Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

det sier seg at shadowpriest er de som lvler fortest. sier vel no det :D

Lurtz: ja, kampen er grisekul.
BWL er så sinnsykt mye morsomere enn MC.

husker vi wipe på 1% i går. I følge dmg meteret, var det 2k hp igjen. Hah, så jævlig uflaks, men det gjorde ikke noe, siden jeg viste vi skulle ta han neste gang.

Siste % til Vael er vel rundt 8% hp av den totale hpen hans, sånn cirka.

Hverken core hound tooth, bloodfang eller preditions i dag =\

Nei, 3,3%.

Uansett..2k..det er veldig lite :/

Burn Telenor, BURN!!!
Mista nettet på fredag, og de sa at de ikke kunne gjøre noe da, og i værstefall ikke få det igjen før onsdag, og på onsdag sa de at det "skulle" være i orden men neida. Vi ringte og fikk klaget nok til at de fiksa det i dag da. Men alikevel.. Nesten en uke uten at telenor gjør en dritt :<

Citan: Åssen går det med pengene? û.u

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Som jeg spådde: Vaelestrasz the corrupt døde i dag :D

Et par råtne tries etterfulgt av to tries på 3% for så å bli eid på siste.

Droppet: Nemesis belt, waistband of wrath og red dragonscale protector. Utrolig digg å ta han.

Nice, lurtzz!
Skikkelig artig fight.

Neste boss er en fitte.
Må rydde 2 rom med masse drager og whelps før du kommer til han. Wiper du, må du gjøre alt om igjen.
Mortal striken hans dreper deg på et slag..hvertfall meg :/ Jævlig vanskelig med tanke med aggro, få alle healers og ranged dps inn til han regelmessing for å få knockback, etc.

Drittboss.

I dag cleara vi hele ZG til Hakkar, uten å ta Hexxer, når looten skulle fordeles, sier MLen:

"Grats Eivind"
Eivind recives loot: Fang of the faceless

Link og bilder og masse styr kommer i morra, nå er jeg bare mindre bekymret for hvordan jeg skal klare å gå på skolen i ... Unnskyld, OM 4 timer.

Og det er sikkert helt ekte også!!!!!
:p

Fang of the faceless

Var eneste roguen i partiet, skulka skolen i dag ... Ikke med vilje, våkna halv ett. Ringte skolen og sa at jeg tok en studiedag (Kan ta ut en hvert semester, og semesteret slutta i dag, så det passa perfekt)

Gah.. Å ha epics koster faen med mye. Var i et nokså ræva ZG run i dag, selv om vi tok ned Hakkar. Men jeg har ikke hatt en 100% durability repair på lenge, og sist gang jeg hadde det var alt gearet mitt blått eller grønt. Da kosta det 5g, nå kosta det 13g å reparere.

Men moro var det, vi har noen artige sjeler i guilden som kan gjøre det dulleste ZG run til et ganske så moro et. Jeg var også den som skulle hente sons opp til gruppa på Hakkar, så alt var opp til meg, selv om han var skremmende enkel. Tror kanskje Blizzard kommer til å buffe han i fremtiden, Panter og Tiger boss er jo ti ganger vanskeligere enn han, eller "det".

Vi fikk også Zin'rokh fra Hakkar, pent sverd. :>

Ja, Hakkar er utrolig simpel. Lettjente epics.

Sayges fortune of damage + Beserker fra BG = 2600 ambush - Boja

Fang of the faceless

Var eneste roguen i partiet, skulka skolen i dag ... Ikke med vilje, våkna halv ett. Ringte skolen og sa at jeg tok en studiedag (Kan ta ut en hvert semester, og semesteret slutta i dag, så det passa perfekt)
[/b]
Fikk den i går jeg og. Hadde 2 rogues i gruppa, en med Perditons og Core hound tooth og en High Warlord. Så jeg fikk den. Da var det på tide å banke gode gamle Barbarous Blade og duel wielde.

PS: Jeg er hunter.

faen digger Diamond flask ass, er så deilig for burst damage.

ser jeg en stakkar, heller nedpå og charger inn =) 150 extra AP er flott på cloth vet du =)

Crizpy: Hvor høyt har MSene dine kommet med Untamed fury oppe i pvp?

tenker nå både med og uten enrage oppe :)

AB buffs er ikke så veldig interessant å høre om, er "straight out of the book" som teller her :)

Har ikke spilt så veldig mye pvp i det siste, men var en liten tur innom AV for moroskyld, og jeg skulle tanke balinda.

Gjorde det med dps, faktisk..slang in 5 sunder, og bare pøsa på med dps.
Hadde et MS crit på over 2250 (husker ikke helt) så jeg regner med at jeg kan ta rund 2500-2600 på en mage.

Dette var med enrage.

Har 1800 ap når crusader og untamed fury procer, så det blir vel noe sånnt:

1800/14=129
71 (dps fra sverdet)+129= 200
200x3.4=680damage pr. sving. Dette er da før dmg reduction greia.
Så hvis dette er med enrage, så skal base dmg. være 680x1.4=952.
Med vanlig crit, så blir det 952x2x1.2(impale)=2285.
Åssen ms crit blir, er jeg ikke helt sikker på, men det blir en god del over dette.

Dette er som sagt før dmg reduction greia. Er vel ikke så veeeldig mye dmg redcution på mage'er, men det blir ikke så veldig store crit på andre warriors, paladins etc.

Så hvis jeg får et crit som jeg hadde på balinda, på en mage...si det blir 2500, og jeg da har AB buffen:
2500x1.3=3250. Er ikke langt i fra one-shot nå :D

Blir andre boller i 1.9, da :(

hehe takker for fyldig svar :)

Det som hadde vært litt kult var om, når du var i battlegrounds, for moro skyld når Untamed fury proccer, bare tusler bort til en mage og trykker på ett-tallet på hotbaren :p

Hadde vært kult om du tok et screenshot og posta det her :p

Fra mine AB eventyr med Zin`rokh tror jeg 2536 var det meste med Enrage og crusader oppe.

uten Enrage har jeg vel 1750 som rekord tror jeg på en mage.

Syvende uka på rad Gehennas ikke dropper Gianststalker boots. Fyttihelvete det er irriterende å ha 7/8.

Homoblizzard og homorandom loot system.