Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

(gank = Gang KILL )


( ... Er bare så irriterende å høre "å lvl ?? ganker meg")



(Om man absolutt skal bruke wow lingo blir det "griefing")

Og, warriors er utrolig oppskrytt, det er absolutt ikke vannskelig for rogues å ta dem om man faktisk bruker hodet. De fleste tenker vel ikke engang på at Gauge er ut av combat og enda en cheapshot, og forventer at warrioren dør av SS spam. I dag tok jeg og en druid i AB 3 warriors alene fra 44-49, blade flurry, adrenaline rush, maceproc og healing. Funker bra.

(Jeg skal såklart ikke ha combat build på lvl 60)
[/b]
Utrolig mange warriors vet heller ikke at berserker rage setter deg ut av gauge og sap, og at rend gjør så dere ikke kan heale/stealthe ^^

Men gode rogues er et helvete.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Da tok vi endelig Ragnaros. 8 uker etter vi begynte med MC så døde jævelen. Nå som vi har fått inn plasseringene og sons of ragnaros, så virker han egentlig rimelig lett. Uannsett, utrolig digg å ta han :D

Jeg er NE priesten med Staff of Hale Magefire (Benediction kommer snart :p), devout shoulders og robe of prophecy til høyre

 
Wee,Grats Lurtz! Er utrolig gøy å være med på første killen.


Luffa ftw

og man klarer helt fint å cheapshote med en bleed effect, eneste man trenger er litt timing og SCT.

Og anngående rank 14 filmen, så er det der en av de dårligste jeg har sett. Det eneste han gjør er å trykke på sinister strike o bladeflurry osv, alt han klarer er pga gear, må være en rp server eller no. Skal dere ha en fin rank 14 film, foreslår jeg denne:

Fell zhe pain
 
servern han var på er PvP (Zenedar) :blunk:

skal se på den andre pvp filmen når skolen er over :tommelned:
 
Eivind: Målet til Pat i den filmen, var ikke akkurat å vise hvor mye skills han har. Hvis du ser på kommentarene på warcraftmovies.com, sier han også dette, og at hensikten med videoen heller var å vise hvor mye dmg enn rank 14 warrior kan gjøre i mass PvP. :)
 
Det var ikke Pat jeg siktet til, det var roguen som kjørte 2x rank 14 swords.
 
Grats Lurtz, Vi i gamle guilden(på dragonmaw) har begynt med Zul'Gurub nå^^
så plutselig ble det morro med shammien igjen, kan jo alltids hende jeg levler på druiden min på zenedar igjen en gang, vi får se.
 
Noen som har lyst til å slenge opp et rogue build?
Starta på en ny rogue, og er litt noob :rulleøyne:
Lurer på hva som lønner seg å ta når osv.
Noen som har lyst? :)
 
Gå for Combat builden frem til 60.
ta Malice, imp evis og imp. SS først, så er det bare å fortsette der som passer deg best.
 
Om man er nelf kan man kjøre 3/5 Master of deception og 2/5 Camouflage, det skal jeg ^_^
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Uken fortsetter bra, vi drepte Hakkar for første gang i dag :)

Meget kul boss egentlig, deilig med litt originalitet, han er kanskje litt for lett, det er litt teit at han ikke er den verste i instancen.
 
Hadde jeg hatt internett hjemme skulle jeg posta mange pixx av jeg som sleiker liket til Ragnaros. =((( Selv om jeg tapte Perdition's dah. Teite epixx som kosta dkp.