Spillegals nye WoW Guild

Jaha... høres komplet idiotisk ut, tviler på at denne kameraten til affable var dreven... Drevne folk spiller ikke på private servere... Folk som i såfall spiller på private serverer er homo...
 
...

Slutt å stemple ting som uasansynlig når du ikke er sikker er du snill, du tok jo feil om "cracket WoW"? Noe du var temmelig sikker på at var umulig (crack?!!!! Hallo!! )
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@27.04.2005, 10.37
Værste jeg vet, feige shamans og druids som stikker av fra kamper , særlig de som er samme lvl som meg, bare fordi de sux i pvp =)
212214​

Hehe, øf cøsj.. Men som du sikkert vet - Rouges på lvl 46 (min lvl) angriper ikke i Gadget, pga lvl 57 guards.. Så jeg snakket om feige rouges som er lvl ?? til meg..
Det er så deilig hver gang jeg /dance'er oppå corpset dems as :kul:

DET HAR FORRESTEN SKJEDD NOE FORFERDELIG!!
Jeg pakket inn en blå robe til meg selv til 46-lvls dagen min..
Så lvla jeg og trykka stolt på "right klikken"..... "Item not found"

WTF???? Så får jeg ikke tak i gms heller..... :usikker:
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@27.04.2005, 11.27
Jaha... høres komplet idiotisk ut, tviler på at denne kameraten til affable var dreven... Drevne folk spiller ikke på private servere... Folk som i såfall spiller på private serverer er homo...
212231​

Bare det at han visste at det gikk ann beviser vell at du tok feil, så du kan ta feil igjen, og det gjør du. Du vet ikke noe, så hold kjeft.
 
Vell... Man slipper og betale, og det er mange andre som spiller på den.
 
Affable, jeg ler av deg!!!, altså hvordan kan en fyr bli god når han ikke spiller med motstand!!!? Jeg ser for meg at mob serverene ikke er helt som de skal være, tviler på at de er up to date med versjonene, juksing er fullt lovlig, det at kameraten din spiller på private servere som er beregnet som strengt ulovlig tilsier at han er homo... Dessuten så heter det ikke å cracke spillet når han spiller på private servere... Siden spillet i seg selv ikke er cracket...


Slutt å stemple ting som uasansynlig når du ikke er sikker er du snill, du tok jo feil om "cracket WoW"? Noe du var temmelig sikker på at var umulig (crack?!!!! Hallo!! )
Som sagt et spill er ikke cracket om man spiller på en privat server... Man går ikke inn i koden til et spill når man hoster en ulovlig privat server... Så ja, det er ganske usannsynlig at noen cracker wow...
 
Men Tisse-robert da, du så vel ikke tifeldig vis disse: " " ?

Uansett, å gå inn i små bagateller for å bevise at noen har delevis feil, sier vel litt om hvor du er i livet (=D)

Men igjen så er det ikke sikkert at han spilte på private servere mens retail var ute, kanskje han ikke fikk tak i betaen? Hadde også vurdert det jeg.
Og ulovlig? Er vel ganske sikker på at du har no ulovlige greier på pcen.
 
jeg så disse ***

Men jeg vet ikke hva jeg skal svare til de... Uansett... cracker crack og jeg har vært lenge nok innne i spillmiljøet til å vite hva en crack er.... Siden han utalte seg nå såpass raskt så antar jeg at han ikke prater om flere måneder siden... Han er homo uansett... Men uansett: No harm done eivind2k:)
 
Privat server er gayz. 20% av contenten til de andre serverene, om det engang ... jeg har forsøkt en slik database og egen server. Teh sucks. Men det er jo folk som har bedre saker, og tar litt penger for det. Men fortsatt supercrappy i forhold til Blizzards servere.

alt i alt: man er rimelig tett om man spiller på slike servere ...
 
Du er skikkelig teit. Kom han med i guildet eller ikke?

Gidder ike å diskutere mere.
 
Du fremstår jo som en lynende intelligent person, så jeg vet ikke helt...
 
Hvorfor er jeg dum, da?

Få høre på argumentene dine, Smarte-Robert...
 
Martin just hit puberty? =D

Jeg håper på å bli 40 innen helgen, er 36 atm.
 
Hva skjer'a?

MAN MÅ VÆRE VENNER! :kos:

Gi hverandre en blomst nå.. :)blomster:)
 
Affable, du kan få noen argumenter når du begrunner hvorfor jeg er tett? Men du er jo så lynende intelligent at det ikke er måte på du:)