enn de mest sucky mages engang.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er hunter... Ruller jeg på alt? Neppe!
Brukte Shadowcraft cap en liten stund fordi jeg hadde en crappy ST quest reward som passer bedre for shamans. Da var det selvfølgelig ingen rogues i gruppa så det var ikke noe problem. Ruller aldri på ting hvis noen andre trenger det mer. Har fortsatt ikke painweaver band som alle paladins skal ha...

Men en ting er dritt med hunters. Jeg er ikke god, men det er bøtter med folk som er verre, aka. ubrukelige. Hunter er en typisk n00b class og dere veit det. Ikke det at det finnes 17 milliarder rogues som også er n00bz lolol.

Takk for i dag. Jeg er en snegle med bart og fregner.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@25.09.2005, 19.41
Du sier det jo selv akkurat der Akuma. Det kreves sammerbeid og taktikk. Noe man sjeldent ser i pickupgroups.
263837​
Jeg fikk ikke med meg at du mente pickup-groups faktisk... Men all tankingen jeg nevnte over ble faktisk gjort i pickupgroups (utenom MC da selvfølgelig). Mulig jeg bare har flaks med gruppene jeg joiner da.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@25.09.2005, 21.36
Men en ting er dritt med hunters. Jeg er ikke god, men det er bøtter med folk som er verre, aka. ubrukelige. Hunter er en typisk n00b class og dere veit det. Ikke det at det finnes 17 milliarder rogues som også er n00bz lolol.
263880​
Nå må du ikke glemme den store mengden med loladins og Imba-kids der ute ( :p ), henholdsvis Paladins og Shamans jeg refererer til, for de av dere som ikke skjønnte det.
Fryktelig mange som begynner å spille som enten velger Shaman eller Paladin siden de er unike for de forskjellige factionene.

ehh... glemte jeg å nevne at jeg spiller en Paladin? :rulleøyne:

Edit: Mener å huske at Akuma påstår at han ennå har til gode å møte en "Smart" Paladin...
 
[Bubbleboy]: Bubbles everywhere! Pretty!
[Shockzorz]: I'll give you a real shock! now the hard decision, which of the three should i use...


typisk pallie og shammie =P
 
Jeg leda dmgen på ragnaros på 3/4 ganger, siste gangen ble jeg slått av en rogue med 10 epics. Jeg har INGEN molten core epics akkurat nå.

fikk han til 31%, og alle så seg fornøyde med treningen, han går nok ned til uka.
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@25.09.2005, 23.01
[Bubbleboy]: Bubbles everywhere! Pretty!
[Shockzorz]: I'll give you a real shock!  now the hard decision, which of the three should i use...


typisk pallie og shammie =P
263904​
Neeei

[bubbleboy]: lol
[shoxckyz]: rolf
 
Noen ganger timer Blizzard jævlig bra.
I dag gikk betalings perioden min ut.(jeg huska ikke det)
Da jeg går for å betale mer kommer

  Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.

Thank you for your understanding.
:(
 

EagleJin

Bear Necessity
Er det bare jeg som ikke kommer forbi login screenen i kveld? ...