Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ahn'Qiraj er den nyeste pvp realmen som har kommet. Den ble åpna en gang i januar hvis jeg ikke tar feil. I motsetning til Eivind som mente den hadde vært oppe i 1 måned. ^^
 
Aha... Jeg trodde aquatic form VAR sel. :)
Så, får jeg aquatic form i level 14 da? Leste noe et eller annet sted at jeg fikk en ny form i level 14.

Druid trenerne hinter ikke til det, dog...
 
Etter det jeg vet så får du Aquatic Form på level 16, men jeg skal ikke si meg så sikker på det, siden Druid - sammen med Rogue - er den klassen jeg har minst interesse for.
 
Der kan man jo jukse. =O
 
Yay, fikk fang of the faceless + heart of hakkar i dag :ler: Fint hakkar kill!

Btw, burde jeg ha Fanf of faceless + Bonescraper, Distracting dagger eller The lobotomizer? Kjører 16/25/10 build.
 
Med den speccen der skaffer du deg gjerne et sverd til OH, helst Brutality blade, men det skinning sverdet i ZG, eller Dal'rend sverdet funker også bra.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Grats Montana, er jeg heldig får jeg den i kveld jeg også, huntr powah! Er i AQ20 nå og det er AQ40 19.00. Så dette kan bli en morsom dag. Har virkelig mye å gjøre.
 
Men så er det litt hendig å gjøre DMG også da?

Kjap OH = PvP
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Yay, gjett hvem som ble ditcha når vi skulle ta AQ 40 :( /cry Min egen skyld som ikke gidder/ikke har tid til å være med til BWL... Håper bare det blir ZG etterpå. Jeg som skulle ha superWoWgaming dag og greier!
 
Sant det >.<

Tenkte plutselig at mainen kunne brukes i Oh. Da er nok elecrified dagger bedre å bruke, spessielt om du har dagger spec.

Uansett, jeg fikk endelig wow-reader til å funke, go me!

http://wow.allakhazam.com/profile.html?993868

Ble vist updata da jeg var på raid, er for det meste pve gear der. Ligger også 2x dawns edge og 2x Boneslitching hatchet i banken. /showoff