Spillegals nye WoW Guild

Du er fortsatt trøtt hva?

Jeg har for det førsta aldri sagt at du er tett, for det abdre så diskuterer du noe som det ikke er verdt å diskutere. Uansett om han spiller på en privat server eller en blizzard-server har ikke en jævla dritt og si.
 
Du er skikkelig teit. Kom han med i guildet eller ikke?

Gidder ike å diskutere mere.
Jaha? Du sa aldri det hva? Du sa det faktisk en gang tidligere også...

Det har så mye mer å si jo! Er 100% sikker på at gode spillere ikke spiller på private servere... Uten gode spillere å spille mot blir man ikke god... Spiller man på private servere er man homo...
 
Kan man verken argumentere eller tolke det noen andre sier er man homo.
 
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@28.04.2005, 21.16
Kan man verken argumentere eller tolke det noen andre sier er man homo.
213069​
Hvordan skal man egentlig tolke
Du er skikkelig teit.
? Når du begynner i tiende klasse kanskje du lærer litt om tolking... *skummel musikk*
 
Beklager min dyslektiske tilstand, men står det tett i det innelgget jeg skrev?

Gidder ikke krangle mere. Kommer bare til å ende opp med enda en anmerkning.
 
"haha, jokes on you, jeg kalte deg dum, ikke teit!"

... Er det andre enn meg som ser 3. klasse faktoren her?
 
Ser bare at Affy blir pwna jeg. ?
 
som sagt før: Jeg vil ikke krangle.
 
Nei, det er klart... Svarer man med tilbake med en kranglende post vil man krangle...

Jeg derimot syntes det er fint og flott å krangle:D Sunt er det også...
 
Nerf shaman!
 
Nerf shamans og warriors imo.

Så dere hva de fikk i den forrige patchen!!?? Nå er det umulig å ta de =(


De fikk "improved thunder clap animation graphics" :(
 
Haha, når jeg leste det første du sa der Hakara begynte jeg å lure, så så jeg sarkasmen... hehe... Men rogues og shamans er ganske så lette å spille... Man kan si at shamans, rogues og paladins så kommer warrior som hard... Priests er som jeg ahr hørt også ganske lette å spille, de andre har jeg ikke spillt eller spillt så mye til å uttale meg om... En ting er sikker Som shaman har jeg ikke ahtt stort med problemer å ta folk, utenom Jarlaxle da, den homoen...
 
For en liten stund siden tok to folk og bytta account for et par duelers skyld..

Han ene var lvl 60 priest og hadde ALDRI spilt den før..
Og vant alle duelene :confused:

Lett? :ehm...:

EDIT

Nerf shamans, eller gi oss druids mail =D
 
Altså, kan man spille en druid er den syk! Men priest er mongo, klarte ike ta halvparten av livet hans en gang... De totemsa til shamans er jo helt ubtuklige spamma tremor og grounding, ingeting så ut til å hjelpe...
 
Jeg hater alt som kan feare meg. Nå har jeg en søt trinket som hindrer dette. Og når jeg har to sånne ... =D
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@29.04.2005, 03.32
Nerf shamans og warriors imo.

Så dere hva de fikk i den forrige patchen!!?? Nå er det umulig å ta de =(


De fikk "improved thunder clap animation graphics"  :(
213459​
Thunderclap grafikken ble SKIKKELIG forbedret også!!!
Horde must fear, Carltio is here!!!! :tommelned:
 
Ble halvveis til 40 i dag, blir nok 40 i morra, har nå 45 G... Vurderer å drite langt faen i mount, selv om det er ganske viktig i PvP.
 
Hmm. En inkompetent svensk sjel satt seg selv fast i BRD-instancen i går, så vi koste oss litt på Sylvanas. Jeg kaller meg Vierna, UD mage, lvl 6 nå. Spilte i en liten time. :flau: