Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Eneste som ser virkelig kult av de nye tier 2 modellene er Shaman sitt. Det oser faktisk pwnage....

Og jeg....
Baldnir the Pally goes into Optimus Prime mode >_<
 
Personlig synes jeg at alle tier 2 settene var helt vilt barske, utenom den überstygge hjelmen til Wrath :ler: . Men særlig shaman, rogues og paladins tier 2 set var barske.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Priest tier 2 ser direkte dritt ut synes jeg, et virvarr av voodoo aktige farger, noen rimelig stygge shoulders og nok en crown alla devout og prophecy. De som ser bra ut er Judgement, Ten storms, Nemesis, Dragonstalker, Bloodfang og Stormrage, resten ser så som så ut. Jeg hadde forestilt meg noe mye renere og lysere på priest, det ser hverken ut som shadow, discipline eller holy. Må si jeg er skuffet.
 
Bonereavers edge ;)

Ville du ikke ha hverken bonereaver eller spinal reaper?
[/b]
Jo, men jeg har mest lyst på untamed blade.

Spørs hva som dropper først...har en dårlig følelse som sier meg at jeg kommer til å blåse vekk alle dkp'ene på det første og beste som dropper /:
 
Exalted i AB nå.

26.6 crit% uten bøffzzzzzzzzzzzzzzNATTA
 
Grats.

Bloodfang ser pwnage ut, og nå som jeg har funnet en mc/bwl guild til roguen min er det absolutt ikke umulig å se meg i noe liknende snart. =D
 
Crymorenoob?
 
Spam more?
[/b]

Er ikke noe som heter spam i wow emnet. Og dessuten så lar jeg ikke folk gå rundt og snakke dritt om guilden min, representin.

Og, du er ganske homo for å påpeke at noen spammer, det bruker man gjerne report knappen til, istedenfor å bare spamme selv.
 
Shamanen min kommer antakeligvis inn i en guild som heter Nefarious II på mandag (vet ikke hvor godt Kairne liker dette, men :rulleøyne: ). Ganske bra, driver med ZG, Onyxia, ganske langt inn i MC etc. Synes også det var ganske tøft navn :p .
 
Skal det komme nye talents til shaman og? Mener å huske at de skrev at det skulle komme i neste patch, da 1.9 ble gitt ut.
[/b]
etter paladins er det priests sin tur, deretter er det rogue og så er det shamans og til sist er det mages
 
Shamanen min kommer antakeligvis inn i en guild som heter Nefarious II på mandag (vet ikke hvor godt Kairne liker dette, men :rulleøyne: ). Ganske bra, driver med ZG, Onyxia, ganske langt inn i MC etc. Synes også det var ganske tøft navn :p .
[/b]
For all del, Spellbound gikk dit så hvorfor skulle ikke du dra dit?
De har en hel haug med totalt idioter og forbanna tullinger, men joda. Vis det er MC, Onyxia og ZG du er ute etter er nok det en super guild :)
Ha det gøy der, Shaman min er PvP specced og PvP skal den forbli. -Mekke pvp guild-
 
BLir snart 54 på haumarush, går treigt, men jeg har ihvertfall begynt å grinde blood elfs/satyrs, så jeg får litt cash.
 


:trollmann:
 
<div class='quotemain'>
Spam more?
[/b]

Er ikke noe som heter spam i wow emnet. Og dessuten så lar jeg ikke folk gå rundt og snakke dritt om guilden min, representin.

Og, du er ganske homo for å påpeke at noen spammer, det bruker man gjerne report knappen til, istedenfor å bare spamme selv.
[/b][/quote]
Er bare lei av å se folk som spammer cry more og learn2play og all slags dritt, jeg vil heller informere deg enn å rapportere deg :kos: