Spillegals WoW-guild

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvilken level må man være? Jeg er 14 fortsatt, har liksom ikke prioritert å sitte og trøkke foran WoW i juleferien. :p
 
18 er vel det som er best for å komme seg inn der, og det er en fordel å ha gjort alle defias questsa, slik at du får bedre utbytte av å drepe herr Van Cleef.

Kommer vel egentlig på levelen til de andre i gruppa...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Defias-questene, det er de man får av The People's Militia?
 
Jepp, den chainen innebærer veldig mye frem og tilbake fra stormwind, redridge og westfall, slitsomt, men man får nice reward på slutten etter man har kappet av hodet på van cleef:D Tror den starter med messenger to stormwind eller no...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi har ikke daua?!? :eek:

Logger på en gang iblant, men ingen på :(
 
Spiller jeg, er lvl 25, orker ikke å spille når det aldri er noen på, og ingen på min lvl.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ta ansvar noen, å sett opp et guild run et sted, post det her med klokkeslett, og jeg er med! Selvfølgelig, hvis jeg har tid :)
 
Jada! Etter nærmere to ukers fravær er jeg endelig tilbake. PCen valgte jo selvfølgelig å ta en uønsket juleferie på samme dag vi skulle begynne å spille, og resultatet er jo at jeg ble et hovedkort og to harddisker fattigere, men med et par reservedeler og bøttevis av pågangsmot, stahet og rå makt er endelig klar til å begynne, men først må jeg jo selvfølgelig få PCen i brukbar from, med tanke på software og annet dill-dall.
Men så spørs det jo om jeg er den eneste som vil spille noenlunde aktivt framover.
 
Jeg begynte nettopp med WoW og har derfor en main på lvl 31 som jeg ikke er så altfor glad i, så jeg kommer nok til å fortsette fram til TBC med Colton. Så eneste blir du iallfall ikke.
 
Jeg popper gjerne innom, bare å si ifra på msn. (Eivind@broadpark.no om dere vil)

Det er ensomt her over level 20 vet dere. Er 25 for øyeblikket og straks 26.
 
Straks 21 selv, men føler jeg er på et punkt der det er irriterende, med dårlig gear og bare lyserøde quests:sukk: Jeg HATER de siste questsa i redridge der jeg må gauke meg vei gjennom fitteprylende hyener og store stygge orcer:sukk: Men Yowler og Fanghorn skal DØ!
 
Bare å si ifra ikveld, så kan vi queste litt, skal neppe ut hele helgen, så har mye tid.
 
Kan si i fra om jeg skal bli hjemme i kveld, er ennå uklart om det blir noen bayer hos en kompis eller ei.
 
Blir film og et par pils hos en kompis, jeg er hjemme igjen ved 11/12 tiden, er nok klar til dyst da, bare å si ifra.
 
Blei visst til at jeg dro meg avgårde sammen med en søt liten lady og se film, så vi får nå se når jeg er hjemme igjen:p Men jeg skal hvertfall ikke drikke så hvis folk tenker at det er alright å game utover natta så joiner jeg nok den, og da edru...