Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Activision har endelig gjort no kult. De skal holde en konk etter beste ide til et indyspill med premier på en halv million dollars til utvikling av konsepter. For en gangs skyld er de ikke onde pengegrabbende jøder.

Eller vent, noen leste den lille skriften nederst i avtalen og det ser ut til at man gir fra seg alle rettigheter til spillkonseptet sitt om man deltar.
In order to be a Finalist, entrant must sign certain Submission documentation provided by Sponsor, which may include some or all of the following: release of claims against Sponsor; acknowledgement of Sponsor's development of game concepts that may be similar to entrant's Submission; first right of refusal to Sponsor for any development or publishing of submission; agreement to provide Sponsor with splash/title/credits and logo credit similar to "funded in part by the Activision Independent Games Competition Prize 2010"; grant of name and likeness publicity rights to Sponsor; and full representations and warranties regarding the IP ownership of the Submission.
Onde pengegrabbende jøder som alltid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen er det du prater om, det der eide.

Sånn ellers, endelig et spill for oss damer som er lei av å bli sikla over av ekle menn på veien hjem fra jobb.
Ever had one of those seemingly endless days?
All you want to do is to get home... You're the last one out of the office. Its getting dark outside...

You walk down the streets and realize the streetlights are burnt out.
There's no one around. You hear a footstep behind you. The light flickers.

You turn and he says, "I wanna lick you all over....."

And then you remember, you’re packing a 3" long .80 caliber machine gun that’s locked and loaded.

Ladies, are you sick and tired of catcalling, hollering, obnoxious one-liners and creepy street encounters? Tired of changing your route home to avoid uncomfortable situations?

IT'S PAYBACK TIME, BOYS.....
Et tre tommer langt .80-kaliber-maskingevær, ja. Det vil jeg se. Prøv spillet, forresten. Dagens :psyduck:
 
Unity web player haha nei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja hehe alt sånt er for fæggs amirite flash java og sånn dritt hvem trenger det hæ.
 
Du å du, nå ble min mannlige ære såret. Eller kanskje dette bare beviser nok en gang at kjerringer ikke kan mekke spill?
 
Det er noe greier på www.greenmangaming.com hvor man får et gratis spill om man bruker promokoden "1FREE-PROMO-WORLD " når man kjøper et spill. Funker bare en gang. Har dessverre ikke testet ut selv fordi ALLE I HELE VERDEN SER UT TIL Å GJØRE NETTOPP DETTE AKKURAT NÅ så jeg får ikke lastet meg inn på "register", men det skal visstnok være legit og eneste haken er at man må laste ned klienten deres.

E: Åja, og det er bare ca 7-8 timer igjen av tilbudet.

DobbeltE: Kan bekrefte at det funker nå som jeg fikk registrert meg. "Kjøpte" Trine.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, hva med en gratis fan-mekka campaign til Left 4 Dead? I Hate Mountains heter den og musikken i traileren er den kule Clutch-låta alle har hørt:


Ser proft nok ut, iallfall. Lastes ned her.