Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Profil
Neste ting på ønskelista, er noen mail bracers fra MC, Bue med +1crit (også fra mc) og jeg driver å farmer den forjævla "hand of justice" trinketen
 
Da har jeg begynt for tredje gang på ny character. Denne gang UD Mage på Laughing Skull. Gud så kjedelig er å være level 60 på Burning Legion og man ikke finner en brukbar guild som ikke består av evneveike polakker.
 
Noen som har prøvd å bruke fraps mens man spiller wow?
Jeg prøvde i dag, og det lagga som helvete.
Har 1024 ram, xp2500+ cpu, er dette for dårlig?
 
Endelig er det min tur til å slå til i de store high level instancene, har nå klart å karre meg opp til 59, bare etter snart et år, siden jeg fikk spillet release datoen...

Har fått prøvd meg på Scholomance, Stratholme(baron, raid), UBRS og LBRS... Ingen valor har droppet enda, men uansett, hurra for meg!
 
2% crit, dude!

Btw, lekte meg litt med adobe premiere og fraps..laga den lille filmen her for moroskyld.
3 rogues + pala vs moi

film
 
Seadog, har du en undead rogue på Balnazzar? Jeg og en hunter drepte deg nettop i STV.. jeg ressa midt i fighten, og måtte jo bare hjelpe. :p
 
Haha.. roguen het Seadog, så jeg tenkte at det kanskje var deg, men nei. :)
 
Det var 4!
:svette:
 
Du begynner å irritere meg grenseløst, frenzy.
Det er greit at du er moderator, men herregud da.
 
Jeg gjør bare min plikt, kjære Crizpy.
Sålangt har jeg bare minnet dere på å holde innleggene mer saklige, og kutte ned på unødvendige kommentarer og rene smiley-innlegg.
Bare gitt en anmerkning i løpet av min tid her på forumet, så jeg er ikke så fryktelig maktgal.
Vil bare holde en viss standard på dette emnet, noe du bør forstå.
 
Om du bare hadde klart å skille fra hva som bør tolereres og hva som må bort, hadde det vært no annent ...