Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hahehahehaeha Frenzy!

Druids får talent som gjør at de kan få 100% sjanse for å få critical strike med Moonfire, Starfire og Wrath! Så får vi Moonkin form også, virket en smule spesiell men det duger sikkert.
 
Nei nei, mener at jeg har sett liket til Eivind et sted før han skifta over til Druiden igjen, og da hadde han midtskill hår :eek: , men husker ikke fargen. Enten grønn eller blond.
 
Nei, jeg er han tøffe i 6/8 Magister. Onyxia er "slow-nuke" så jeg får ikke lov til å bruke epixene mine :(
 
Tja, Haumarush?
Seadog, nq1, Alice, huskerikkenavnet (60 roguen :p), jeg, sikkert flere også.

Men uansett, noen (Lurtz? :))) Som kan gi meg noen gode forslag til en Shaman Elemental build? Nå har jeg putta litt points in Block Specialization. Forslag? :)

Jeg har lyst til å gå Elemental for det er alt for mange wtfwindfurylolpwnage Shamans der ute. :p
 
Det er nok meg, Alice og Citan fra forumet som er MEST aktive der (Karl û.u)
Karl har startet en shaman som han sier han skal spille mer med. nq1 har begynt og spiller mer med UD priesten hans i det siste. Og tja..Crosis spiller litt igjen tror jeg, er ikke helt sikker. Sett han på litt i det siste..

Jeg er level 54, halveis til 55 (sove nå)
Alice (Stigasingh) er 53, snart 54, og Citan (Leelah) er 60 (Ikke så alt for lenge siden, dette er altså hans første level 60 karakter :D)

Nå skal jeg sove.. Natt.. :zzz:
 
tja, ikke for øyeblikket, levler en alliance rogue på Dunemaul akkurat nå, men når jeg er lei han joiner jeg der det er flest folk fra SG, hvis noen andre spiller alliance på dunemaul, ta kontakt med evehr da =)
 
Hurra.
Skal til å pulle luci, og jeg disconnecter.
400 i kø.
 
Noen som vet åssn jeg kan lage min egen server? Jeg vil ikke hoste men vil bare kunne spille alene. Jukse noe inn i helvete...lage en monster kar og slå ihjel ting med et slag.

Men finner ikke så langt en side som forklarer åssn jeg får ordnet det.
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.10.2005, 13.04
Noen som vet åssn jeg kan lage min egen server? Jeg vil ikke hoste men vil bare kunne spille alene. Jukse noe inn i helvete...lage en monster kar og slå ihjel ting med et slag.

Men finner ikke så langt en side som forklarer åssn jeg får ordnet det.
267657​
trodde du hadde lagt opp WoW for lenge siden... :S
 
Opprinnelig skrevet av Citan+10.10.2005, 12.10-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@10.10.2005, 13.04
Noen som vet åssn jeg kan lage min egen server? Jeg vil ikke hoste men vil bare kunne spille alene. Jukse noe inn i helvete...lage en monster kar og slå ihjel ting med et slag.

Men finner ikke så langt en side som forklarer åssn jeg får ordnet det.
267657​
trodde du hadde lagt opp WoW for lenge siden... :S
267659​
[/b]
Kontoen er stengt ja. Men hadde vært kult kjørt det offline, lage en hack figur som er skikkelig sterk og slå Onyxia i hodet 2 ganger for å se den jævelen dø.
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+10.10.2005, 12.15-->
Opprinnelig skrevet av Citan@10.10.2005, 12.10
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@10.10.2005, 13.04
Noen som vet åssn jeg kan lage min egen server? Jeg vil ikke hoste men vil bare kunne spille alene. Jukse noe inn i helvete...lage en monster kar og slå ihjel ting med et slag.

Men finner ikke så langt en side som forklarer åssn jeg får ordnet det.
267657​


trodde du hadde lagt opp WoW for lenge siden... :S
267659​
Kontoen er stengt ja. Men hadde vært kult kjørt det offline, lage en hack figur som er skikkelig sterk og slå Onyxia i hodet 2 ganger for å se den jævelen dø.
267661​
[/b]
Shaman? :trollmann:
 
Første Onyxiakillen til guilden min drepte en shaman hu med shocks når det var 3 stykker igjen ^_^