Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

For guds skyld, les om hva du skal drepe, og spør raidlederne om du er usikker, er kanskje litt irriterende å få mange spørsmål anngående hva man skal gjøre, men det er enda verre når man wiper fordi folk ikke vet hva de skal gjøre.
 
....og Untamed blade.
[/b]
grrrr

Men ja, det er en morsom boss.
Kan være frusterende til tider, men morsom når dere får det til ^^

Vael er enda morsomere egentlig, men faen så vanskelig.

Noen hevder at han er verre en nefarian.
 
One day the Alliance went for a big raid down to Orgrimar, as they were marching through the barrens the see a shaman making funny and rude signs to the Alliance, so teh commander tells two soldiers to kill it. The shaman runs behind a rock and the two soldiers follow. A couple minutes later the shaman comes back and insults the alliance some more. This time the commander sends 5 soldiers to kill it. The shaman runns behind the rock again and a couple minutes later he comes back again and starts to insult the army again. This time the commander sends all whats left of the raid, about 35 ppl to kill it. The shaman runns behind the rock again and the army follows it, after 10 minutes one soldier comes crawling back, and with its last breath he sais to the commander: "Sir, its a trap there's two of them."
 
One day the Alliance went for a big raid down to Orgrimar, as they were marching through the barrens the see a shaman making funny and rude signs to the Alliance, so teh commander tells two soldiers to kill it. The shaman runs behind a rock and the two soldiers follow. A couple minutes later the shaman comes back and insults the alliance some more. This time the commander sends 5 soldiers to kill it. The shaman runns behind the rock again and a couple minutes later he comes back again and starts to insult the army again. This time the commander sends all whats left of the raid, about 35 ppl to kill it. The shaman runns behind the rock again and the army follows it, after 10 minutes one soldier comes crawling back, and with its last breath he sais to the commander: "Sir, its a trap there's two of them."
[/b]



den er gammel, og jeg vedder på at frenzy fjerner den =P


men on topic:

roguen min er 54 og fikk i dag når jeg skulle få litt hk's ca. et halvt level mer exp fordi vi vant AV eter en time! :tommelopp:
da fant jeg ut at det ikke var noe bedre enn en crossbow til rogues som reward da, men var uansett sykt bra tima å vinne AV når jeg hadde lite rested state :)
dere som har grinda i deadwind - er det no bra der for en 54 rogue? har grinda litt i AV(vet det er litt dumt men vi kommer jo ingen vei på 40 timer uansett)
 
skal grinde winterspring fra 56-57 gjorde det med shammien og det var herlig, winterspring er favoritt sonen min... elsker snøen og musikken. :ler:

men takk for svaret, kan jo hende jeg kan grinde winterspring til 60!
 
[...]den er gammel, og jeg vedder på at frenzy fjerner den =P [...]
[/b]
Hvorfor skulle jeg det? Den forblir her for min del, mest av alt pga den har så inderlig sann :(
Den er jo trossalt mer WoW relatert enn den lille "kommunisere med gullfarmere" teksten jeg slettet for ikke lenge siden, som forøvrig hadde ingen spesiell relevanse til WoW bortsett fra uttrykket "gold-farmer"
 
Fy faen så kjedelig hakkar er.

:(

Fikk meg nye tanking bukser da...ikke at det var så mye bedre enn enchanted thorium leggings jeg hadde fra før av.
 
<div class='quotemain'>
[...]den er gammel, og jeg vedder på at frenzy fjerner den =P [...]
[/b]
Hvorfor skulle jeg det? Den forblir her for min del, mest av alt pga den har så inderlig sann :(
Den er jo trossalt mer WoW relatert enn den lille "kommunisere med gullfarmere" teksten jeg slettet for ikke lenge siden, som forøvrig hadde ingen spesiell relevanse til WoW bortsett fra uttrykket "gold-farmer"
[/b][/quote]


nei, nei, men den var morsom :flau:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det er merkelig hvor overrasket andre locks blir når de ser jeg har shadowburn @ level 24... Er folk virkelig så konforme? :(
"AFFLICTN GRIND SPECCCC PLZ!"

Åja, forresten:

:flau:
 
Luci til Geddon nede på første try med ny guild, + onyxia i går.

Fått meg Nightslayer pants, men nå må jeg spille videre, shazzra snart! :trollmann:
 
Ja, det er et 5% drop fra den siste bossen i BWL, lite akutelt at jeg kommer til å drepe han i det heletatt, mens razor er en boss vi faktisk farmer.
 
Homo.

Alt er homo. Modem er homo. Ragnaros er homo. Perdition's Blade er homo. Samlingen av Guilds som vi kaller Homoalliansen, bare for gøy, er homo. DKP er homo. Perdition's Blade er homo. Ragnaros er homo.

Homo.


Vi har snart Vael nede nå, betyr vel at det ikke er lenge til vi har tatt en del bosser i BWL, da Vael er på en måte ... vanskelig i forhold til resten. Guri. Begynner jeg ikke bli lei dette spillet snart ... er så homo.