Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

EagleJin

Bear Necessity
Jeg blir virkelig deprimert av å se på ingrediensene som kreves for elementium-smelting...... Hva for no tullball kan man bruke det til? :s
 

EagleJin

Bear Necessity
Det er alt, eh? Dvergen min er verken hunter eller shaman.. Tror jeg lar den være i fred :p
 
Skal noe til, med tanke på at du må a en guild som kommer seg et stykke inn i BWL ^_^
 
fy faen azz eivind lite kjip n00b



Her farmer jeg cash i SM for epix mount, og plutselig ser jeg en ally komme forbi. Også ser jeg at det er godeste Eivind selv! Så i stedet for å være kjip vinker jeg til han, for å prøve å få kontakt. Men hva gjør kjipe Eivind da? Jo, han stealther, og tror at jeg ikke kan se han selv om han er stealthed, stunner meg, og beiner til instancen.

Skuffende Eivind, meget skuffende oppførsel.

 
Og hvordan skulle Eivind vite at dette var deg og ikke en stor feit tauren med dødstanker?

(Hvis du ikke har fortallt nicket ditt da..)
 
Jada, jada.

Og til Alice, første gangen glemte jeg at det var deg. Andre gangen gjorde jeg det for å være morsom, og fordi gruppa masa på meg. Tredje gangen prøvde du å drepe meg :D
 
Jeg dro til SM for og lete etter deg en.. 3 kvarter etter at Alice fortalte meg det.. :(
Ingen Eivind..
Hvor er du for tia, vil vite HVOR jeg skal se etter deg :p
 
<div class='quotemain'>
Jeg blir virkelig deprimert av å se på ingrediensene som kreves for elementium-smelting...... Hva for no tullball kan man bruke det til? :s
[/b]
http://thottbot.com/?i=40513
[/b][/quote]
Horde bare?:S
 
Jeg så en fyr løpe rundt i IF med det i dag tidlig. Akkurat nå har jeg grindet ferdig i desloace, 50k/80k til lvl 40, går unna i morra, og så blir det mount, bilder kommer ;)

Og jeg tok en lvl 42 shaman som virket ganske stødig i dag, dette var da jeg var 38, var rimilig fornøyd, men det var tydligvis ikke han, løp rundt på grindestedet mitt i rundt 10 minutter, så gikk jeg på dass i 10 minutter, og han var fortsatt der, drepte ikke mobs, men løp rundt i ghost wolf og lette etter meg.
 
Neida Eivind, frostshocket deg bare for å slowe deg ned, i et desperat håp om at du ville stoppe for å gjenkjenne meg :p. Uansett kunne du godt tatt deg tid til en /wave. <_<

Montana: Kanskje fordi det står oppnevnt flere steder at jeg er en Tauren Shaman ved navn Stigasingh?

Anyways, good news everyone! I går klokken 18:00 eller noe i den duren, fikk jeg meg en slik:



Kommer med et bilde av meg selv oppå den senere ^_^.
 
Btw, så har jeg startet å spille litt med gnomen på haumarush, levler i duskwood på ogres om noen vil komme og hilse ;>

Tenker jeg skal kjøre han pvp only, og gi beng i MC med han.
 
Irriterende å ikke ha internett. Vi har drept Ragnaros (jeg missa første killen. Det er ca. ganske surt). Håper bare at jeg får spilt litt på lørdag. Skal geeke på lan. Jeg har ikke penger. Kontoen er fryst. Æsjda.

Lenge siden jeg har spilt ... lenge ... lenge ... :(