Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

jeg har hatt et par sånne servere, det er vanskelig å finne programmer til å kjøre det og det er vanligvis bugga.. husker ikke noen sider, er en stund siden..
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.10.2005, 12.04
Noen som vet åssn jeg kan lage min egen server? Jeg vil ikke hoste men vil bare kunne spille alene. Jukse noe inn i helvete...lage en monster kar og slå ihjel ting med et slag.

Men finner ikke så langt en side som forklarer åssn jeg får ordnet det.
267657​
Send en PM til min gode venn Akuma her på forumet.
Han har rotet litt med en privat server selv, som vi forøvrig hadde det litt morsomt med noen gang ^_^
(Er litt sjeldent å se en Dwarf Paladin (meg! :trollmann: ) og en Imba Tauren Druid ta Ragnaros sammen.)

Fun fact: Finnes forøvrig et One-Hand Sverd som heter OMFG inne spillet, som skader for 9999999 og har 1.5 i attack speed, og gir 9999999 i alle stats utenom spirit, mener jeg å tro.

Korriger meg gjerne, dere Pro Haxxorz der ute.
 
Joa, noe sånt finnes, men det er jo umulig å få tak i. Finnes mye annent snax der ute også, hemmelige steder osv som man kunn kan komme til ved hjelp av private servere.

Og til Larzen, før var det noe som het blizz-hackers.com, du kan prøve om den er oppe fortsatt, men de fikk søksmål og greier på nakken, så de ga seg.
 
den siden som ble nevnt er oppe ja, men det betyr ikke den bedriver noen luguber virksomhet, siden eierne av siden allerede blir ganske så rævkjørt av Blizzard sine advokater.
Ergo, ingen hjelp å finne der, kjære _LarZen_
 
Snakk med Akuma. De er oppe igjen, som før.
Nei ... der farter vi inn i "hei, anmerkning lol?"-området.
 
/target warrior
/love
 
Vel. Gode rogues outdmger arms/fury warriors ... Bare synd det ikke finnes mange av de.

Og, damagemeeters på trash-mobs? Det er bossene som teller vet du ^_^
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@11.10.2005, 16.48
Da er accounten cancaler, alle charene sletta alt er gitt bort ! Og jeg er endelig fri !
267936​
Dudah. Kunne jo spandert noen epixx på meg på BB. Grine.

Gratulerer da. Liv uten WoW ... wow. Neida. :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Yo, datt ut av WoW etterdeilig ms på 1,6k og saftige 10-sekunders lagspikes. Nå kommer jeg ikke inn igjen etter disc. Noen som har fått samma tendens?
 
Fikser seg etterhvert. En reboot er hendig.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.10.2005, 16.06
Vel. Gode rogues outdmger arms/fury warriors ... Bare synd det ikke finnes mange av de.

Og, damagemeeters på trash-mobs? Det er bossene som teller vet du ^_^
267945​
Nei, for da tanka jeg :S