Spillegals store julequizkalender!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#82
Coveret lyser trøbbel lang vei.
 
#83
Det slo meg akkurat at Lolly i Orange is the new black er tank girl.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#84

Shinra85

Spillegals effort emo
#86
Du missforstår
 
#89
Fasit for i går:

Spørsmål 1: Beyond Good & Evil, kom ut på Gamecube og PS2, men er tilgjengelig på Steam. Gjør deg selv en tjeneste og skaff deg årets julegave selv om du ikke har prøvd det før.

Spørsmål 2: A boy and his dog!

Spørsmål 3: Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth

Spørsmål 22 desember:

Spørsmål 1: Hvilket spill tilhører dette coveret?



Spørsmål 2: Hvilken film tilhører dette coveret og bonuspoeng for hvilken skuespiller som gjemmer seg under masken?



Spørsmål 3: Hvilken tegneserie er dette?

 
#90
Spørsmål 1: Beyond Good & Evil, kom ut på Gamecube og PS2, men er tilgjengelig på Steam. Gjør deg selv en tjeneste og skaff deg årets julegave selv om du ikke har prøvd det før.
Det fins også nedlastbart på forrige generasjon konsoller, om man skulle foretrekke det! For meg virket det dessverre litt for utdatert gameplaymessig når jeg testa det for to år siden, og jeg hadde ikke tålmodighet til det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#91
Tok det digitalt på ps3 og elska hvert sekund av det
 
#92
Fasit for i går:

Spørsmål 1: Mercury Meltdown Revolution!

Spørsmål 2: The Phantom/Fantomet med Billy Zane!

Spørsmål 3: Sex! Ikke la tittelen skremme deg fra å plukke opp denne serien. Det er i essens Batman bare alt er littegrann annerledes og serien starter når "The armoured Saint" pensjonerer seg fra å slå slemminger i trynen og heller fokuserer på å faktisk være sjef for det enorme firmaet og å hoppe inn i alt annet et voksenliv vanligvis inneholder.
Man følger også det kriminelle miljøet som reiser reiser seg når byen står uten en beskytter og selvfølgelig er det en del sex.

Spørsmål 23 desember!

Spørsmål 1: Hvilket spill er dette coverne til?









Spørsmål 2: Hvilke filmer er dette coverne til?









Spørsmål 3: Hvilken tegneserie er dette?

 
#94
Fasit for i går:

1.1 Rygar

1.2 Dragon`s Lair

1.3 Devil World

1.4 Ninja Gaiden/Shadow Warriors

2.1 Leon/The professional

2.2 Contact

2.3 Braveheart

2.4 2010/2010:The year we make contact

Spørsmål 3: The Dark Knight Returns!


Spørsmål julaften!

Spørsmål 1: Hvilke spill er dette coverne til:







Spørsmål 2: Hvilke filmer tilhører disse coverne:







Spørsmål 3: Et poeng for hvert spill du nevner som er designet for å spilles med akkurat denne kontrollen!



Da gjenstår det bare for meg å gratulere alle med en fantastisk innsats! Det har vært veldig morsomt å lese svarene og/eller frustrasjonen igjennom desember. Jeg kommer til å telle opp svarene i morgen og ha en trekning før nyttår!

God jul!
 
#95
Fasit julaften:

Spørsmål 1:

Dead Island

Geometry War Galaxies

Lego City Undercover

Spørsmål 2:

Djevelens Advokat

Dracula Aka Bram Stoker`s Dracula

Maverick

Spørsmål 3:

Donkey Konga 1,2, 3 og Donkey Kong Jungle Beat er de offisielle spillene kontrollen er designet for såvidt jeg har funnet. Om det er flere så hyl ut!
Da er det på tide med en oppsummerings over poengene og selv om det er en soleklar vinner, så er det mange respektable summer her!

Buggz:49 Tredje høyest poengsum!

Thinaran:79 Høyeste poengsum!

Lodin:6

Agradula:48

Terje:49 Tredje høyest poengsum også!

Novastrum:8

Sirkusmartin:39

Yetipants:66 Nest høyest poengsum!

Maximum:37

Shinra85:45

Klaymen:23

Demake:9

Houseman:15

Cockmcballs:36

Kyllingmannen:10

DagV:3

Bad Mongo: 11

Blaise: 12

Sagosen 16

PS:Trekningen kommer en dag nå snart!

PPS: Høyest mulig poengsum var 100 så gi Thinaran en brofist for fenomenal innsats!

PPPS: Det var kun tre spørsmål som forble ubesvarte! Det var det aller første spørsmålet som var FC3Plus kontrollen, videoen med latter ifra Dark Souls og til slutt tegneserien SEX som ingen kjente igjen.
 
Sist redigert:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#97
Brofister utdelt til Thinaran, imponerende! Og nok en gang takk til Ganon for innsatsen med quizen.
 

Terje

mostly harmless
#98
En delt tredjeplass må man si seg fornøyd med, særlig siden spilldelen var såpass Nintendofokusert. Ikke akkurat der min styrke ligger.

Gratulasjoner til Thinaran, total overkjøring. Og flott arbeid med quizen ja, den har vært et høydepunkt denne jula. :)